Citat:
Ursprungligen postat av
Vilkentrappappapp
Jajjemen Carolatillställningen som det flaggades yvigt om här inne som någon sorts återkomst och kliv in tillbaka till ljuset har ingen mingelfotograf brytt sig om att föreviga iallafall. Men justeja det var ju vad han ville, uppträdanden för trötta seniorer en månad om året och någon skördefest från kollonilotten typ...
Helt sanningsenligt - tänker du dig på riktigt en situation där en mingelfotograf, ute på uppdrag från sin beställare, fotar kanske 100-200 (mer eller mindre kända) personer när han plötsligt får syn på den omdebatterade MZ (med ev ny tjej!). Men istället för att ta upp kameran så bestämmer sig fotografen för att det inte är värt det - honom skippar jag, "honom bryr jag mig inte om"?
Det är alltså inte MZ som eventuellt känner sig lite "skygg" efter den här tiden, utan det handlar om fotografens ointresse?
Och det är förstås även därför AB lägger "Stora överraskningen på Carolas fest - Måns Zelmerlöw" bakom en betalvägg?
Inte för att de inser att tjäna pengar på folks nyfikenhet, utan för att ingen mingelfotograf brytt sig?