Citat:
Du såg ju hur bra det gick med den politik man förde mellan 2014-2022 som initierades av Reinfeld men de hade sedan alla möjligheter att gå i en annan riktning men istället blev det fullständigt kaos som du knappast kan ha missat, eller har du det?
Min lilla förhoppning är att C kommer agera bromskloss i en Magda-regering och inte ta oss tillbaka in i den oro och kaos vi hade de där åren.
Min lilla förhoppning är att C kommer agera bromskloss i en Magda-regering och inte ta oss tillbaka in i den oro och kaos vi hade de där åren.
Och fortsätta låna 200 lax i timmen? Vad är det som säger att vi kommer gå tillbaka till den där oron och kaoset? Har också tänkt det, men på vilket sätt kommer det ske?
Nej, jag väljer att göra en omvänd Jan Emanuel jag. Ska bli kul och se alla invandringsfixerade gaffla på i samma hjulspår medan drottning Magdalena styr Sverige mot en ljusare framtid, så det så.
SD har ingen politik mer än invandringen och Tidö är för de superrika. Sossarna är inte perfekta men Sveriges största parti har sedan 100 år har tagit oss genom strukturomvandling efter strukturomvandling.
Det krävs ett stort parti för det, inte enfrågepartier som bara har blattar att skylla allt på. Död åt populismen och dess enögdhet.
Lyssnat på drottning Magdalenas pressträff och har skådat ljuset i tunneln. Tror jag sent omsider ska bli medlem i partiet rent av.
Jimmie tog köksbordspolitiken in i storpolitiken. Det säger jag inte bara nedsättande. Det har rört om i grytan, det är det populister är till för, men regeringsdugliga är det inte på långa vägar.
Sosseriet är och förblir det bästste alternativet. Spår fyra år där Maggan stramar åt migrationen och SD får åka EPA ned under fyra procent.
Längtar redan efter att det ska bli 1:a maj!