2026-09-17, 22:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfons2019
Pratade med gammla gemensama kollegor om honom nu efter dumpens avslöjande, de sa att efter häktningen fick han inte träffa/ de ville inte träffa honom.

Pojken har han inte träffat alls sen skiljsmässan vet jag, o de var 2022/2023.

Flickorna bodde kvar hos han varannan vecka, strax innan häktningen började de bli strul kommer jag ihåg.

Först ville den ena dottern inte komma dit, utan bara bo hos mamma, sen några veckor/månader senare ville den andra inte heller bo där.

Då gnälldes de i fikarummet om hur manipulerade barnen var av mamman, men nu vet ju alla bättre 🤮

Jobbade i samma verkstad/ projekt så var mycket snack med honom i verkstan o på rasterna
Ibland skäms man fanimej för att vara man, men det är tyvärr inte helt ovanligt att sådant där misogynt skitsnack förekommer i fikarummen. Nu vet alla i alla fall att den stackars kvinnan faktiskt talade sanning och att #833 är en fullständigt genomrutten individ.
Citera
2026-09-17, 23:05
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Om förundersökningen leder till ett åtal mot 833 , får man hoppas att domen inte drar ut på tiden i flera år a la Saras olika krumbukter.
Jag är inte riktigt med på hur du menar gällande ett eventuellt åtal mot #833. Vad menar du med Saras krumbukter?
Citera
2026-09-17, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag är inte riktigt med på hur du menar gällande ett eventuellt åtal mot #833. Vad menar du med Saras krumbukter?
Jag inbillar mig att både du och jag skulle önska om åtal väcks mot 833 , att det inte drar ut på tiden i fler år. Saras krumbukter känner du till lika väl som jag.
Det väsentliga handlade om 833 , som vissa inte tycker är en gädda vad jag har förstått .
På den punkten tror jag att du och jag är överens även om inte alla håller med.
Citera
2026-09-18, 01:38
Medlem
Crankyshake2s avatar
Vet nån hur det gått för fleshlightyear #442?
Citera
2026-09-18, 08:42
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfons2019
Tror knappast han har insikt i vad han gjort…

Hoppas polisen tar upp utredningen igen.
Om barnens historia stämmer med vad han skrivit till dumpen borde väl de räcka för väcka åtal?
Åklagare åtalar enbart om fällande dom kan förväntas. Han kan erkänna och skriva precis hur sjuka saker som helst, men det skall bevisas också. Så sannolikt blir det inget åtal, eller har du någon idé hur det skall styrkas bortom rimligt tvivel att det han skriver är korrekt?
Citera
2026-09-18, 09:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Åklagare åtalar enbart om fällande dom kan förväntas. Han kan erkänna och skriva precis hur sjuka saker som helst, men det skall bevisas också. Så sannolikt blir det inget åtal, eller har du någon idé hur det skall styrkas bortom rimligt tvivel att det han skriver är korrekt?
#833 har suttit häktad ett halvår och därför har det inte handlat om lösa rykten om vad han kanske, eventuellt, möjligen har gjort. Då har det funnits konkreta anklagelser, men gäddan nekade och bevisen räckte inte. Nu har han erkänt i chatten exakt det han förnekade hos polisen och då bör det hamna i ett nytt läge.
Senast redigerad av MisterClueless 2026-09-18 kl. 10:28.
Citera
2026-09-18, 10:31
Medlem
Raketkuken gråter ut om att publiceringar på IG inte är tillräckligt maskerade.

https://www.instagram.com/dumpadumpennu/p/DdX9wv0iON0/

När ska han ge upp?
Citera
2026-09-18, 11:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys

När ska han ge upp?
Rättshaverister brukar tyvärr aldrig ge upp, så det enkla svaret är att vi nog får leva med #588 och hans villfarelser.
Citera
2026-09-18, 11:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag delar inte FB med kreti och pleti och definitivt inte med 833 , men du tycks sitta på info.
Jag har hittat honom i en öppen grupp som vem som helst, t o m du, kan läsa utan att vara vän med honom. Han är däremot inte med i någon "Vi som går i behandling mot pedofili"-grupp (ja, jag är ironisk) där jag skulle kunna hitta honom, så om han går i behandling eller inte kan jag naturligtvis inte uttala mej om. Du får, som jag skrev i mitt tidigare inlägg, fråga honom själv. #833
Citera
2026-09-18, 12:13
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys

När ska han ge upp?
Hur kan man ens vara så jävla korkad att man tror att bilderna dumpen använder högst upp i sina artiklar har ambitionen att vara censurerade? Det är dumpens logotyp över en ansiktsbild på gäddan som alltid förekommer utan logotyp en bit ner i chattloggen eller en skärmdump från konfrontationen.

Man tar sig för pannan.
Citera
2026-09-18, 12:32
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Hur kan man ens vara så jävla korkad att man tror att bilderna dumpen använder högst upp i sina artiklar har ambitionen att vara censurerade? Det är dumpens logotyp över en ansiktsbild på gäddan som alltid förekommer utan logotyp en bit ner i chattloggen eller en skärmdump från konfrontationen.

Man tar sig för pannan.
Vad skrev idioten på Instagram den här gången? Är det något han tycker sej kunna anmäla till någon myndighet igen? 😅 #588
Citera
2026-09-18, 12:46
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Vad skrev idioten på Instagram den här gången? Är det något han tycker sej kunna anmäla till någon myndighet igen? 😅 #588

588 är vår tids Bombmannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in