Citat:
Ursprungligen postat av
Big Boss
Grattis Sverige.
Kommer bli en återgång till en svag pissregering med inflytande av av mp. Återgång till de värdelösa S ledda regeringarna ala 2014-2022. Folk är ju dumma i huvudet som röstar för återgång till det. Har inget minne av bränslepriserna, gängskjutningarna, woke politiken, ’feministisk utrikespolitik’ osv.
Jag orkar inte.
V och C kommer bråka hela tiden och massor med budgetförslag kommer falla. C är emot massor av S valfläsk som slopad karens osv också.
Så, det var det, nu undrar man när skjutningar/dödsskjutningar/skadade hamnar i nivå med 2018-2022? Och när ser gängkriminella att godisaffären sverje är öppen igen, nån som vågar sig på en gissning?
Våldtäkterna, pissa på svenska ungdomar, skolorna åt helvete kommer som brev på posten.
Jag kommer att vika mig dubbelvikt av skratt när svenne sitter och gråter i statstelevisionen, och talar om att hans dotter har blivit våldtagen av en icke skidåkande individ, samt hans son blivit förnedringsrånad, misshandlad och pissad i munnen när han bara var ute och gick med familjens pudel.