2026-09-18, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Visa då var i FUP det står att klädena slets av i Visbyfallet.

Sidan 79, han drar av sina byxor, vänder pp henne ifrån sig och tar av hennes trosor.

Spelar den semantiska skillnade om de slets, drogs eller togs av? Blir det mindre våldtäkt om någon använder ett synonymt ord?
Citera
2026-09-18, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Nej det menar han inte och det vet du.

Du har slösat bort timmar varje dag i flera månader på att medvetet missförstå alla som argumenterar emot dig i det här ämnet. Du slösar bara tid.

Nej bokstavskombinationen, inget är missförstått. Ni menar att det är omjligt flr den stakars våldtäktsmannen att förstå nej i ord och handling.

Argumentet är att om någon säger nej till sex på plats A så måste det automatiskt betyda ja till sex på plsts B. För nejet specifierade inte exakt alla platser nejet gällde.

Likaså har det framförts argument att GM avbröt ju när BO kom till sans och sa ifrån.

Ja, du har nog rätt i att jag slösar tid.

Att sex är något som är frivilligt och ömsesidigt önskat går uppenbarligen bortom er kognitiva förmåga.
Citera
2026-09-18, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Det tas på allvar på samma sätt som mycket annan pseudovetenskap tas på allvar, dvs av charlataner och politiska aktivister.

Av dig med andra ord?
Citera
2026-09-18, 22:27
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Sidan 79, han drar av sina byxor, vänder pp henne ifrån sig och tar av hennes trosor.

Spelar den semantiska skillnade om de slets, drogs eller togs av? Blir det mindre våldtäkt om någon använder ett synonymt ord?
du ljuger hon bad honom ta av henne kläderna
Citera
2026-09-18, 22:29
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Nej bokstavskombinationen, inget är missförstått. Ni menar att det är omjligt flr den stakars våldtäktsmannen att förstå nej i ord och handling.

Argumentet är att om någon säger nej till sex på plats A så måste det automatiskt betyda ja till sex på plsts B. För nejet specifierade inte exakt alla platser nejet gällde.

Likaså har det framförts argument att GM avbröt ju när BO kom till sans och sa ifrån.

Ja, du har nog rätt i att jag slösar tid.

Att sex är något som är frivilligt och ömsesidigt önskat går uppenbarligen bortom er kognitiva förmåga.

Men du tycker ju köpa sex av en lärarinna som säljer sex i Härryda är med samtycke så tycker ju inte din kvinnliga kollega jockeboi
Citera
2026-09-18, 22:38
Avstängd
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Av dig med andra ord?

När vi ändå är inne på det, kan du inte berätta vilken EQ och anknytningsmönster du har också? Eller vilket som är ditt kärleksspråk? Eller könsmaktsordningen, den har du väl också köpt? Har du läkt ditt inre barn förresten?
Citera
2026-09-18, 22:56
Medlem
NYZ367s avatar
Jag trodde det var fler som delade sina åsikter men det var inte så många?

När jag var ung 1982 låg man med kvinnor som sov man låg med kvinnor efter en blöt kväll och man låg med flickor som hade fyllt 15år.

Själv var jag 18 år och hade inte några speciella åsikter man gjorde som alla andra.
Mitt inlägg än så länge.
Citera
2026-09-18, 23:07
Medlem
NYZ367s avatar
Jag sov i en s.k gillestuga hos en flickvän hos hennes föräldrar hon hade inte fyllt 15 år.
Jag var 17 år vi hade skönt sex om jag jämför detta med senare sex var det ingen skillnad.

Vi blev arbetskamrater 1986 då hade hon gift sig och hade ett barn.
Det är viktigt att säga att övergrepp i dag inte var övergrepp på 70 och 80 talet.

När vi talar om 2026 och 18åringar som har sex med 15åringar hos hennes föräldrar
så gissar jag att föräldrarna och pojkvännen kan åka dit?

40år senare nya lagar?
Citera
2026-09-18, 23:45
Medlem
NYZ367s avatar
När vi ändå är inne på samtycke 1990 bodde jag med en kvinna som gillade att vandra i berg, det gillade inte jag. En kväll när hon kom hem tog jag vaselin smorde in analen och låg med henne för första gången i analen.

Reaktionen från henne på morgonen var
- Hade vi analsex i går du vet att jag inte vill det.
Näee.
- Det ser ut som sperma rinner ut från mig.
- Vad kan det vara?

Sånt här var vanligt på den tiden.

Det är allt jag vill säga om det är bättre idag eller sämre vet jag inte?
Citera
2026-09-19, 00:11
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NYZ367
Jag trodde det var fler som delade sina åsikter men det var inte så många?

När jag var ung 1982 låg man med kvinnor som sov man låg med kvinnor efter en blöt kväll och man låg med flickor som hade fyllt 15år.

Själv var jag 18 år och hade inte några speciella åsikter man gjorde som alla andra.
Mitt inlägg än så länge.
Herregud så hänsynslöst.

Är ni uppfostrade av vargar ute på landsbygden?

Du tycker inte det är trevligare att ha sex med någon som deltar och njuter?
Citera
2026-09-19, 00:13
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NYZ367
När vi ändå är inne på samtycke 1990 bodde jag med en kvinna som gillade att vandra i berg, det gillade inte jag. En kväll när hon kom hem tog jag vaselin smorde in analen och låg med henne för första gången i analen.

Reaktionen från henne på morgonen var
- Hade vi analsex i går du vet att jag inte vill det.
Näee.
- Det ser ut som sperma rinner ut från mig.
- Vad kan det vara?

Sånt här var vanligt på den tiden.

Det är allt jag vill säga om det är bättre idag eller sämre vet jag inte?
Ni måste vara obildade idioter. Även på 90-talet fostrades jag till att det var våldtäkt om jag inte samtyckte.
Citera
2026-09-19, 00:13
Medlem
NYZ367s avatar
Jag försvarar hur det var förut, före Arabinvandringen

cinmik Du är en fåne du vet att vi har snackat om detta tidigare lagar ändras eftersom invandringen medför mer hänsynslösa idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in