2026-09-10, 20:49
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Herregud!! Var tror du de kommer ifrån, om jag säger att jag just läst boken??

Och ja, jag tror 100% på det som skrivs. Inte en chans att han inte har på fötterna.

Så, nu har du fått mer svar än vad du någonsin förtjänat.

Så ja, förtal alltså, med tanke på att han inte hade något på fötterna alls under rättegången så varför skulle han ha det nu?
Senast redigerad av cyberhawk 2026-09-10 kl. 20:52.
Citera
2026-09-10, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Där fick Ciara en skopa igen. Vad är det som driver dig?
Rättvisa och sanning.
EDIT: Du svarade nog på fel inlägg. Tror att du menade mitt förr-förra.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-10 kl. 20:55.
Citera
2026-09-10, 20:54
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Rättvisa och sanning.

Utveckla gärna vad du menar med rättvisa och sanning, annars förstår vi inte vad du menar. Ställ allt i perspektiv.
Citera
2026-09-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Utveckla gärna vad du menar med rättvisa och sanning, annars förstår vi inte vad du menar. Ställ allt i perspektiv.
Det framgår av det inlägget som Vipan nog avsåg att svara på dvs inlägg 23223.
Och så läs Måns biografi så får du alla sidor. CJs sida av sanningen och MZs sida av sanningen.
Man är skyldig att lyssna på båda sidor först innan man kan uttala sig om vad som sannolikt har hänt eller inte.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-10 kl. 21:04.
Citera
2026-09-10, 21:09
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Det framgår av det inlägget som Vipan nog avsåg att svara på dvs inlägg 23223.
Och så läs Måns biografi så får du alla sidor. CJs sida av sanningen och MZs sida av sanningen.
Man är skyldig att lyssna på båda sidor först innan man kan uttala sig om vad som sannolikt har hänt eller inte.

Det var inget svar på min fråga.
Citera
2026-09-10, 21:21
Medlem
Citat:
Du vet rättvisans gudinna har en våg med två vågskålar,. Man lägger för och emot och väger tills en bild av vad som är den sannolika händelseutvecklingen stämmer överens.

Du är inte nöjd med det här svaret heller såklart. Men jag kan bara förklara så.
Citera
2026-09-10, 21:21
Medlem
Citat:
Du vet rättvisans gudinna har en våg med två vågskålar,. Man lägger för och emot och väger tills en bild av vad som är den sannolika händelseutvecklingen stämmer överens.

Du är inte nöjd med det här svaret heller såklart. Men jag kan bara förklara så.
Citera
2026-09-10, 21:26
Medlem
Citat:
Tro och tro. Man ska väl veta. Om du ska yttra dig om boken får du ta och läsa den först.
Men ni är så rädda för att ge en krona till Måns. Men du skulle gladligen köpa konst av CJ för flera tusen och ha på din vägg, om du hade råd. Och betala prenumeration för att läsa låsta skvallerartiklar.
Du känner mig. Men det finns bibliotek och jag är beredd att lyssna även på en knarkande lögnare.
Citera
2026-09-10, 21:26
Medlem
Citat:
Så ja, förtal alltså, med tanke på att han inte hade något på fötterna alls under rättegången så varför skulle han ha det nu?
Han hade faktiskt allt på fötterna.
Hans barn är födda i Sverige. De är bägge två medborgare i Sverige. Och de hade två föräldrar som flyttat till, och skrivit dem, i Sverige - gemensamt.
Faktum är att detta är första gången någonsin som Sverige, i praktiken, utvisat sina egna medborgare.

Och då har man inte ens tagit i beaktande hur hon ska försörja dem utan 1 krona på sin ficka.
Citera
2026-09-10, 21:28
Medlem
Citat:
Hans barn är födda i Sverige. De är bägge två medborgare i Sverige. Och de hade två föräldrar som flyttat till, och skrivit dem, i Sverige - gemensamt.
Faktum är att detta är första gången någonsin som Sverige, i praktiken, utvisat sina egna medborgare.

Och då har man inte ens tagit i beaktande hur hon ska försörja dem utan 1 krona på sin ficka.
Du ältar. Släpp och gå vidare, bli inte bitter och mörk som MånsPetter.
Citera
2026-09-10, 21:31
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:

Nej, du har rätt. Om du inte ställer saker som du påstår i perspektiv på ett sakligt sätt så går det inte att förstå vad du menar.
Citera
2026-09-10, 21:33
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:

Oj, nu tog du i från tårna! Utvisning? Allvarligt talat. Du förstår ju inte alls vad det handlar om. Men från din sjuka sida så är det väl klart att Måns drabbas av något som Sverige aldrig gjort förut bara för att det är han, precis som allt annat som "drabbar" honom.
Senast redigerad av cyberhawk 2026-09-10 kl. 21:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in