2026-09-01, 20:18
Avstängd
afvongreves avatar
Vilket idiotiskt program. De ligger ju och sprattlar i iskallt vatten hela tiden.
Citera
2026-09-02, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Att boxas verkar vara jättejobbigt för flera. Jag fattar inte det. Det är ju inte ilska riktat mot personen i sig utan bara ett enkelt moment. De har dessutom rejäla skydd.

Vuxna människor som står och gråter som femåringar när de förstår att de ska boxas måste ju vara mentalt handikappade på nåt vis.
Citera
2026-09-09, 00:13
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Koppla bort den svagaste länken i senaste avsnittet.

Det var att komma först i mål.

Frågan är är det alltid bäst att koppla bort den långsammaste?
Tänk om instruktörerna sagt vid delmålen.

Koppla bort person 3 i gruppen som exempel.
Istället för att köra i deras ögon svagaste
Citera
2026-09-09, 18:39
Medlem
Några åsikter:

TV-producenten som går runt och kallar alla för älskling är irriterande. Kommer inte ihåg hans namn.

Jag tyckte synd om kvinnan som blev utsedd till duell mot Tone Sekelius.
Citera
2026-09-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Några åsikter:

TV-producenten som går runt och kallar alla för älskling är irriterande. Kommer inte ihåg hans namn.

Jag tyckte synd om kvinnan som blev utsedd till duell mot Tone Sekelius.

Älskling Bror och liknande

Spyr på snacket är det bara ett gäng smygbögar med i denna säsong tro?

Jag skulle inte över några som helst omständigheter kalla nån av mina manliga vänner för ÄLSKLING
Citera
2026-09-14, 17:26
Medlem
Jag tycker att MINST en av antagarna/domarna borde vara med i var utmaning och visa "hur det verkligen ska gå till". För jag tycker att de ser misstänkt lata och bekväma ut, när de hackar ner på deltagarna. Så jag tycker att de borde komma upp till bevis!

Jag tror inte att varken PAM eller BELLA klarar några av uppgifterna, för de har blivit feta och bekväma.
Senast redigerad av Ruskette 2026-09-14 kl. 17:31.
Citera
2026-09-15, 12:40
Medlem
Vad var det som Klara Hammarström sa som fick en deltagare att reagera? Hon lämnade efter det uttalandet
Citera
2026-09-15, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Vad var det som Klara Hammarström sa som fick en deltagare att reagera? Hon lämnade efter det uttalandet

N-ordet
Citera
2026-09-15, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag tycker att MINST en av antagarna/domarna borde vara med i var utmaning och visa "hur det verkligen ska gå till". För jag tycker att de ser misstänkt lata och bekväma ut, när de hackar ner på deltagarna. Så jag tycker att de borde komma upp till bevis!

Jag tror inte att varken PAM eller BELLA klarar några av uppgifterna, för de har blivit feta och bekväma.

Tror inte du skulle orka med ett halvt av träningspassen hon kör. Hon är bra mycket mer vältränad än du någonsin kommer att bli
Citera
2026-09-15, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joyfulwallaby
N-ordet
Menar du neger? Varför och i vilket sammanhang sa hon neger?
Citera
2026-09-15, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joyfulwallaby
N-ordet

Misstänkte det också
Citera
2026-09-15, 15:12
Medlem
mensverkets avatar
Pinsam förstarubrik. 3 blattar i programmet som vägrar vars tysta men samtidigt inte säger ett skit. Brösta det för fan. Så extremt löjligt att man skäms.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in