2026-09-18, 13:51
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Åh, Läckberg och gänget kunde återigen inte hålla sig efter intervjun med MZ hos Skavlan. Och i sin blinda och impulsiva vrede märker de inte ens att de levererar ytterligare bevis på att det förekommer lögner på Ciaras sidan.

Frågan är bara: vem ljuger nu, CL eller CJ?

"Often" passar uppenbarligen inte ihop med fem gånger på 1,5 år. Så inte bara Adelina Nikolic, utan även Camilla Läckberg bekräftar därmed en stor lögnkonstruktion från CJs och hennes väninnors sida i det här fallet... Berättar de var och en historien på det sätt som just då passar dem bäst?

Den enda som alltid berättar historien så att det ska passa sitt narrativ är du!
Läckberg skriver "träffat barnen i England" vilket var det han påstod att hon gjorde ofta.

Såklart fokuserar du bara på smutskastning istället för vad som verkligen räknas; att han knappt träffar sina barn! Men det skiter du fullständigt i så länge du kan förvränga något till att bli negativt mot din nemesis. Allt du någonsin skrivit här är, för att använda dina egna ord: "en stor lögnkonstruktion".

FYI, "See him", det måste inte betyda fysiska möten i det engelska språket.
Senast redigerad av cyberhawk 2026-09-18 kl. 14:22.
Citera
2026-09-18, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkentrappappapp
Tror min mormor kallade honom det efter den där låten i mello som behövde räddas upp med fläktar och pappersbitar-i-munnen-koreografi, men nu är väl det officiellt över, när han visat sitt riktiga jag
- Ta av dig hatten!
- Men det är mitt pannben

Hon borde få vara med och intervjua honom.
Citera
2026-09-18, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Den enda som alltid berättar historien så att det ska passa sitt narrativ är du!
Läckberg skriver "träffat barnen i England" vilket var det han påstod att hon gjorde ofta.

Såklart fokuserar du bara på smutskastning istället för vad som verkligen räknas; att han knappt träffar sina barn! Men det skiter du fullständigt i så länge du kan förvränga något till att bli negativt mot din nemesis. Allt du någonsin skrivit här är, för att använda dina egna ord: "en stor lögnkonstruktion".

FYI, "See him", det måste inte betyda fysiska möten i det engelska språket.
Åh, snälla du, det finns helt klart en sida här som är riktigt duktig på att vända på berättelserna så att en person oundvikligen alltid framställs i dålig dager och stämplas som kriminell. Och för detta används de mest hårresande berättelserna. Det kan man ju se på de sista sidorna.

Och om han verkligen sällan får träffa sina barn, vad kan det då bero på?

Det är ju uppenbarligen inte så att han inte vill träffa dem, tvärtom. En nära vän till familjen bekräftade redan tidigare här att CJ kräver att han ska genomgå tester innan han får träffa barnen... Och nu kommer ytterligare information fram om varför han i alla fall förra sommaren inte fick träffa dem förrän så sent. Hon har uppenbarligen hela tiden kommit på nya krav som han var tvungen att uppfylla innan han fick träffa barnen. Knappt hade han uppfyllt ett krav förrän det kom ett nytt...

Som redan nämnts får han alltid bekräftelse först strax innan att han får träffa barnen, vilket gör att han ofta tvingas ta dyra flygresor...

Och hon ska, vid incidenten med hissen hos Mello när hon försökte rycka telefonen ur hans hand, till och med ha skrikit åt honom att han aldrig mer kommer att få se sina barn...

Kanske är det alltså verkligen så att CJ anser att fem besök på 1,5 år är ofta nog? Och för att upprätthålla skenet berättar hon för sina följare att han skulle ”se dem ofta” . För om de visste att hon gör det så svårt för honom att hålla kontakten skulle det nog höjas en del negativa röster… Och då skulle de ju återigen behöva raderas hela tiden.
Citera
2026-09-18, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Han erkände kokainbruk, otrohet och att han ljugit.
"Lögner rakt igenom" har han inte erkänt.
Han ljög väl kanske när han erkände att han är en lögnhals. Frågor på det?
Citera
2026-09-18, 15:01
Medlem
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, såg precis ett klipp på TikTok från Måns i Skavlan.
"Vad är det som du skämts för så mycket, exakt?"
Måns 2026: "Baserat på att jag i 37 år gått runt och varit livrädd för att testa droger..."

Måns 2015:
Citat:
I podcasten "Hemma hos Gry" berättar Melodifestival- aktuella Måns Zelmerlöw om marijuana.
– Jag blev så enormt paranoid och tror att polisen bultar på dörren, säger han.

Rolig bagatell:

Citat:
I "Hemma hos Gry" berättar han om sin bild av hur hans framtida tjej kommer att se ut.

