2026-09-20, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Jag trodde att du delade Urbans syn på relationer.

Sorry.

Hon säger att hon inte umgås med sin killkompis privat. Dvs går ut bara de två.

Men då undrar jag om killkompisen låtnoss säga blir bjuden hem till dem på t ex kalas, fest, middag? Där de umgås flera och inte privat.

Jag är gift sedan 21 år och tycker inte heller om att min man umgås privat med enskilda kvinnor. Däremot om han har/får en god kvinnlig vän är hon välkommen hem till oss båda två.
Citera
2026-09-20, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Fattar absolut inte varför Max och Belinda sökte till XL istället för "klassiska" GVFÖ (som kommer gå parallellt) när de bara vill ta på sig sina foliehattar och sitta ifred i sin värmebefriade bubbla där ansiktsmimik och ord är överflödiga.

Bortsett från dem är det tydligt att killgänget och tjejgänget verkar ha skitkul när de umgås separat och dricker drinkar och snackar. Vad jag läste tidigare i tråden önskar de en reunion som SVT sagt nej till. Vad kan ha hänt som fått SVT att neka?

Par som har potential att hålla:

Sara och Gabriel- fullständigt samkörda, lyckliga och trygga ihop!

Olivia och Urban- Verkar oftast ha jävligt roligt och har känslor för varandra, men maktförhållandet är skevt.

----------

Varför får vi förresten se så lite från Edin och Julia? De verkar ju ha byggt upp lite känslor för varandra! Dock verkar Edin ha extremt svårt för allt som inte är friktionsfritt.
Verkar som vi kanske ser mer av dem i nästa avsnitt.

Edin känns lite omogen och barnslig, naiv. Har sett att han nu har gått ner 30 kg och klippt sig. Han ser riktigt bra ut på nya bilder.
Citera
2026-09-20, 14:35
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Edin känns lite omogen och barnslig, naiv. Har sett att han nu har gått ner 30 kg och klippt sig. Han ser riktigt bra ut på nya bilder.

Ja han har verkligen fått en glow up! Även om jag redan tyckte han var smågullig/charmig.
Återstår att se om det är hans "revenge body" eller om han utvecklats inom förhållandet (det sista scenariot är mindre troligt)
Citera
2026-09-20, 15:08
Medlem
Max och Belinda, wtf. Yasmins analys var nog korrekt, Max tycker han är lite för smart och fin för att sitta och prata om känslor och relation inför andra. Men varför ställer man upp i ett sånt här program om man tycker man är för fin för konceptet? Enda känsloyttringen från det paret var när de log skadeglatt mot varandra över att

Urban växer för mig. Jag tycker han kändes mer genuin i det senaste avsnittet, han var inga problem att prata om känslor och han och Olivia är roliga att titta på.

Jag tror inte Edin vill gräva så mycket i eventuellt olika åsikter, ha diskussioner osv för jag tror helt enkelt inte han bryr sig. Han är nöjd så länge han har en flickvän liksom (eller fru då i detta fall) och då håller han bara med henne istället för obekväma diskussioner.
Citera
2026-09-20, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haramadan
Dagens mest idiotiska kommentar från Sasan riktad till Helena:

"Jag kan inte acceptera att en människa inte ens försöker förstå den andra när man tycker olika."

Nähä, du faller liksom i samma grop själv i och med det uttalandet.
Han ser ut som en hamster med kindpåsarna fulla, och en fettig äcklig lugg för att dölja begynnande flint. vilken nolla
Citera
2026-09-20, 16:22
Medlem
Ingen annan som stör sig att Urban hela tiden säger min kvinna? Som en jävla ägodel, nog är hon väl hans fru, iaf för några veckor. Ingen merit iofs....
Citera
2026-09-20, 16:27
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondpion
Ingen annan som stör sig att Urban hela tiden säger min kvinna? Som en jävla ägodel, nog är hon väl hans fru, iaf för några veckor. Ingen merit iofs....
Ingen annan? Det är väl typ det enda man har pratat om i nöjesblaskor och slaskmedia senaste veckorna?

Min fru kallar mig för sin man. Kanske får anmäla henne för det. Känner mig förminskad.
Citera
2026-09-20, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Ingen annan? Det är väl typ det enda man har pratat om i nöjesblaskor och slaskmedia senaste veckorna?

Min fru kallar mig för sin man. Kanske får anmäla henne för det. Känner mig förminskad.

Det enda det snackas om är väl att man inte kan ha vänner från motsatta könet? Typ att ens partner skulle tro att man hoppar i säng med en vän som man haft i många år. Givetvis händer det men man får väl ha lite tilltro till sin partner?
Citera
2026-09-20, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondpion
Har noterat att många stör sig på det. Men hade han sagt ”min tjej” så hade nog ingen reagerat. Tycker det är korrekt att benämna en vuxen kvinna som just kvinna.
Citera
2026-09-20, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmy60
Han ser ut som en hamster med kindpåsarna fulla, och en fettig äcklig lugg för att dölja begynnande flint. vilken nolla
Han kanske sparar sitt håravfall i kinderna
Citera
2026-09-20, 17:06
Medlem
Jag tror att Urban ringde någon av sina polare från Mankind-gruppen för att få hjälp att hitta på en historia, en hemlighet som skulle få Olivia att gråta för hans skull. Tror icke på den historien. I Sverige kan föräldrar inte slänga ut sina minderåriga barn i natten på det sättet. Men det låter ju bra så slapp Urban berätta om sina mer djävulska saker han begått mot familj, nära vänner mfl.

Och Max och Belinda, vad ska man säga om dem? De verkar tro att de är med i ett hemligt CIA experiment och utbildas till spioner och ska lära sig att säga så lite som möjligt. Varför var inte de två med på respektive tjejträff och killträff?
Citera
2026-09-20, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekobrottsmannen
Han kanske sparar sitt håravfall i kinderna
JAAA så är det nog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto