Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Då har du inte förstått mycket (vem är förvånad)
I 15-20 år har vi matats med manshat, fetmapositivism, feminism, HBTQ-propaganda, Pridefestivaler och en massa annat sjukt. Men för en gångs skull får en vit, hälsosam, attraktiv, heterosexuell kvinna synas, och detta utan att udden är riktad mot män och manlig sexualitet. Det finns säkert en del kristna fundamentalister som är emot vad hon gör, men för män med mer sunda värderingar är Sydney Sweeney en symbol för sundhet i en sjuk tid. Man kan vara emot sexualisering i det offentliga rummet osv, men den här gången är det i alla fall ett hälsosamt ideal som lyfts fram, och ingen sjuk trans- eller fetmapropaganda och liknande. Det är ett steg i rätt riktning.
Och att feminister går i taket är ju det ultimata beviset på det.
Jag förstår att du har haft det tufft de senaste 15-20 åren Joe. Alla fetmaaktivister, bögar och lebbor som skrattat och dansat på gatan en gång om året. Reklamen Joe, reklamen ska vi inte ens prata om. Plus så mycket mer som du blivit utsatt för de senaste åren.
Fast jag syftade på inget av detta. Jag skrev om ert, antifeministers och kvinnohatares hyckleri. Det är väl inte bögarna eller fetmaaktivisterna som tvingar er att sprida hatpropaganda om kvinnor?
Det är märkligt att ni alltid måste ha en syndabock att skylla ifrån er på.
Sen, är kristna fundamentalister verkligen ett stort problem i Sverige? Hela ditt inlägg utgår från amerikanska förhållanden eller hur? Trumpkampanjen lyckades verkligen ställa "woke" (allt från svarta till förvirrade ungdomar som inte vet om de är kille eller tjej) mot rediga kristna konservativa amerikaner med vapen och hemskolning. Istället för att handla om verkliga problem kom det att handla om dam- och herrtoaletter. Helt jävla hysteriskt så.
Alltmedan de riktiga monstren befann sig högst upp i näringskedjan.
Det verkar som att bögarna, transorna, feministerna, osv är de nya judarna för sviniga och hatiska män.