Citat:
Ursprungligen postat av
Vilkentrappappapp
Vilken usel pappa på distans som inte ens vill göra det man kan för att försäkra sig om barnens välmående - dvs underlätta ekonomiskt. Nej det är nog tur han håller sig på avstånd, fyfanvilken missunsam bitter jävel man kan bara fråga sig - VAD ÄR DET HAN BEHÖVER SÅ MYCKET PENGAR TILLGÄNGLIGT FÖR som uppenbarligen var viktigare för buhu-Zelmerlöw med stl 39 på skor. Kan ingen bjussa på speedfreak-klippet igen?
Det finns en sista möjlighet för buhu att hålla sig i rampljuset och där genom att lägga in sig på torken ihop med andra bruksortspundare som Jackie Fern och Chrippa. Tror det skulle vara underhållning. Presentera sig med sitt nyfunna dubbelnamn på 12stegsmötet och informera tydligt att han såklart blivit handplockad av producenten för att dra tittare, han som är så himla folklig och aktuell. Och omtyckt! Han är ju inte som dom! Och framförallt; gick det inte att bevisa att han fysiskt ger sig på kvinnor, så har det inte hänt! Alla bara förtränger vetskapen och älskar den stackars oskyldigt förtalade laddtorsken igen!!
Be din polare dra i sig ett hegge och läsa sin dagbok på 5 inandningar så skulle jag kanske orka ta mig an eländet. Jag är säker på att han kommer betala för att få släppa sin egen ljudboksversion, med. Tänk det finns mycket pengar till en massa korkad skit men helst ingenting till barnens levnadsstandard. Och mamman till dom får inte ens nämnas vid namn. Är det inte dags för en medberoende morsa att vakna nu, skäms hon inte över fanskapet?
Buhu var ett mer passande smeknamn än "Mums". Jag får kväljningar varje gång jag ser honom kallas Mums.
Han har ju dessutom tydligen erkänt i boken fysiskt våld mot Ciara. Nån jävla medveten hockey-tackling in i väggen mot henne när hon gråtande följde efter honom i korridoren på hotellet medans han provocerade genom Silent Treatment efter att hon precis hittat kokain framme i rummet med barn närvarande.
Jag har såklart inte läst boken, detta har framgått av andra skribenter som citerat.
Och erkänner han hockeytackling kan det lika gärna vara så som hon sa, att han kastat in henne i väggen med händerna.
Han erkänner ju bara lite för att verka ärlig men förnekar största delen av sanningen.
Som "Jag började knarka vid 37 års ålder för att plötsligt alla runt mig gjorde det, vilket inte varit fallet under mina 20 år som artist i samma gäng och miljöer hittills".