2026-09-16, 01:32
Medlem
Om nu Lars är så åksjuk varför utsätter man henne för bilfärder hela tiden? När man ”bara” skall nöjesshoppa på Rusta?? Kebaben jobbar ju dessutom oregelbundet så det finns ju alla möjligheter för Hanna att åka iväg när han är hemma med Lars. Hade varit en sak om Hanna var ensamstående och inte hade ett val utan var tvungen att handla mat! Och mamma Theorin kan tydligen bara hjälpa till vid samarbeten - aldrig ta Lars en stund så Hanna får dra till Rusta??
Tror inte ett dugg på åksjuke-historian - är den sann så är Hanna en värre förälder än jag tror!!
Citera
2026-09-16, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu är ju Lars sällan på sekt-förskolan men jag gissar att morgondagen inleds med ett krismöte om hur de ska sopa nätet rent på Lars-bilder och hur de ska hantera Hannas långa och många stampa i golvet utbrott.
Kanske de behöver stänga ner sin IG eller till och med hela verksamheten efter denna fadäs.

Men, att Hanna är frikyrklig kan vi nog konstatera- annars sätter man inte sitt barn på en sån här förskola som drivs av pingstkyrkan som öppet kritiserar homosexualitet och alkoholanvändande.
Alltså vad är det här Hanna Theorin 😂

Det här förklarar Hannas galna Facebookinlägg där hon totalt hakat upp sig på "bögar" "n-ordet" "judar" och handikappade. Ord som hon helt maniskt satt och upprepade. Undrar om Hanna talar i tungor också som hennes sekt-medlemmar?

Sån banger alltså 😅😅

Jag har sett många prata om de här facebook inläggen. Finns det någon som sitter på printscreens? Hon borde vara cancelled.
Citera
2026-09-16, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Openlayers
Hon fick kläderna av PoP, det är det som PR står för. Så det kan vi klargöra.

Att hon samtidigt skriver ”reklam” handlar om att hon lägger in reklamlänkar som hon tjänar pengar på, vilket är ett lagkrav.

Så klaga hos PoP som skickar ut PR istället. 😏

Tycker fortfarande det är osannolikt att POP skulle skicka PR till Hanna Theorin. De avslutade ju samarbetet för typ två år sen när Hanna gjorde reklam för andra skalkläder samtidigt som hon gjorde reklam för deras. Sen dess har Hanna tiggt om samarbete, reklamlänkar osv osv. OM Hanna plötsligt fått ett PR-utskick från POP borde hon inte visa upp det handskrivna brevet som brukar följa med? Borde hon inte vara överväldigad av tacksamhet eller åtminstone skriva tack? Jag tror bara hon skriver PR/reklam. Tror inte detta är PR.
Citera
2026-09-16, 07:57
Medlem
Hon är läskig
Citera
2026-09-16, 08:28
Medlem
Hur faan lyckas man beställa en ny spis med fel mått?! Är det inte typ det viktgaste man kollar innan man klickar på köpknappen
Citera
2026-09-16, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu är ju Lars sällan på sekt-förskolan men jag gissar att morgondagen inleds med ett krismöte om hur de ska sopa nätet rent på Lars-bilder och hur de ska hantera Hannas långa och många stampa i golvet utbrott.
Kanske de behöver stänga ner sin IG eller till och med hela verksamheten efter denna fadäs.

Men, att Hanna är frikyrklig kan vi nog konstatera- annars sätter man inte sitt barn på en sån här förskola som drivs av pingstkyrkan som öppet kritiserar homosexualitet och alkoholanvändande.
Alltså vad är det här Hanna Theorin 😂

Det här förklarar Hannas galna Facebookinlägg där hon totalt hakat upp sig på "bögar" "n-ordet" "judar" och handikappade. Ord som hon helt maniskt satt och upprepade. Undrar om Hanna talar i tungor också som hennes sekt-medlemmar?

Sån banger alltså 😅😅

Jag tror inte Hanna vågar be förskolan om att stänga sin Instagram. Hon vågar inte prata med dem som en vuxen. Antingen gör Kevin det eller så struntar dom i det tror jag
Citera
2026-09-16, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Jag tror inte Hanna vågar be förskolan om att stänga sin Instagram. Hon vågar inte prata med dem som en vuxen. Antingen gör Kevin det eller så struntar dom i det tror jag
Vågar hon säga ifrån inom sjukvården vågar hon nog det på förskolan också. Hon kan säga ifrån på telefonen
Citera
2026-09-16, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Hur faan lyckas man beställa en ny spis med fel mått?! Är det inte typ det viktgaste man kollar innan man klickar på köpknappen
Tänkte precis samma. Hur lyckas man med fel mått?! En spis har ju alltid ett uttänkt utrymme så hur svårt kan det vara? Man behöver inte vara Einstein direkt.
Citera
2026-09-16, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Vågar hon säga ifrån inom sjukvården vågar hon nog det på förskolan också. Hon kan säga ifrån på telefonen

Hon ÄLSKAR att prata med sjukvården och boka besök där. Hon verkar dock ha väldigt svårt att engagera sig i förskolan
Citera
2026-09-16, 09:20
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Tänkte precis samma. Hur lyckas man med fel mått?! En spis har ju alltid ett uttänkt utrymme så hur svårt kan det vara? Man behöver inte vara Einstein direkt.
Troligtvis beställde dom en större fläskigare spis som dom gissade var "normalstorleken" 🙈🙈😂😂😂😂
Citera
2026-09-16, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Japp min vänninas barn går på samma förskola som L och hon säger att det är öppet. De har stängt en dag i november men inte idag😅😅
Fast det där stämde ju inte.
Citera
2026-09-16, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grainger-13
Fast det där stämde ju inte.
Jo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto