2026-09-15, 20:23
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det var katten som gick på tangentbordet o publicerade ett inlägg alldeles själv nyss.

Tack, det förklarar ju varför du ljuger och hittar på i alla dina inlägg. Katten har inte läst äktenskapsförordet heller men har ändå en egen klar sanning om vad som är sant.
Senast redigerad av cyberhawk 2026-09-15 kl. 20:26.
Citera
2026-09-15, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Till skillnad från dig som hittar på och ljuger hela tiden så har jag alltid hållit mig till sanningen.

Varsågod din dumme fan:

https://www.svenskdam.se/noje/sa-mycket-pengar-maste-nyskilda-mans-zelmerlow-ge-till-ciara/10739664?utm_source=chatgpt.com

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/yEnMda/sa-fordelas-mans-och-ciara-zelmerlows-tillgangar-
efter-skilsmassan

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/yEnMda/sa-fordelas-mans-och-ciara-zelmerlows-tillgangar-efter-skilsmassan

MZ köpte huset i april 2018... köpeskillingen var 1 125 000 brittiska pund, vilket framgår av dokumentet... det motsvarar cirka 15 000 000 kronor........ äktenskapet ingicks i september 2019... och den där medlemmen i CJ:s fanklubb, som kan domstolsutslaget utantill, borde nu citera sidan där CJ med eftertryck bekräftar att MZ äger hela huset...

https://themovemarket.com/tools/propertyprices/woodend-leatherhead-road-oxshott-leatherhead-kt22-0ex
Citera
2026-09-15, 20:32
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
MZ köpte huset i april 2018... köpeskillingen var 1 125 000 brittiska pund, vilket framgår av dokumentet... det motsvarar cirka 15 000 000 kronor........ äktenskapet ingicks i september 2019... och den där medlemmen i CJ:s fanklubb, som kan domstolsutslaget utantill, borde nu citera sidan där CJ med eftertryck bekräftar att MZ äger hela huset...

https://themovemarket.com/tools/propertyprices/woodend-leatherhead-road-oxshott-leatherhead-kt22-0ex

Vad har köpeskillingen med något att göra? hört talas om äktenskapsförord? Hon har köpt in sig och oavsett om han står som ensam ägare så gäller äktenskapsförordet. Det ska delas lika, punkt slut. Att hon skulle sagt att Måns äger hela huset är bara en trådosanning som hittats på av er MZ lovers. Hon har aldrig sagt det!
Senast redigerad av cyberhawk 2026-09-15 kl. 20:48.
Citera
2026-09-15, 20:36
Medlem
Citat:
Jag väntar fortfarande på mitt exemplar av boken, så jag ligger efter med nyheterna just nu... Jag kan inte fatta att MZ fortfarande betalar alla huskostnader... hemskt... Jag hoppas att den slutgiltiga skilsmässouppgörelsen löser den här situationen också... kan den här 40-åriga kvinnan tjäna sina egna pengar? Eller är hon bara kapabel att prata strunt och ta Botox-injektioner?
Jag tror att den brittiska inställningen är att män betalar för kvinnor.
Hennes Mamma tjänade väl väldigt bra som dokusåpa skådis.
Så CJ har väl blivit bortskämd med pengar sedan uppväxten.
Och van vid att andra betalar.
Kan jag tro.

Det är romantikern i Måns som får honom att tro på ödet och att "the chosen one" bor i andra delar av världen.
Så han får ju skylla sig själv att han på köpet får en annan kultur. Istället för att inse att man inte behöver gå över bron för att hämta vatten.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-15 kl. 21:10.
Citera
2026-09-15, 20:41
Medlem
Citat:
Vad har köpeskillingen med något att göra? hört talas om äktenskapsförord? Hon har köpt in sig och oavsett om han står som ensam ägare så gäller äktenskapsförordet. Det ska delas lika, punkt slut.

Här påstår du att CJ köpte det här huset för 3 200 000 kronor, vilket motsvarar ungefär 250 000 brittiska pund...
Citera
2026-09-15, 20:43
Medlem
Citat:
Tack, det förklarar ju varför du ljuger och hittar på i alla dina inlägg. Katten har inte läst äktenskapsförordet heller men har ändå en egen klar sanning om vad som är sant.
Du är väldigt snabb att påstå att motparten ljuger. Det är väldigt fult. Man kan ju ha missat något. Läs nu vad Madaj la ut, så fattar du att de
ca 3 miljoner som CJ betalt i renoveringskostnader inte räcker för att köpa in sig i huset. På långa vägar.

Ingen av oss har läst äktenskapsförordet. Men skvallertidningen DV påstår att de läst det???
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-15 kl. 21:00.
Citera
2026-09-15, 20:43
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Här påstår du att CJ köpte det här huset för 3 200 000 kronor, vilket motsvarar ungefär 250 000 brittiska pund...

Är du helt dum i huvudet? Hon köpte IN sig för 3,2 miljoner! Visa oss nu bevisen på var hon säger att det bara är måns som äger huset. Vilket du påstår är sant.
Citera
2026-09-15, 20:45
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Du är väldigt snabb att påstå att motparten ljuger. Det är väldigt fult. Man kan ju ha missat något. Läs nu vad Madaj la ut, så fattar du att de ca 3 miljoner som CJ betalt i renoveringskostnader inte räcker för att köpa in sig i huset. På långa vägar.

Ingen av oss har läst äktenskapsförordet. Men skvallertidningen DV påstår att de läst det???

Nej, om du läst hela artikeln så citerar de expressen som tagit del av det men den är bakom betalvägg.
Du är lika dum som Malaj som inte fattar vad köpa IN sig betyder eller vad ett äktenskapsord innebär.
Om motparten uppenbarligen ljuger så kommer jag inte låta det undgå.
Citera
2026-09-15, 20:50
Medlem
Citat:
Är du helt dum i huvudet? Hon köpte IN sig för 3,2 miljoner! Visa oss nu bevisen på var hon säger att det bara är måns som äger huset. Vilket du påstår är sant.

Videoklipp från utfrågningen, från 35:18 till 35:48 ... det förutsätter förstås att du inte är så dum att du inte förstår engelska ... lycka till.
Citera
2026-09-15, 20:51
Medlem
Citat:
Nej, om du läst hela artikeln så citerar de expressen som tagit del av det men den är bakom betalvägg.
Du är lika dum som Malaj som inte fattar vad köpa IN sig betyder eller vad ett äktenskapsord innebär.
Om motparten uppenbarligen ljuger så kommer jag inte låta det undgå.
Du har inte själv läst äktenskapsförordet och ingen annan heller.
Oftast behövs det hjälp av en jurist för att tolka det också.
Så bäst att avvakta med denna diskussion och vänta tills skilsmässan blir klar.
Annars blir det bara spekulationer hit o dit.
Katten håller med.
Citera
2026-09-15, 20:56
Medlem
Citat:
Bevisen är följande: Du påstår att hon köpt in sig för 3,2 miljoner. Denna information har du tagit från en skvallerpress - som i sin tur tagit det från en annan skvsllerpress etc, etc.

Mot det beviset står både Måns och Ciaras olika uttalanden som, för en gångs skull, är samstämmiga - de säger båda att det helt och hållet är Måns hus.

Vad vet du (och skvallerpressen som sällan lyckas pricka in en rubrik rätt) som de själva inte känner till?
Citera
2026-09-15, 20:56
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Videoklipp från utfrågningen, från 35:18 till 35:48 ... det förutsätter förstås att du inte är så dum att du inte förstår engelska ... lycka till.

Vad är det med äktenskapsförord du inte förstår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in