2026-09-16, 22:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Att dom båda tjockisarna #505 och #716 skulle knulla riktiga fjortisar faller på sin egen orimlighet men att det är kul köper jag för det är det. Vi presenteras en falsk verklighet som inte existerar men Dumpen får betyg A i underhållning. Att det stryker med helt oskyldiga människor i flodhästarnas närhet iom Saras framfart verkar inte vara ett problem.

Kolla "Oxen i Mjölby" #503 där får Dumpen verkligen till det, en fet efterbliven fittmagnet som inte ens har råd med godispåsen i parken och riktiga fjortisar skulle klänga på honom?
Som en liten kuriositet vore det faktiskt intressant om någon hade hållit räkningen på hur många gånger du skrivit "fittmagnet" i tråden. Är det något inre tvång du behöver få utlopp för? Det känns rätt infantilt. #503 tog själv kontakt med vad han trodde var ett barn. Han blev alltså inte "upprunkad av Dumpen" som du sååå gärna vill hävda.
Citera
2026-09-16, 22:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solkraften
Inget spår på vem #834 är?
Jo, #834 är identifierad. #831 är däremot en gäckande liten jävel.
Citera
2026-09-16, 23:00
Medlem
MissStabil90s avatar
Jag har samtalat med en ytlig bekant som känner #588 nya tjej. Han verkar ändå vara en stabil och helt reko kille, vilket kan tyckas märkligt mtp vad som sprids om honom. Läser han juristprogrammet nu? Någon som kan bekräfta?
Citera
2026-09-16, 23:06
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Och visst var det väl han som hade lite problem med att skilja på siffror? 14 och 19 är ju förvillande likt...

Ja, trots #588s alla examina, så hade han svårt att skilja på 14 och 19. Tänk vilka beräkningsfel det blir om man slarvar sådär när man bygger raketer! Jag vet faktiskt inte vart han egentligen hade tänkt skicka sin påstådda raket, men om han gör sina beräkningar på det där viset så lär raketen landa i grannhuset.
Citera
2026-09-16, 23:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissStabil90
Jag har samtalat med en ytlig bekant som känner #588 nya tjej. Han verkar ändå vara en stabil och helt reko kille, vilket kan tyckas märkligt mtp vad som sprids om honom. Läser han juristprogrammet nu? Någon som kan bekräfta?
Och hur gammal är #588s nya tjej? 13?
Citera
2026-09-16, 23:12
Medlem
MissStabil90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless

Nej verkligen inte, någonstans mellan 30-35, ser dock lite äldre ut än det
Citera
2026-09-16, 23:26
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
OK, det måste vara en enormt störd kvinna som vill liera sej med en pedofil som #588. Ingen enda människa som vet vem han är skulle ens ta i honom med tång. Du borde nog se över ditt umgänge lite grann. Och förresten, vill han ha en tjej över 15?
Senast redigerad av MisterClueless 2026-09-16 kl. 23:42.
Citera
2026-09-16, 23:27
Medlem
anortos avatar
Citat:

Nej, 588 har ingen tjej. Nej, han är fortsatt arbetslös. 588 ägnar sin tid åt "Dumpadumpen" på insta, och skriva trams på sociala fora.

Du kan läsa mer på Gräv, istället för att befläcka tråden med trams.
Citera
2026-09-17, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Var ju gulligt av 505 att tro han hade chans på den yngre, (om vi ändå ska tramsa). Vi som vet vem han är, till skillnad mot dig, vet ju vilka ruggugglor han har attraherat. Finns även bilder, med mera i Gräv. Kolla där.

Är helt ointresserad av knullgubbe #505:s KK men att hans gamla tanter fick stryka på foten när Dumpens superkåta fjortis dök upp är alldeles givet. Dumpen kan kunulla vilket äktenskap som helst så det gäller att vara beredd.
Citera
2026-09-17, 00:14
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless

Citat:

14-19 har jag hört att hon är. Eller var det hans förra tjej, den fiktiva?

OM det skulle vara sant och inte bara desinformation från ett nystartat konto, så borde någon informera henne om att hon dejtar en pedofil.
Citera
2026-09-17, 00:57
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
14-19 har jag hört att hon är. Eller var det hans förra tjej, den fiktiva?

OM det skulle vara sant och inte bara desinformation från ett nystartat konto, så borde någon informera henne om att hon dejtar en pedofil.
Tja, när det gäller #588s flickvänner är det högst osäkert vilken ålder dom egentligen är i. Enligt egen uppgift kan han ju inte se skillnad mellan 14 och 19, så hon kanske är 12, vilket förstås utläses 18 med #588s ögon. Eller också finns det Ingen flickvän alls, fast han ändå ser en. Kraften hos vanföreställningar ska man nämligen inte underskatta. Trollkonton ska man däremot bara ignorera.
Citera
2026-09-17, 07:25
Medlem
MissStabil90s avatar
Jag tror hans nya är välmedveten om historiken. Kanske Inte lika stor utsträckning hur mycket han kämpar för att slå sig fri, eller så är hon medhjälpare för att de ska kunna leva i lugn och ro. Nu vet jag inte om han kommit in på juristprogrammet nu till hösten eller om han bara söker. Uppfattade Inte riktigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in