– Jag tror att jag tycker om rätt så korta tjejer, så jag ser en kort tjej framför mig.

https://www.expressen.se/noje/mans-zelmerlow-jag-blev-enormt-paranoid/
Citera
2026-09-18, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
De sa han inte. Du däremot ljuger ständigt om Måns.
I brist på att bidra med något sant,
Trodde du blivit bildad nu efter att ha läst boken . Så är icke fallet men Mums kanske skriver del 2 och då blir det bättre resultat nästa gång?
Citera
2026-09-18, 15:06
Medlem
Bra att Läckberg bekräftar att kokainet flödat i flera år. Att det inte kommit fram från fler beror nog på att den kollegiala lojaliteten gällande tystnadsplikten är stark bland knarkare. Men det lär väl bekräftas så småningom. För 40-årskriser brukar inte innebära att man börjar använda kokain. Att gubbar skaffar mc och tatuering är mer vanligt. Så nu vill vi ha en bekräftelse på missbruket, det är dags att Flashback levererar!
Citera
2026-09-18, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Bra att Läckberg bekräftar att kokainet flödat i flera år. Att det inte kommit fram från fler beror nog på att den kollegiala lojaliteten gällande tystnadsplikten är stark bland knarkare. Men det lär väl bekräftas så småningom. För 40-årskriser brukar inte innebära att man börjar använda kokain. Att gubbar skaffar mc och tatuering är mer vanligt. Så nu vill vi ha en bekräftelse på missbruket, det är dags att Flashback levererar!
Han har alltid framstått som brunstig och otrohetsbenägen. Då är det vanskligt att börja med kokain för att 40-årskris träder i kraft. I så fall borde han inte startat upp missbruket vid 37 utan väntat i 3 år. Det blev ju full fart i alla fall och till och med transor blev av stort intresse.
Citera
2026-09-18, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkentrappappapp
Posta bild, har för mig det fanns här i somras..?

Här:
https://www.google.com/maps/place/Flintev%C3%A5ngsv%C3%A4gen+267-15,+245+92+Staffanstorp/@55.6379731,13.2734153,3a,75y,338.32h,94.56t/data=!3m7!1e1!3m5!1sGRx26vJ8-xS2b1HRlk4h6w!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1 %2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D9 00%26h%3D600%26pitch%3D-4.56043807427352%26panoid% 3DGRx26vJ8-xS2b1HRlk4h6w%26yaw%3D338.3229054685759!7i16384!8i 8192!4m6!3m5!1s0x4653998b3e1fd21b:0x820 903b9fdceb709!8m2!3d55.6395003!4d13.2724373!16s%2F g%2F11c43yt0hj?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI2MDkxNS4wIKXM DSoASAFQAw%3D%3D

Det är alltså husen mitt i bild. Det går att vandra digitalt längs vägen, dock inte den lilla vägen upp till husen, liksom man kan titta på flygbild och se hur minimal plats det finns för vinrankor.
Citera
2026-09-18, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Han har alltid framstått som brunstig och otrohetsbenägen. Då är det vanskligt att börja med kokain för att 40-årskris träder i kraft. I så fall borde han inte startat upp missbruket vid 37 utan väntat i 3 år. Det blev ju full fart i alla fall och till och med transor blev av stort intresse.

Inte konstigt att fyrtioårskrisa vid trettiosju för en som nått så långt i karriären tidigt och varit så tidigt utvecklad. Är det någon som har koll på hans pubertet, när den inföll, hur snabbt det gick etc?
Citera
2026-09-18, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Att folk följer honom, läser om honom etc. betyder ju inte att de stödjer honom. Jag ser t ex det mesta som Trump gör, särskilt när han får för sig att hålla tal, med det betyder inte att han har mitt stöd. Precis som för Måns så blir det mesta han rör vid en shit show utan dess like och det är underhållande att se när någon trasslar in sig i osanningar och blir frustrerad. Det finns ett underhållningsvärde och han är tyvärr för korkad för att inse att varje gång han öppnar munnen så gör han sig bara mer till åtlöje. Att Ciara ligger lågt och håller tyst kommer att gagna henne, helt klart. Både privat, i rollen som förälder, och publikt. Han gräver och gräver sin egna grav.

Jag skulle personligen bojkotta en film där han spelar huvudrollen på samma sätt som att jag absolut inte kommer att köpa hans bok. Jag vill inte att han ska vinna ekonomiskt på det han nu håller på med. Han är dessutom varken författare eller skådespelare, det finns gott om bådadera på den svenska marknaden som jag hellre visar mitt stöd till.

Undrar vad det skulle va för film. Måns är väl inte den som klarar att ta allt för mycket regi.
Citera
2026-09-18, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Inte konstigt att fyrtioårskrisa vid trettiosju för en som nått så långt i karriären tidigt och varit så tidigt utvecklad. Är det någon som har koll på hans pubertet, när den inföll, hur snabbt det gick etc?
Dp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in