2026-09-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Två nya ringsignaler på #746. Önskar god lyssning.

https://gofile.io/d/qOSadvgq
https://gofile.io/d/fZ22ssCK
Tackar så mycket, hysteriskt roligt! 😂😂😂
Citera
2026-09-20, 19:33
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Småhattsauran är verkligen stark hos #836. Det är så att man nästan förväntar sig att han ska sitta och fingra på en dreidel när han skyller ifrån sig.

Citat:
Ursprungligen postat av caramboll
Kan man få bättre info om #836?

Tråden är helt bloated med ringsignaler och tröjor, araber och nu också dreidlar så jag ber om ursäkt om jag rört ihop nåt.

Är han arab?

Har han skrivit en bok?

Ledtrådar?

Jag får för mig att han är kristen arab. Det är väl mer en gissning, men en av Reinfeldts och Löfvens inflationsräddare från 2015 lär det vara. Och fanskapet får säkert rösta i riksdagsvalet också...
Citera
2026-09-20, 19:57
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caramboll
Kan man få bättre info om #836?

Tråden är helt bloated med ringsignaler och tröjor, araber och nu också dreidlar så jag ber om ursäkt om jag rört ihop nåt.

Är han arab?

Har han skrivit en bok?

Ledtrådar?

Ja, jag gissade också, helt baserat på det lismande utseendet. Kristen arab är ju också en sorts semit så vi är nog i rätt område och tassar.

Citera
2026-09-20, 20:01
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag får för mig att han är kristen arab. Det är väl mer en gissning, men en av Reinfeldts och Löfvens inflationsräddare från 2015 lär det vara. Och fanskapet får säkert rösta i riksdagsvalet också...
Jag kollade namnet och det är tydligen ett relativt vanligt arabiskt namn. Efternamnet är vanligast i Syrien och Libanon. Det rör sej alltså om en droppe i det kompetensregn som påstods falla över Sverige 2015. Grabben är 36 och har skrivit en flummig självhjälpsbok, därav namnet "Gabriel the healing soul" på Dumpen. Han heter dock inte Gabriel. #836
Citera
2026-09-20, 20:33
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Tackar så mycket, hysteriskt roligt! 😂😂😂

Kul det uppskattas!
Citera
2026-09-20, 20:39
Medlem
Citat:
Ja, jag gissade också, helt baserat på det lismande utseendet. Kristen arab är ju också en sorts semit så vi är nog i rätt område och tassar.

#836 Syrian. Ortodox kristen arab. De vill gärna räknas som europeiska eller vad amerikanarna efterblivet kalla "vita". Men de klaner sig nästan värst av alla. God arbetsmoral men ovilja att betala skatt och en obehaglig nepotism.
Citera
2026-09-20, 21:42
Medlem
anortos avatar
Citat:

836 är id:ad.
Citera
2026-09-20, 22:56
Medlem
Någon som kan pma mig en invite till gräv?
Citera
2026-09-21, 01:41
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
#836 Syrian. Ortodox kristen arab. De vill gärna räknas som europeiska eller vad amerikanarna efterblivet kalla "vita". Men de klaner sig nästan värst av alla. God arbetsmoral men ovilja att betala skatt och en obehaglig nepotism.

Syrier eller syrian? Är han asyr-syrian så är han väl inte arab (även om de ibland pratar arabiska)?
Citera
2026-09-21, 13:15
Medlem
Det var någon som undrade tidigare vilken av gäddorna som gör en mest förbannad och han senaste #836 hade man gärna lappat på , sitter där och ska "save the children"

Citat:
Småhattsauran är verkligen stark hos #836. Det är så att man nästan förväntar sig att han ska sitta och fingra på en dreidel när han skyller ifrån sig.

Han vore inte den första isf. du har ju han GB glassgubben i helsingborg, cowboy mongot mfl.
Citera
2026-09-21, 14:50
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingby
Det var någon som undrade tidigare vilken av gäddorna som gör en mest förbannad och han senaste #836 hade man gärna lappat på , sitter där och ska "save the children"

Han vore inte den första isf. du har ju han GB glassgubben i helsingborg, cowboy mongot mfl.

Sebbe är värst (588). Han har startat en liten förening där han själv är ordförande som helt går ut på att skydda pedofilers rättigheter, han är frontfigur för personer som sökt sex med barn. Detta driver han öppet i olika kanaler på heltid. Att öppet vara så peddovänlig borde inte vara möjligt. Återkommande kompanistryk skulle vara lämpligt. Fnasan (785) är påväg dit med. Hemska människor.
Citera
2026-09-21, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Sebbe är värst (588). Han har startat en liten förening där han själv är ordförande som helt går ut på att skydda pedofilers rättigheter, han är frontfigur för personer som sökt sex med barn. Detta driver han öppet i olika kanaler på heltid. Att öppet vara så peddovänlig borde inte vara möjligt. Återkommande kompanistryk skulle vara lämpligt. Fnasan (785) är påväg dit med. Hemska människor.
ännu en vidrig rättshaverist till pedofil. Men värst av alla tycker jag är #721, där snackar vi akut behov av kastrering eller snarare avrättning för jag tror inte man kan hindra en sån sjuklig drift ens med kastrering. Egna barn har han också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in