2026-09-18, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Jag tror att hon bara köper sig tid. Hon vet att hon gjort bort sig stort (som så många ggr förut) och då är det alltid samma visa med radiotystnad några dagar.. tids nog kommer det upp något töntigt sAmARbeTe där hon ser SÅ glad ut - för inte kan den här tråden bita på henne!! Haha hon är så uppenbar. Undrar om hon någonsin kommer knäckas?
Hon verkar ju inte ha några spärrar när det gäller vad hon säger eller gör, och hon har vid flera tillfällen kommit med saker som inte verkar stämma. Så jag tror tyvärr inte att hon kommer att knäckas av det här. Däremot tror jag att hon gör på samma sätt varje gång: hon försvinner i några dagar och låtsas sedan som ingenting har hänt. Sen kommer hon tillbaka, som du säger, med något skitsamarbete och ett inlägg där hon uttrycker hur tacksam hon är för Lars.
Citera
2026-09-18, 08:08
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Jag tror att hon bara köper sig tid. Hon vet att hon gjort bort sig stort (som så många ggr förut) och då är det alltid samma visa med radiotystnad några dagar.. tids nog kommer det upp något töntigt sAmARbeTe där hon ser SÅ glad ut - för inte kan den här tråden bita på henne!! Haha hon är så uppenbar. Undrar om hon någonsin kommer knäckas?

Hon verkar vare sig kunna knäckas eller bättra sig så det man önskar är ju att följarna kan lämna när hon tabbar sig så att hon inte kan tjäna pengar på att bete sig som en idiot. Det är det som skaver hos mig iaf, att hon kan leva på att vara värdelös på allt och mytoman. Att hon kan göra minsta möjliga i allt hon gör. Hade det inte varit för tv-programmet hade hon haft kanske 20 följare max.
Citera
2026-09-18, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Ska hon tjura hela helgen nu då? Det är ju inte vår karriär hon kör i botten genom att bli incognito. Vilket straff 😅 Väntar med spänning på Facebookbilderna 😃
Hon tror att hon har kvar följare för att hon är spännande 😅 undrar vad hon surat över i ett dygn nu?
Citera
2026-09-18, 08:28
Medlem
Citat:
Nästan så man hoppas att hon kommer knäckas och gör ett nytt inlägg där hon får utbrott 😅 hade varit roligt att se 😅
Citera
2026-09-18, 09:36
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Jag måste faktiskt tillägga här att jag önskar inte att hon knäcks utan att hon tar till sig alla extremt lätta förbättringar hon kan göra i sitt "jobb" (sluta ljuga, sluta vara passiv aggressiv, slutar visa Lars helt och hållet, slutar med att Lars ska "jobba", slutar berätta om Lars medicinska problem, slutar kavla ut när Lars är "jobbig" och när hon går eller inte går på förskola", sluta blocka och ta bort obekväm kritik och börja tänka igenom sina "jobb", inte i förväg säga att det blev röv-dåligt", börja genuint interagera med sina "följare" osv osv osv) eller pausa offentliga karriären och gör något annat, både för familjens skull och hennes egna ohälsa.
Citera
2026-09-18, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Jag måste faktiskt tillägga här att jag önskar inte att hon knäcks utan att hon tar till sig alla extremt lätta förbättringar hon kan göra i sitt "jobb" (sluta ljuga, sluta vara passiv aggressiv, slutar visa Lars helt och hållet, slutar med att Lars ska "jobba", slutar berätta om Lars medicinska problem, slutar kavla ut när Lars är "jobbig" och när hon går eller inte går på förskola", sluta blocka och ta bort obekväm kritik och börja tänka igenom sina "jobb", inte i förväg säga att det blev röv-dåligt", börja genuint interagera med sina "följare" osv osv osv) eller pausa offentliga karriären och gör något annat, både för familjens skull och hennes egna ohälsa.

Exakt så. Och sluta lova saker som aldrig kommer. Och när man frågar om det så är det radiotystnad.
Citera
2026-09-18, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Håller med till 100 procent! Tyvärr tror jag hon tycker att vi är "såå dumma och idioter" så hon kommer inte ta till sig något av det. Hon trotsar som en 2åring och ska göra det på sitt sätt. Men hon gräver ju bara hennes influenser-grav när hon inte tar till sig tips.

Plus att hon kommer aldrig sluta visa Lars, sluta ljuga osv. För hon tror att hon vinner på det. Det är därför hon är så urbota dum.
Citera
2026-09-18, 10:57
Medlem
Japp då har åksjuka Lars varit iväg till Lidl för en shoppingtur. Hon ville köpa pumpor till döda storebror - suck!
Citera
2026-09-18, 11:11
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Japp då har åksjuka Lars varit iväg till Lidl för en shoppingtur. Hon ville köpa pumpor till döda storebror - suck!

Måste ju köpa halloweenpumpor i god tid, julsakerna ska ju upp i början av november. Lars har nog tjatat hela veckan om hur hon vill köpa pumpa till sin bästa kompis, gravstenen, åksjuk eller ej!
Citera
2026-09-18, 11:29
Medlem
Vet inte om det är old news men hittade på Facebook att Hanna efterfrågat tandreparation i diktaturen...

https://imgur.com/a/i8Rm3LX#OT1ko1b
Citera
2026-09-18, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Ska hon tjura hela helgen nu då? Det är ju inte vår karriär hon kör i botten genom att bli incognito. Vilket straff 😅 Väntar med spänning på Facebookbilderna 😃

Kommer snart ett inlägg om att antingen är dom sjuka eller att kebabpizzan jobbat extra…..
Citera
2026-09-18, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Vet inte om det är old news men hittade på Facebook att Hanna efterfrågat tandreparation i diktaturen...

https://imgur.com/a/i8Rm3LX#OT1ko1b
😅😅😅😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in