2026-09-17, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissStabil90
Jag tror hans nya är välmedveten om historiken. Kanske Inte lika stor utsträckning hur mycket han kämpar för att slå sig fri, eller så är hon medhjälpare för att de ska kunna leva i lugn och ro. Nu vet jag inte om han kommit in på juristprogrammet nu till hösten eller om han bara söker. Uppfattade Inte riktigt

#588 Juristprogrammet? inte en chans
Citera
2026-09-17, 08:51
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Jag tror hans nya är välmedveten om historiken. Kanske Inte lika stor utsträckning hur mycket han kämpar för att slå sig fri, eller så är hon medhjälpare för att de ska kunna leva i lugn och ro. Nu vet jag inte om han kommit in på juristprogrammet nu till hösten eller om han bara söker. Uppfattade Inte riktigt
Hahaha, det skulle inte alls förvåna mej om dåren sökt till juristprogrammet. Vanföreställningsyndrom kan få människor att få för sej massor av världsfrånvända ting, t ex att man skulle kunna bli jurist, trots att man saknar rätt förutsättningar. Det finns förvisso ingenting som hindrar att man söker precis vilka utbildningar som helst man ändå inte har en chans att komma in på. Att bli antagen till dessa är däremot någonting helt annat. För övrigt tror jag inte att en kvinna i hans närhet skulle kunna missa i vilken utsträckning tokjäveln "kämpar". Det upptar ju all hans vakna tid. Han drömmer säkert om sitt dumpadumpennu på nätterna också. #588
Senast redigerad av MisterClueless 2026-09-17 kl. 09:13.
Citera
2026-09-17, 09:07
Medlem
Fem dagars gäddtorka. Är månadens gäddor förbrukade pga den massiva SD-kampanjen fram till valet?
Citera
2026-09-17, 09:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Fem dagars gäddtorka. Är månadens gäddor förbrukade pga den massiva SD-kampanjen fram till valet?
Vi kan väl unna dom att ha lite ledigt nu när vi har fått gäddor levererade i parti och minut den senaste tiden. Det är nästan lite synd med så täta publiceringar, för man hinner inte grilla gäddorna särskilt länge innan nästa dyker upp. Så sent som på själva valdagen konfronterades i alla fall ännu en gädda och det kommer naturligtvis fler framöver.
Citera
2026-09-17, 09:52
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Tack för info!

Jag vill komplettera med #102, #392, #292, #196/466/575 och sist men inte minst #316 som också sökt till juristprogrammet. Vi vet inte heller i deras fall om de kommit in, men vi håller såklart tummarna.
Citera
2026-09-17, 10:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Tack för info!

Jag vill komplettera med #102, #392, #292, #196/466/575 och sist men inte minst #316 som också sökt till juristprogrammet. Vi vet inte heller i deras fall om de kommit in, men vi håller såklart tummarna.
Av den här gruppen snillen du räknar upp är det nog enbart nylongäddan som skulle ha en rimlig chans att klara juristprogrammet. Det påstods någonstans att han faktiskt är rätt begåvad. Dom andra tomtarna lär däremot få skicka in ansökan år efter år utan att någonsin bli antagna. #102, #392, #292, #196/466/575, #316
Citera
2026-09-17, 10:43
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Av den här gruppen snillen du räknar upp är det nog enbart nylongäddan som skulle ha en rimlig chans att klara juristprogrammet. Det påstods någonstans att han faktiskt är rätt begåvad. Dom andra tomtarna lär däremot få skicka in ansökan år efter år utan att någonsin bli antagna. #102, #392, #292, #196/466/575, #316
Må så vara, men #588 (Rocko) är i princip redan antagen. Rektorn på juristprogrammet har länge sökt efter sån kandidat, någon som har de rätta incitamenten som att blivit felaktigt anklagad för att ha taget en 4 för en 9 och med de nyvärvade verktygen fälla de som la krokben för i detta fall Rocko.

