2026-09-20, 20:16
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nja, detta blir viktigt bara om man ska ha personen som partner eller dylikt. Men rent objektivt så har Siri en väldigt fin kropp oavsett vad man tycker om hennes jobbiga personlighet.

Och nej, Celines personlighet är inte på något sätt bättre. De två med bögen på Gränslandet gick ju inte att umgås med, så osköna som de var hela bunten.

Förresten så gissar jag att Siris make är troligtvis 70 år eller äldre, hon visar inte honom alls på sociala medier där hon lägger ut allt annat.

Nej han har ju hämtat henne i thailand förmodligen är hon gammal bartjej där, så hon är ganska vidrig som suger av och lägger upp sig för honom.

Märkte du inte Celine blev annorlunda när siri försvann? hon och Varg blev ju bra vänner sedan, kan du säga något specifikt hon gjort som stör dig? Visst tramsa med de andra men hon är inte jätte gammal och det är nog lätt dras med, utav dem tre hon bögen och siri var ju hon mest vettig att ha att göra med måste jag säga, hon är en typisk vardaglig tjej som inte ställer till med saker och inte gör till sig och tror hon är något hon inte är. Det kan man inte säga om siri som verkar glömt bort helt vart hon kommer ifrån, och bögen undrar jag med om han är masochist ellernått han gör ju bort sig inte bara för mormor utan hela svenska folket med.

Hade ju hellre haft sex med celine än siri med, tänk på alla hundra meter gubbkuk hon fått i thailand liksom.
Senast redigerad av Inspirit81 2026-09-20 kl. 20:18.
Citera
2026-09-20, 20:18
Medlem
Det klagas ibland på att kvinnornas utseende kommenteras här i tråden, och det är väl ett giltigt klagomål. Men till ooglarnas försvar bör man säga att huvudsyftet med Gränslandet faktiskt verkar vara att exponera kvinnor i bikini (Vad är annars poängen? De rafflande tävlingsmomenten?)

On-topic då: jag undrar om de äldre deltagarna har dragit några som helst slutsatser av typ 10+ säsonger, och insett att matchad fysisk styrka i slutändan är helt avgörande för att vinna tävlingen? Dvs, kan vi vänta oss en oldtimer-pakt av 50+ gänget, som ser till att helt eliminera yngre hot (som fotbollsproffset t.ex)? Klimat-spektaklet (som suger på morgonen och slickar på kvällen) är nog för naiv och fladdrig, men t.ex Sarenbrand och Vargen borde i alla fall tänka i de banorna.
Citera
2026-09-20, 20:34
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
[/b]
Nej han har ju hämtat henne i thailand förmodligen är hon gammal bartjej där,
Hon har bott i Sverige sedan Hon var 5-6 år. Hon pratar perfekt svenska, nåt man sällan lär sig om man kommer hit i vuxen ålder. Läste det i nån intervju, Hon snackade att hennes släkt fortffarande bor i bambukoja etc. Hon lovade använda vinstpengar för att bättra situationen i hennes hemby i Thailand. Dotter som är hon måste ha med en annan kille
Senast redigerad av Loikkari 2026-09-20 kl. 20:38. Anledning: typo, korrigerat
Citera
2026-09-20, 20:35
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Nej han har ju hämtat henne i thailand förmodligen är hon gammal bartjej där
Hon sa i sin presentation att hon kom till sverige när hon var 5, med tanke på att hennes svenska är så bra som den är stämmer det säkert. Att hon är en golddigger råder det ju dock inte mycket tvivel om.
Citera
2026-09-20, 20:55
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Hon sa i sin presentation att hon kom till sverige när hon var 5, med tanke på att hennes svenska är så bra som den är stämmer det säkert. Att hon är en golddigger råder det ju dock inte mycket tvivel om.
Om det stämmer, så var nog hennes mamma bartjej då som blev hämtad hit, och hon gick isf i mammas fotspår direkt, trots svensk uppväxt, då sitter det verkligen i generna så att säga.
Citera
2026-09-20, 20:58
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Hon har bott i Sverige sedan Hon var 5-6 år. Hon pratar perfekt svenska, nåt man sällan lär sig om man kommer hit i vuxen ålder. Läste det i nån intervju, Hon snackade att hennes släkt fortffarande bor i bambukoja etc. Hon lovade använda vinstpengar för att bättra situationen i hennes hemby i Thailand. Dotter som är hon måste ha med en annan kille
Vilka vinstpengar? hon är utan chans att vinna det kan nog de flesta se redan nu.

Alla thailändare jag vet som bor i sverige skickar hem pengar till sin släkt varje månad och det är det oftast maken som får stå för, på samma sätt försöker de alltid få med sig så många barn de kan till sverige med igenom ljuga och säga det är hennes fast det oftast är någon släktings.
Citera
2026-09-20, 21:12
Medlem
Loikkaris avatar
Förlåt, jag borde ha skrivit "eventuella vinstpengar". Hon borde ha bra kondition, om hon har tränat seriöst, sen vet jag inte hur skarp hon är.
Citera
2026-09-20, 22:06
Medlem
Varför använder programledaren högskoleord som bottenslammet i tittarskaran inte förstår? Har han inte koll på vilka som är målgrupp.
Citera
2026-09-20, 22:56
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Förlåt, jag borde ha skrivit "eventuella vinstpengar". Hon borde ha bra kondition, om hon har tränat seriöst, sen vet jag inte hur skarp hon är.
tror inte hon är fysiskt stark eller har bra balans och pannben, sedan brukar inte de lägre klanerna i thailand som håller på med prostitution vara några nobelpristagare direkt, de förstår ett ord och det är cash inget annat.

Hon blir nog snart utröstad om de hamnar i öråd gissar jag på.

Jag själv vill bara ha ut christoffer och juliette så fort som möjligt.
Citera
2026-09-21, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Båda är lika jobbiga, såg du inte hur de betedde sig på Gränslandet? Men här pratade vi enbart om skönhet, Siris hemska personlighet har jag tidigare skrivit om i tråden.
Tar Celine naturliga kropp alla dagar i veckan framför uppblåst Siri. Dock så är Celines ankläppar groteska.
Citera
2026-09-21, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Behöver du att en moderator som skriver regler i varje ny tråd? Reglerna är enkla och gäller för alla program av denna typen. För allas trevnad, spoiler tag för saker som inte visats på TV4play utan något special abonnemang.

Hmm, JAG har inte spoilat nåt! Jag konstaterade bara att inga regler angetts, vilket alltid gjorts tidigare säsonger/år!
Citera
2026-09-21, 01:36
Medlem
Citat:
Förstår du är ny på forumet, de reglerna finns alltid i de här trådarna förstår du, snart kommer någon moderator bli tvungen pränta in det med, för det finns folk som inte förstår det.
Återigen, det var ett konstaterande att det inte finns några regler i denna tråd, vilket har funnits andra säsonger/år.
Och kan du förstå, jämfört med mig är du en nykomling på Flashback!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in