2026-09-27, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Är det inte väldigt märkligt att ett helt gäng följer med ett barn på simskola? Ska Lars bara få sitta och kolla på medan andra barn får plaska och simma? För man kan ju inte delta om man inte ingår i gruppen.
Min undran är dock vem som ska på simskola… är det mormorn, kusinen eller Hanna själv??
Citera
2026-09-27, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oganisation123
Min undran är dock vem som ska på simskola… är det mormorn, kusinen eller Hanna själv??

Skulle fan inte bli förvånad om det gällde allihopa. Tänk er Hanna i barnpoolen med såna där gula tuttar på ryggen. Ingenting förvånar mig längre när det kommer till henne..
Citera
2026-09-27, 14:32
Medlem
Hur gammal är guddottern/kusinen? Är hon inte 10+? Måste ju vara simskola i stora/djupa bassängen? Vad ska Lars göra där? Lars som älskar att bada och inte fått gå till badhuset på jättelänge ska alltså sitta och titta på? För Hanna kan väl inte bada med sina blödningar??
Citera
2026-09-27, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Född 2018

Jaha ok då kan det ju vara lilla bassängen. Vet inte om det är bättre eller sämre. Lars får väl antagligen inte vara med oavsett. Vi får hoppas att hon fick bada med mormor.
Citera
2026-09-27, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Sökte via chatgpt hur måga samarbeten Hon haft I år, och fick svaret. Detta gäller verifierade

Jag kan verifiera minst 6 separata reklam-/samarbetstillfällen under perioden:
ICA Maxi / ICA Maxi Hemma – bland annat bokrea och senare trädgård/utomhus. �
Flashback +1
Akademibokhandeln – samarbete som fortfarande nämndes i mars. �
Flashback
Vitamin-/kosttillskottssamarbete – ett reklaminlägg i mars som senare togs bort. �
Flashback
Pulver/kostprodukt – publicerades och togs sedan bort i mars. �
Flashback
Ytterligare planerat samarbete i april – hon uppgav själv att hon hade planerade samarbeten trots en tänkt Instagrampaus. �
Flashback
Chili – ett samarbete kring en soffa som uppmärksammades i augusti
Låter inte som att man kan bli miljonär på det där. Sen var det väl ett gäng hello fresh-samarbeten och dom toppenbra matlådorna dom ätit under ett års tid… och ÖB. Känns i vilket fall som helst att det sinat från tidigare. Men cashen verkar komma in oavsett.
Citera
2026-09-27, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Hur gammal är guddottern/kusinen? Är hon inte 10+? Måste ju vara simskola i stora/djupa bassängen? Vad ska Lars göra där? Lars som älskar att bada och inte fått gå till badhuset på jättelänge ska alltså sitta och titta på? För Hanna kan väl inte bada med sina blödningar??
Smålandsstenars simsällskap bedriver simskola för barn från och med det år de fyller 5år.
Citera
2026-09-27, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv

Men är det verkligen simskola och inte träning då? De flesta lär sig väl simma innan man är tio. Oavsett så känns det oerhört märkligt att dra med halva släkten. Det finns fan inte en enda självständig person i den familjen utom K som kan ta sig till ett jobb varje dag.
Citera
2026-09-27, 20:05
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Hon verkar inte ha haft så stora problem med hösten förr, men det svänger väl beroende på vad hon kan tjäna pengar och sympatier på.

https://imgur.com/a/r1gUDTl
Citera
2026-09-27, 20:34
Medlem
Det finns ett inlägg med Hanna och Lars utomhus hösten 2024 där Hanna skriver lika förtjust i hösten som mamma sin

Hon kanske har tyckt tidigare att hösten faktiskt är mysig men ändrat sig då hon kanske mår extra dåligt I år
Citera
2026-09-27, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Men är det verkligen simskola och inte träning då? De flesta lär sig väl simma innan man är tio. Oavsett så känns det oerhört märkligt att dra med halva släkten. Det finns fan inte en enda självständig person i den familjen utom K som kan ta sig till ett jobb varje dag.

Mitt barn, också född 2018, går i pingvinen 😅 då är man mest i lilla bassängen men har några aktiviteter i djupa.
Citera
2026-09-27, 20:41
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Hon verkar inte ha haft så stora problem med hösten förr, men det svänger väl beroende på vad hon kan tjäna pengar och sympatier på.

https://imgur.com/a/r1gUDTl
Men då var det sammarbete, då är det ok att ljuga i sitt influerande.
Citera
2026-09-27, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotass1
Mitt barn, också född 2018, går i pingvinen 😅 då är man mest i lilla bassängen men har några aktiviteter i djupa.

Ah, gick tillbaka och kolla att hon var åtta. Men nån hade gissat på 10+ så det fastnade hos mig. Men ja när man är åtta är väl mer rimligt att man lär sig simma än om man är 10+.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in