2026-09-15, 16:00
Medlem
N*gerbulle kanske?
Citera
2026-09-15, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Vad var det som Klara Hammarström sa som fick en deltagare att reagera? Hon lämnade efter det uttalandet

Så har det alltså blivit I Sverige. Man hoppar på människor för deras uttryck eller åsikter, men såna som är här olovandes skyddar man och skriker om "angiverilagar" ?? Det märks att Vänstern tar över.
Citera
2026-09-15, 17:37
Medlem
trewts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aywass
Menar du neger? Varför och i vilket sammanhang sa hon neger?

Garanterat att de pratat om Crazypictures kortifilmserie Poesi för fiskar och Klara har namedroppat Negerboll som är en av deras sketcher.
Citera
2026-09-15, 17:40
Medlem
Det hon sa, var det något som sändes i programmet eller bortklippt? Antar att det var bortklippt...
Känns som det är stora rubriker om det nu, och andra deltagare går ut med att dom inte står bakom rasism, men sen när man läser runt lite så verkar det som hon nämnt ett namn på något youtubeklipp? Kan det verkligen stämma eller var det värre än så?
Citera
2026-09-15, 18:20
Medlem
Svartskäggs avatar
Hinner ni se hur instruktören gör när han tar i benet på en liggande person, rullar runt och lyfter honom på axlarna? Jag har sett det många gånger nu, men har ingen aning om hur de gör. Det går alldeles för fort. Jag skulle behöva se det i extrem slow motion. Varför låter instruktörerna förvånade över att ingen hinner se vad de gör?
Citera
2026-09-15, 19:57
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewt
Garanterat att de pratat om Crazypictures kortifilmserie Poesi för fiskar och Klara har namedroppat Negerboll som är en av deras sketcher.

Ja, det verkar vara deras klassiska sketch, missförstånd kring "Turkläppar" osv. 16 år senare är det lite ironiskt att ett återberättande av denna kortfilm fick detta resultat för Klara.
https://www.youtube.com/watch?v=L_3qD5j_lUQ
https://www.imdb.com/title/tt2235661

Citat:
Ursprungligen postat av Svartskägg
Hinner ni se hur instruktören gör när han tar i benet på en liggande person, rullar runt och lyfter honom på axlarna? Jag har sett det många gånger nu, men har ingen aning om hur de gör. Det går alldeles för fort. Jag skulle behöva se det i extrem slow motion. Varför låter instruktörerna förvånade över att ingen hinner se vad de gör?

Har inte sett serien så jag vet inte vad för scen det handlar om. Men det kallas för Ranger Roll.
https://www.youtube.com/watch?v=KPrATJ-u5Rg
Senast redigerad av Porryhatter 2026-09-15 kl. 20:16.
Citera
2026-09-16, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskägg

Nej men det är supersvårt att se, jag har stor förståelse för att ingen lyckas fatta tekniken. Sånt behöver brytas ner i delmoment.
Citera
2026-09-16, 11:08
Medlem
Vem i gruppen tror vi Golade ner Klara?

Jag sätter mina kort på antingen den osäkra bögen Kalle Möller, Margaux eller Tomas Sekelius (Förlåt menar Tone)
Citera
2026-09-16, 11:39
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Vem i gruppen tror vi Golade ner Klara?

Jag sätter mina kort på antingen den osäkra bögen Kalle Möller, Margaux eller Tomas Sekelius (Förlåt menar Tone)

Kalle var den första som jag kom att tänka på.
Citera
2026-09-16, 11:53
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewt
Låter mycket rimligt att det är den sketchen det rör sig om. Smått ironsikt med tanke på vad sketchen handlar om.
Citera
2026-09-16, 12:49
Medlem
Om det stämmer att hon sagt negerboll i referens till en sketch så försök att ta in och förstå det här sammanhanget, alla etniska svenskar. Vad lite det krävs för att rasfrämlingar ska sälja ut dig och hur snabbt dom utnyttjar alla fördelar dom får och skapar sig. Dom tar bara efter USA och nigger där dom flesta nu tycker att man får acceptera att bli misshandlad om det yttras.

Sen att förrädare som Lance Hedman hakar på är ju bara sorgligt men det finns ju ingen solidaritet kvar bland svenskar.

Kan även finnas en ytterligare aspekt förutom ras i detta och det är ju kvinnlig avundssjuka. Sådana som Anita Clemence kommer aldrig inte hata en vacker vit kvinna. Transan kommer ju också per automatik hata alla vackra kvinnor.
Citera
2026-09-16, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Nej men det är supersvårt att se, jag har stor förståelse för att ingen lyckas fatta tekniken. Sånt behöver brytas ner i delmoment.

De enda som klarade lyftet var ju männen som klarade det p g a sin fysiska styrka. Ingen klarade det bara med teknik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in