2026-09-17, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag sa ju det- inget företag i världen skulle skicka ett pr/bud/samarbete med så otroligt grälla färger som bara passar ett kön (och färgblinda föräldrar). Och PoP är inga superfan av Hanna som vet exakt vilken klädsmak hon har.

Gud vad pinsamt, att behöva köpa egna saker och sen låtsas att det är ett jobb 😂😂
Haha skojar du? Gud så pinsamt😅😅😅
Citera
2026-09-17, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Nu är H ARG så det kokar på OSS dumma patetiska här inne som verkligen bara reagerar på the obvious…

Och nej, jag är inte olycklig eller sorglig. Jag har många vänner, en fin familj som jag älskar (och värnar om på ett ungefär 100 ggr mer sunt sätt än H) men detta har blivit mitt guilty pleasure på ungefär samma sätt som man kan förfasas av, men ändå följa, tex PH
Men samma här!
H är ett unikum och har valt att vara offentlig. Thats life.
Citera
2026-09-17, 18:48
Medlem
Hahaha vad är det Hanna försöker säga med den där videon om folk som stör sig på sociala medier och kommenterar? Så hon ska vara nån wannabe influenser (en dålig sådan) få betalt men ingen får kommentera det. Hahaha snacka om att leva i en egen värld. Påminner mig lite om den där videon hon länkade som sa att man inte ska anmäla till soc för då drabbas riktigt utsatta barn. Hahahaha vilket pucko hon är
Citera
2026-09-17, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Hahaha vad är det Hanna försöker säga med den där videon om folk som stör sig på sociala medier och kommenterar? Så hon ska vara nån wannabe influenser (en dålig sådan) få betalt men ingen får kommentera det. Hahaha snacka om att leva i en egen värld. Påminner mig lite om den där videon hon länkade som sa att man inte ska anmäla till soc för då drabbas riktigt utsatta barn. Hahahaha vilket pucko hon är
Men hon tänker på oss på fb. Det kändes som att det va riktat hitåt iaf haha
Citera
2026-09-17, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Nu är H ARG så det kokar på OSS dumma patetiska här inne som verkligen bara reagerar på the obvious…

Och nej, jag är inte olycklig eller sorglig. Jag har många vänner, en fin familj som jag älskar (och värnar om på ett ungefär 100 ggr mer sunt sätt än H) men detta har blivit mitt guilty pleasure på ungefär samma sätt som man kan förfasas av, men ändå följa, tex PH

Haha, ja det verkar som hon tycker vi är pinsamma och inte mår bra. Jag älskar mitt liv så det är ju synd att hon inte kan säga detsamma 😂
Blir hon gladare av att tycka och tro att jag är pinsam så bjuder jag på det. Åtminstone horar jag inte ut min familj för småpengar 🙃
Citera
2026-09-17, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Hon har fullt upp med skadekontroll, måste ringa runt, stampa, få bort bilder, försöka slåss mot FB och alla dumma där, radera kommentarer, blocka följare, jaga betalningar, shoppa etc.

Jag fick förresten som svar av P.o.P att det inte finns nått samarbete med HT för närvarande så den där PRn hittade hon på.

Ah! Det förklarar också hennes tystnad. Hon är såklart skitarg för att det framkommit att hon hittat på om det. Och så detta med fsk-bilderna🫨🫨 nu lär det vara tyst i minst 3 dagar. Sen kanske nån arg video där hon hytter med pekfingret.
Citera
2026-09-17, 19:19
Medlem
Om det är nåt som är pinsamt så är det influencers som inte kan hantera att folk har åsikter om dem.
"det säger mer om er än om mig" kan vara årets tröttaste argument, i hård konkurrens med "man har inget liv om man har tid att skvallra om andra på internet".
Citera
2026-09-17, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Ah! Det förklarar också hennes tystnad. Hon är såklart skitarg för att det framkommit att hon hittat på om det. Och så detta med fsk-bilderna🫨🫨 nu lär det vara tyst i minst 3 dagar. Sen kanske nån arg video där hon hytter med pekfingret.
Sen kommer inlägget ”förlåt att jag varit så inaktiv vi har varit i Malmö och njutit på ett sätt” lol
Citera
2026-09-17, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Sen kommer inlägget ”förlåt att jag varit så inaktiv vi har varit i Malmö och njutit på ett sätt” lol

"På ett sätt" ?😆
Citera
2026-09-17, 19:54
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Channy

Kommer nog några adlinks på nån underredessmörja och annat menlöst inom kort.
Citera
2026-09-17, 19:59
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Haha, ja det verkar som hon tycker vi är pinsamma och inte mår bra. Jag älskar mitt liv så det är ju synd att hon inte kan säga detsamma 😂
Blir hon gladare av att tycka och tro att jag är pinsam så bjuder jag på det. Åtminstone horar jag inte ut min familj för småpengar 🙃

Ingen kan väl ha ett lika menlöst och tråkigt liv som Hanna, så vem är det som är sorglig egentligen? Jösses! Händer mer en vanlig vardag i en vanlig människas liv än det gör på ett pr veckor i Hannas liv. Hon kan inte ens ta tillvara på all ledig och stressfri tid hon får med sitt så kallade jobb. Hade man så mycket tid över som hon har hade man fyllt den med allt möjligt för att förgylla livet, behålla hälsan och ha kul.
Citera
2026-09-17, 20:08
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Men hon tänker på oss på fb. Det kändes som att det va riktat hitåt iaf haha
Såklart det var riktat hit. Finns ju NOLL SPÅR på andra ställen att nån säger nått negativt, elakt eller ger kritik - HT städar ju bort så enda stället är ju HÄR, där hon inte läser...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in