2026-08-30, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Var ser du att han har en "varselkostym" på sig? Jag ser bara en vanlig T-shirt som sitter åt hans feta mage #821
kl 08.04 skickar han sin varselkostym. Kanske ska granska chattarna innan du börjar uttala dig.
Citera
2026-08-30, 19:10
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-21
kl 08.04 skickar han sin varselkostym. Kanske ska granska chattarna innan du börjar uttala dig.
Jag hittar ingen "Varsel kostym" som du påstår #821
Citera
2026-08-30, 19:16
Medlem
Citat:
Men jag är rätt säker på att han är normalbegåvad, och att det bara är ni som vill diskriminera folk som har funktionsnedsättningar för att ni anser att det bara är efterblivna som skriver sexuellt till barn när det inte stämmer, eller hur?
#allagäddor
Absolut inte. Påpekar bara att denna uthängda också hade varselkostym (som du själv inte ens ser!) Men det är förmodligen en liten grönsak, det kan vi konstatera på hans peltor. För mig en helt ofarlig uthängd som aldrig får ligga med några barn. Barn gillar varken varselkostym eller peltor.
Citera
2026-08-30, 19:16
Medlem
Citat:
Jag hittar ingen "Varsel kostym" som du påstår #821
Den gulgröna tröjan har reflexgrejs på axlarna. Den är rätt sliten och skitig så om du inte har dina extra starka läsglasögon på dig kanske du missar det. #821
Citera
2026-08-30, 19:17
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffgryta
Den gulgröna tröjan har reflexgrejs på axlarna. Den är rätt sliten och skitig så om du inte har dina extra starka läsglasögon på dig kanske du missar det. #821
Och vad är "reflexgrejs" för något?
Citera
2026-08-30, 19:18
Medlem
Citat:
Här är länk till vad #588 har skrivit på sin Instagram
https://gofile.io/d/2e3SSMpv

haha någon har kommenterat "Skärp nu till dig Sebastian innan det blir LPV"

Citera
2026-08-30, 19:19
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Absolut inte. Påpekar bara att denna uthängda också hade varselkostym (som du själv inte ens ser!) Men det är förmodligen en liten grönsak, det kan vi konstatera på hans peltor. För mig en helt ofarlig uthängd som aldrig får ligga med några barn. Barn gillar varken varselkostym eller peltor.
Om han är en grönsak så borde han inte kunna sitta i en bil och köra, utan borde sitta orörlig med en personligassistent. Men eftersom du anser att det är okej för "grönsaker" att sexchatta med barn så vet vi ju att de får göra det enligt din åsikt. #allagäddor
Citera
2026-08-30, 19:25
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Här är länk till vad #588 har skrivit på sin Instagram
https://gofile.io/d/2e3SSMpv

Tack för att du uppdaterar för oss som inte kommer in på hans Instagram. Den retoriken känner man igen från ett par användare här, man kallar en gädda pedofil så blir man utskälld för att man inte har tillgång till personens vårdjournaler. "Pedofil är en medicinsk diagnos, det kan du inte kalla någon som raggar barn på nätet!"
Citera
2026-08-30, 19:33
Medlem
Citat:
Nej, du är ju mer svagbegåvad än vad jag är eftersom du uppenbarligen anser att det är en "grönsak" med din syn. Jag skulle gissa på att du är lika efterbliven som #821
Det är en grönsak med varselkostym håll reda på fakta.
Citera
2026-08-30, 19:34
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Det är en grönsak med varselkostym håll reda på fakta.
LOL, vilken fakta? Känner du #821 personligen?
Citera
2026-08-30, 19:36
Medlem
Sommargays avatar
Svagbegåvad är han definitivt. Ska man stanna bilen och gråta för man omöjligt klarar att navigera till en citygrossbutiks parkering när man har tillgång till telefon med Google maps så går inte hissen hela vägen upp. Skriv in en adress, klicka på "starta", följ instruktionerna.

https://ibb.co/JWHj3PCW
Citera
2026-08-30, 19:38
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Svagbegåvad är han definitivt. Ska man stanna bilen och gråta för man omöjligt klarar att navigera till en citygrossbutiks parkering när man har tillgång till telefon med Google maps så går inte hissen hela vägen upp. Skriv in en adress, klicka på "starta", följ instruktionerna.

https://ibb.co/JWHj3PCW
Ja, men klarar tydligen av att skriva med barn i sexuellt syfte då är det ju jävligt skevt #821
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in