2026-09-17, 20:10
Medlem
FruKrokodils avatar
Undrar vad hon är mest arg över, att det framkommit att hon måste låtsas få samarbete med PoP bara för att motbevisa alla som påstått att hon aldrig mer kommer få jobba med det företaget.

Eller att hon, som den supermum hon är, satt Lars på en Pingstkyrko-sekt-förskola som indoktrinerar barnen redan från start att bli nya sektmedlemmar.
Att hon idag tvingas kontakta sekten för att be dom ta bort bilder på Lars och numera kommer bli en snackis bland personalen.
Citera
2026-09-17, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
"På ett sätt" ?😆
Hon använder sig ibland av såna oklara uttryck
Citera
2026-09-17, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Hon tror säkert att pr/bud är samma som reklamlänk och/eller om hon skriver det kan hon dra av kostnaden som "jobb" 😂😂😂
Men blir det typ inte bedrägeri om hon själv köpt kläderna på företagskontot och sen hävdar PR/bud?
Citera
2026-09-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Jag förstår verkligen inte hur H o Kebabsåsen tänker i det här. De verkar tro att de skyddar Lars identitet bara genom att pixla ansiktet, men i det stora hela är hon ju fortfarande fullt identifierbar genom alla reklamlänkar, inlägg och annat innehåll som publiceras om henne. Och nu har det dessutom kommit ut vilken skola hon går på.

Jag som förälder hade blivit väldigt orolig och stannat upp och tänkt: Hur kommer mitt barn att påverkas av allt det här i framtiden? Finns det en risk att hon längre fram tar skada av det hon kan läsa om sig själv, eller av alla kommentarer och reaktioner från andra människor?

Det känns så tragiskt att de verkar leva så mycket i nuetså länge reklamlänkarna fortsätter komma in och man kan göra reklam för skitprodukte utan att tänka på vilka konsekvenser det här kan få för barnet längre fram. Ett barn kan inte själv överblicka vad det innebär att få hela sin uppväxt dokumenterad och offentliggjord på det här sättet. Men de ärthjärnorna tänker inte längre än näsan sträcker sig.
Ja så tänker ju vi normala föräldrar. Men jag tror hon anammat nån slags "jag är en avslappnad, cool morsa som inte har gränser gällande mitt barn."
Och sen tror jag hon skrollar många såna "inspiration-reels" på ig som är typ "ta det lugnt, stanna upp och andas.", "du är den bästa mamman till ditt barn." "Ta inte skit från andra." Osv. Typ såna. Och eftersom hon inte har riktiga vänner som hon kan bolla med. Så blir internet hennes vän och hon tror på alla "inspiration quoutes" hon kommer över, som tilltalar henne.

Vilket är så otroligt sorgligt. Hon kan inte interagera med andra människor. Även de som tycker om henne fortfarande blir blockade så fort de frågar något.

Som den där löjliga reelen hon delade nyss. Alla är troll och sorgliga för att man ifrågasätter influensers. De fattar ju inte att det är folks kommentarer som betalar deras lön.
Citera
2026-09-17, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Nu är H ARG så det kokar på OSS dumma patetiska här inne som verkligen bara reagerar på the obvious…

Och nej, jag är inte olycklig eller sorglig. Jag har många vänner, en fin familj som jag älskar (och värnar om på ett ungefär 100 ggr mer sunt sätt än H) men detta har blivit mitt guilty pleasure på ungefär samma sätt som man kan förfasas av, men ändå följa, tex PH
Ja den där reelen hon delade är ju såklart riktad hit. Men hon vägrar ju få in i sin tjocka skalle att denna tråd aldrig funnits om man som följare fick lov att fråga saker.

Hon fattar ju inte hur tragisk hon blir när hon vägrar ta emot kritik, frågor och funderingar. Hade hon varit normal hade man ju fått ställa frågor i hennes kommentarfält och hon hade svarat och inte blockat och plockat bort.
Citera
2026-09-17, 21:21
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Men blir det typ inte bedrägeri om hon själv köpt kläderna på företagskontot och sen hävdar PR/bud?
Ingen aning faktiskt, pinsamt är det för HT oavsett 😂
Citera
2026-09-17, 21:57
Medlem
Va är hon arg på?
Citera
2026-09-18, 03:34
Medlem
Citat:
Det komiska är att Lars har varit 16 sedan hon började sitta framåtvänd i bilen, sitter uppe och kollar på tv 4 på morgonen, äter tacos 5 på morgonen. Whats your point? När det gäller att avvänja och lära barnet något så är det lathet på högsta nivå för då är Lara liten. Men när det gäller slarv så är hon plötsligt äldre än vad hon är enligt Hanna
Min poäng var att här inne nämns hon som två när det gäller vissa saker och tre på andra. Det har absolut inget med Hanna att göra utan vad vissa här inne har skrivit. Hanna har absolut missat i vissa avseenden hur gammal sin dotter är!
Citera
2026-09-18, 03:48
Medlem
Citat:
Ok? Och hur skulle ditt inlägg om babblarna för 2.5 år sedan kommit med ett annat inlägg som jag kommenterade om gällande åldern som skrevs igår. Den personen hade kommenterat dig varav jag kommenterat den personen. Men känn dig speciell bullkakan 😭😅😅😅😅
Kommenterade inte något inlägg om babblarna och har aldrig gjort utan ett inlägg från en helt annan person🐊
Citera
2026-09-18, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Min poäng var att här inne nämns hon som två när det gäller vissa saker och tre på andra. Det har absolut inget med Hanna att göra utan vad vissa här inne har skrivit. Hanna har absolut missat i vissa avseenden hur gammal sin dotter är!
Handlar det inte om Hanna så är det OT. Tråden handlar inte om trådanvändarna.
Citera
2026-09-18, 07:37
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Ska hon tjura hela helgen nu då? Det är ju inte vår karriär hon kör i botten genom att bli incognito. Vilket straff 😅 Väntar med spänning på Facebookbilderna 😃
Citera
2026-09-18, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Ska hon tjura hela helgen nu då? Det är ju inte vår karriär hon kör i botten genom att bli incognito. Vilket straff 😅 Väntar med spänning på Facebookbilderna 😃

Jag tror att hon bara köper sig tid. Hon vet att hon gjort bort sig stort (som så många ggr förut) och då är det alltid samma visa med radiotystnad några dagar.. tids nog kommer det upp något töntigt sAmARbeTe där hon ser SÅ glad ut - för inte kan den här tråden bita på henne!! Haha hon är så uppenbar. Undrar om hon någonsin kommer knäckas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in