2026-09-16, 18:51
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Har de verkligen inkluderat de ogiltiga rösterna i dessa beräkningar?

Det finns ju massor av ogiltiga röster.
Det är https://resultat.val.se/val2026/RD?r=P 31 288 just nu, så ungefär 25 000 skall portioneras ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Verkligen. Det är en extremt instabil majoritet. Det räcker med att en vänsterkärring drabbas av mens och hamnar på toaletten så förlorar man omröstningen.
kommer V få sin frösta vilde före jul? Hur många miljarder av skattebetalarnas pengar kommer Maggan haggan tvingas mata en behjärtansvärd terroristorganisation med den här gånger för att klarma sig fast vid makten?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imaginary689
Nu får vi vänja oss vid extrema bränslepriser. Höjd invandring och högre skatt. Tack så mycket ni som ville detta
Den tillfälliga sänkningen av bensin och diesel går ut om två veckor. Framöver får dumsvensson vänja sig vid 20+ kr litern.
2026-09-16, 18:52
Medlem
Kan de ogiltiga rösterna rädda tidö?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Men det räddar demokratin.
Säkert. Nu får ju islamisterna fäste i riksdagen som de inte kommer släppa. Ökad invandring och svenska medborgarskap som raskt delas ut cementerar vänstermajoritet i en evighet. Kanske för alltid.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pontec
kommer hon vara klar före andra söndagen i september 2030?
Det återstår att se!

Man skall aldrig underskatta politikers vilja att kompromissa för att få stå i värmen runt lägerelden.
Medlem
DrinkBleachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayloose
Jag skulle själv aldrig rösta på SD, men det är en intressant tanke. SD har i perioder haft växande stöd bland invandrargrupper. I årets val har de runt 9% i utsatta områden.

Låt säga att de minskade på den aggressiva retoriken gentemot invandrare och gjorde sig av med sänken som Jomshof, så kanske man kan tänka sig att det finns lågt hängande frukt att plocka.

Ok. Så du var efterbliven på allvar. Tack, då vet vi.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Underbart! Då är det ju dags för Ulf och Tidö att avgå! Samt att han ringer och gratulerar Magdalena. Då blir det pressträff imorgon med Nooshi och Magdalena. Ulf måste nu erkänna sig besegrad och det omedelbart! Nu blir det mer jämlkt och mer i våra plånböcker. 😀🏳️‍🌈
Du är blind. Fattar du inte att Noshi och vänsterpartiet har fiskat efter röster i grumliga islamistiska vatten där man hatar homosexuella och där kvinnor ska hållas kort.
Medlem
Underbart att se nazisterna gråta ut.
2026-09-16, 18:53
Avslutad
Jahopp..säga upp sig och börja leva på bidrag då.
Medlem
Stockholms stad, hur många distrikt finns där?
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Lätt att säga när det tre stycken med knivar eller pistoler mot dig

Jag känner ett par fall. Närmast kommer från min släkting som tvingades byta namn och efternamn till något svenskt, för att ens få ett jobb. Jag har själv blivit bemött på ett mindre positivt sätt efter att min nationalitet avslöjades. Många gånger fick jag höra att polacker är rasister och att de tar bort jobbtillfällen för svenska byggare och snickare.

Med kniv och pistol ja...

Tråkigt att höra... men ja inget förvånar mig i dagens Sverige... men jag har inte hört någon talat illa om polacker här!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in