Citat:
Ursprungligen postat av
fonder
Nja, detta blir viktigt bara om man ska ha personen som partner eller dylikt. Men rent objektivt så har Siri en väldigt fin kropp oavsett vad man tycker om hennes jobbiga personlighet.
Och nej, Celines personlighet är inte på något sätt bättre. De två med bögen på Gränslandet gick ju inte att umgås med, så osköna som de var hela bunten.
Förresten så gissar jag att Siris make är troligtvis 70 år eller äldre, hon visar inte honom alls på sociala medier där hon lägger ut allt annat.
Nej han har ju hämtat henne i thailand förmodligen är hon gammal bartjej där, så hon är ganska vidrig som suger av och lägger upp sig för honom.
Märkte du inte Celine blev annorlunda när siri försvann? hon och Varg blev ju bra vänner sedan, kan du säga något specifikt hon gjort som stör dig? Visst tramsa med de andra men hon är inte jätte gammal och det är nog lätt dras med, utav dem tre hon bögen och siri var ju hon mest vettig att ha att göra med måste jag säga, hon är en typisk vardaglig tjej som inte ställer till med saker och inte gör till sig och tror hon är något hon inte är. Det kan man inte säga om siri som verkar glömt bort helt vart hon kommer ifrån, och bögen undrar jag med om han är masochist ellernått han gör ju bort sig inte bara för mormor utan hela svenska folket med.
Hade ju hellre haft sex med celine än siri med, tänk på alla hundra meter gubbkuk hon fått i thailand liksom.