Citat:
Ursprungligen postat av
fonder
Båda är lika jobbiga, såg du inte hur de betedde sig på Gränslandet? Men här pratade vi enbart om skönhet, Siris hemska personlighet har jag tidigare skrivit om i tråden.
skönhet hör ihop med själen, är din själ ful som siris blir hela du ful, hon är vad vi kallar på svenska parasit som går över lik.
Celine var väl den på gränslandet som hade bäst karma hon snackade med Varg med ju och han sade ju han ville han henne kvar före tanten sofie med så. Nej tråkigt hon var så dåligt tränad, för det sociala hade hon och bra energi med, väljer henne varje dag före golddigger siri som måste lägga upp sig varje morgon och kväll för att överleva.
Har missat din tidigare inlägg tyvärr började precis läsa här, men tycker du som jag hon är en kvinna man inte kan ha i sin närhet är vi överens, Celine störde jag mig inte på ett dugg, det enda fel hon gjorde var inte välja kärringen i tävlingen in till robinson för då hade hon nog vunnit.
Han Milo kan man ju undra vad han gör där överhuvudtaget, lipar hela tiden och tjatar om sin mormor, han är så svagt virke så han åker ut härnäst tror jag, jämför han med devin som med är gay.