2026-09-15, 19:33
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Vilken fail det blev att försöka få med badrockarna i ett mys-inlägg för att kunna betala dom på företagskortet 🙃
Citera
2026-09-15, 20:09
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag kan erkänna att jag är dåligt insatt hur det fungerar med eget företag och allt omkring men nån som är mer insatt kan väl förklara fördelen med att köpa in sina privatsaker/mat på företaget? Så som Hanna gör med sitt företag. Blir det helt gratis för henne själv då och behöver hon skatta på det hon köper in till sina samarbeten (tex kläder, mat, plastblommor).
Förklara gärna som till en idiot.
Citera
2026-09-15, 20:25
Medlem
En fsk som avlägger besök på en kyrkogård🫨
Citera
2026-09-15, 20:28
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
En fsk som avlägger besök på en kyrkogård🫨

Deras sagostund är också ”Daniel i lejongropen” om en snubbe som dömdes till döden, i form av att hamna i en grop med lejon, av kungen för att han inte följde lagen men blev räddad av nån ängel för att han bad och trodde på gud. Inte undra på att Lars har mardrömmar!
Citera
2026-09-15, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Deras sagostund är också ”Daniel i lejongropen” om en snubbe som dömdes till döden, i form av att hamna i en grop med lejon, av kungen för att han inte följde lagen men blev räddad av nån ängel för att han bad och trodde på gud. Inte undra på att Lars har mardrömmar!

Eh😵‍💫🥴😵‍💫🥴 bilden på L på fsk är borta nu
Citera
2026-09-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ser den fortfarande
Citera
2026-09-15, 20:36
Medlem
Citat:

Och Hanna läser inte denna tråden - ha, ha
Citera
2026-09-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
När jag tittade stod det att det var 3 kommentarer men de fanns inte att läsa så jag antar att hon fick mycket negativ respons och inte orkade sitta och blocka folk hela kvällen.
När jag tittade var det två kommentarer från cybervännerna och ett svar från H. Ena kommentaren var typ ”vilket fint hem”…
Citera
2026-09-15, 21:33
Medlem
FruKrokodils avatar
Nu är ju Lars sällan på sekt-förskolan men jag gissar att morgondagen inleds med ett krismöte om hur de ska sopa nätet rent på Lars-bilder och hur de ska hantera Hannas långa och många stampa i golvet utbrott.
Kanske de behöver stänga ner sin IG eller till och med hela verksamheten efter denna fadäs.

Men, att Hanna är frikyrklig kan vi nog konstatera- annars sätter man inte sitt barn på en sån här förskola som drivs av pingstkyrkan som öppet kritiserar homosexualitet och alkoholanvändande.
Alltså vad är det här Hanna Theorin 😂

Det här förklarar Hannas galna Facebookinlägg där hon totalt hakat upp sig på "bögar" "n-ordet" "judar" och handikappade. Ord som hon helt maniskt satt och upprepade. Undrar om Hanna talar i tungor också som hennes sekt-medlemmar?

Sån banger alltså 😅😅
Senast redigerad av FruKrokodil 2026-09-15 kl. 21:51.
Citera
2026-09-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Hahaa det förklarar saken. Som om företag som Polar och Pyret skulle vilja samarbeta eller vara beroende av en tråkig person som Hanna från Smålandsstenar. Hon som själv jagar och frågar rabattkoder hos PR hos sina *följare*

Hon fick kläderna av PoP, det är det som PR står för. Så det kan vi klargöra.

Att hon samtidigt skriver ”reklam” handlar om att hon lägger in reklamlänkar som hon tjänar pengar på, vilket är ett lagkrav.

Så klaga hos PoP som skickar ut PR istället. 😏
Citera
2026-09-15, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu är ju Lars sällan på sekt-förskolan men jag gissar att morgondagen inleds med ett krismöte om hur de ska sopa nätet rent på Lars-bilder och hur de ska hantera Hannas långa och många stampa i golvet utbrott.
Kanske de behöver stänga ner sin IG eller till och med hela verksamheten efter denna fadäs.

Men, att Hanna är frikyrklig kan vi nog konstatera- annars sätter man inte sitt barn på en sån här förskola som drivs av pingstkyrkan som öppet kritiserar homosexualitet och alkoholanvändande.
Alltså vad är det här Hanna Theorin 😂

Det här förklarar Hannas galna Facebookinlägg där hon totalt hakat upp sig på "bögar" "n-ordet" "judar" och handikappade. Ord som hon helt maniskt satt och upprepade. Undrar om Hanna talar i tungor också som hennes sekt-medlemmar?

Sån banger alltså 😅😅

De åkte pulka nedanför en kyrka och hade dessutom besök på kyrkogård. 🫪
Citera
2026-09-15, 23:51
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
De åkte pulka nedanför en kyrka och hade dessutom besök på kyrkogård. 🫪

Förskolans lokaler ligger vägg i vägg med Pingstkyrkan i SS 🙏🧎‍♀️‍➡️🧎‍➡️🧎‍♂️‍➡️. Och drivs av densamma.
Helt galet att man frivilligt låter sina barn indoktrineras redan vid två-årsåldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in