Citat:
Ursprungligen postat av
Bobhallonsaft
Jag måste faktiskt tillägga här att jag önskar inte att hon knäcks utan att hon tar till sig alla extremt lätta förbättringar hon kan göra i sitt "jobb" (sluta ljuga, sluta vara passiv aggressiv, slutar visa Lars helt och hållet, slutar med att Lars ska "jobba", slutar berätta om Lars medicinska problem, slutar kavla ut när Lars är "jobbig" och när hon går eller inte går på förskola", sluta blocka och ta bort obekväm kritik och börja tänka igenom sina "jobb", inte i förväg säga att det blev röv-dåligt", börja genuint interagera med sina "följare" osv osv osv) eller pausa offentliga karriären och gör något annat, både för familjens skull och hennes egna ohälsa.
Håller med till 100 procent! Tyvärr tror jag hon tycker att vi är "såå dumma och idioter" så hon kommer inte ta till sig något av det. Hon trotsar som en 2åring och ska göra det på sitt sätt. Men hon gräver ju bara hennes influenser-grav när hon inte tar till sig tips.
Plus att hon kommer aldrig sluta visa Lars, sluta ljuga osv. För hon tror att hon vinner på det. Det är därför hon är så urbota dum.