Detta kan vara förklaringen till att vi inte sett några publiceringar sista tiden. Dumpen vet att det är kört när de möter Rocko i rätten och de gör bäst i att hitta en bra advokat (något säger mig att Rocko inte kommer försvar dom)…

GDPR IS A BITCH THEN YOU DIE!
Citera
2026-09-17, 10:53
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Må så vara, men #588 (Rocko) är i princip redan antagen. Rektorn på juristprogrammet har länge sökt efter sån kandidat, någon som har de rätta incitamenten som att blivit felaktigt anklagad för att ha taget en 4 för en 9 och med de nyvärvade verktygen fälla de som la krokben för i detta fall Rocko.

Detta kan vara förklaringen till att vi inte sett några publiceringar sista tiden. Dumpen vet att det är kört när de möter Rocko i rätten och de gör bäst i att hitta en bra advokat (något säger mig att Rocko inte kommer försvar dom)…

GDPR IS A BITCH THEN YOU DIE!
Hahaha, ja jag gissar att samtliga lärosäten som erbjuder juristprogrammet har huggsexa om denna toppkandidat som besitter en sådan enorm potential. Eller potens. Hans briljans och talang har vi fått se i både "Halv åtta hos mig" och Filip och Fredriks "Ska vi göra slut?". När han så småningom dyker upp som slipad åklagare är det kört för Dumpen. 😅 #558
Citera
2026-09-17, 11:50
Medlem
MissStabil90s avatar
Jag tycker ändå det är förvånansvärt hur mycket skit #588 får jämfört me andra gäddor. #588 verkar ändå driftig och stark för att ställa saker till rätta. Och jag förstår att han har många med sig, dessutom en tjej nu. Vad gör de andra gäddorna?
Citera
2026-09-17, 11:56
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Jag tycker ändå det är förvånansvärt hur mycket skit #588 får jämfört me andra gäddor. #588 verkar ändå driftig och stark för att ställa saker till rätta. Och jag förstår att han har många med sig, dessutom en tjej nu. Vad gör de andra gäddorna?
Har han många med sej? Du vet att personer som bara finns i ens eget huvud inte är riktiga, va? I det pedofila raketpuckots skalle finns det en hel redaktion med inbillade personer. Dom är säkert med honom, men i den verkliga världen lär det vara klent med sympatisörer. #588
Citera
2026-09-17, 13:06
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Driftig och stark? Tillåt mig småle. Spana in Dumpadumpennu. Så kommer du på andra tankar.

Och nej, han har inte träffat någon tjej. Endast du som påstår det.

Tjej och tjej förresten, nej Lena Handén räknas inte. Men tack, för att du lyfter fram 588 lite extra. Om du med dina trams-inlägg försöker skifta fokus från 588, så kan du se på hur det misslyckats för bland andra 746 och 785 med.

588
Det är någonstans faschinerande att av 800+ gäddor är det en handfull som gör sig kändis på riktigt. Skulle tro majoriteten av gäddor (dvs över 400 för vara övertydlig) lever vidare och sköter sig.

Hur kan det vara ett sämre alternativ än exempelvis då 588s alternativ. Det är lite märkligt. Även 588 hade kunnat haft det helt normalt nu, är ändå länge sen det var publicering.
Citera
2026-09-17, 13:30
Medlem
Dallasiums avatar
Citat:
Jag har samtalat med en ytlig bekant som känner #588 nya tjej. Han verkar ändå vara en stabil och helt reko kille, vilket kan tyckas märkligt mtp vad som sprids om honom. Läser han juristprogrammet nu? Någon som kan bekräfta?

Jag känner en kusin till #588 och kan bestämt dementera de här ryktena. Det finns ingen ny tjej, och #588 läser inte heller juristprogrammet. Den uppgiften är rent hittepå. Vad jag fått höra har hans tillvaro snarare blivit allt mer isolerad och ensam. Därtill så har alkohol fått en större plats i vardagen, föga förvånande. Något nytt jobb har han inte heller ha lyckats skaffa sig. Däremot verkar han försöka ge sken av att ha en flickvän på sociala medier. Men inte heller det stämmer, utan det handlar snarare om att han försöker bygga upp en bild av att livet har återgått till det normala och att han själv är oskyldig till det som tidigare kommit fram. Inom släkten vet man dock hur det faktiskt ligger till. Så sluta sprida lögner, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in