2026-09-12, 20:59
Medlem
Idag ber hon sina påhittade människor hon alltid träffar när hon går på byn att: Kom fram! Alla som känner mig. Hon är på nåt dansparty i Sthlm. Amen för fan Ellie, du är så full av dig själv. Tror du att så många vet vem du är?
Citera
2026-09-13, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Idag ber hon sina påhittade människor hon alltid träffar när hon går på byn att: Kom fram! Alla som känner mig. Hon är på nåt dansparty i Sthlm. Amen för fan Ellie, du är så full av dig själv. Tror du att så många vet vem du är?
Av någon anledning har hon kommit upp i mitt flöde några gånger.
Vi tänker på samma sätt, hon har 59.000 följare, det är ganska liten cahns att många skulle känna igen henne ute på ett party. Hennes enda fördel i detta sammanhang skulle väl vara att hon har ett säreget utseende.
Citera
2026-09-13, 12:49
Medlem
Kollade på en annan youtuber i dag som beklagade sig för att det är så stökigt och mycket grejer.

https://youtu.be/B834qxPs1i4is=jumFy3o7a0VlApKk

Här är det ju fint stökigt och inte smutsigt och äckligt som hos E. Det är verkligen skillnad på stök och skitigt.
Denna youtubern har ändå 3 barn under 10 och ändå sker det inte skitigt ut. Alla familjer har det stökigt. Men hos E är det så skitigt och smutsigt och inte bara lite stökigt. Hur kan det blir så hemma hos E? Tror inte hon ser skiten.
Citera
2026-09-13, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Kollade på en annan youtuber i dag som beklagade sig för att det är så stökigt och mycket grejer.

https://youtu.be/B834qxPs1i4is=jumFy3o7a0VlApKk

Här är det ju fint stökigt och inte smutsigt och äckligt som hos E. Det är verkligen skillnad på stök och skitigt.
Denna youtubern har ändå 3 barn under 10 och ändå sker det inte skitigt ut. Alla familjer har det stökigt. Men hos E är det så skitigt och smutsigt och inte bara lite stökigt. Hur kan det blir så hemma hos E? Tror inte hon ser skiten.

Nåt de dock har gemensamt är att de ältar sjukdomar hela tiden. Så var Torsgården iaf förut för några år sedan när jag följde henne. Avföljde pga att det alltid var något som var fel rent sjukdomsmässigt. Vet hur det är att leva med kronisk sjukdom men inte fasiken måste jag berätta det hela tiden. Jag är så mycket mer än min sjukdom.
Citera
2026-09-13, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Snälla. Kan du inte skriva så man förstår? Din svenska är nästan oläsbar.
Det där är härskarteknik på riktigt. Om du inte ens klarar av att läsa texten så varför argumenterar du? Jag kan inte hjälpa att du inte förstår men med tanke på dina tidigare inlägg förvånar det inte. Men det är ditt problem.
Citera
2026-09-13, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Det där är härskarteknik på riktigt. Om du inte ens klarar av att läsa texten så varför argumenterar du? Jag kan inte hjälpa att du inte förstår men med tanke på dina tidigare inlägg förvånar det inte. Men det är ditt problem.

Ingen härskarteknik att be någon skriva förståeligt. Det du håller på med däremot är härskartekniker. Men igen - ta och försvinn från tråden eftersom du bidrar med exakt noll (bara en massa OT från dig). Du verkar ha glömt att tråden handlar om Ellie och inte om dig.
Citera
2026-09-13, 16:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll
Ingen härskarteknik att be någon skriva förståeligt. Det du håller på med däremot är härskartekniker. Men igen - ta och försvinn från tråden eftersom du bidrar med exakt noll (bara en massa OT från dig). Du verkar ha glömt att tråden handlar om Ellie och inte om dig.
Tack ☺️
Citera
2026-09-13, 18:47
Medlem
Herregud hur orkar man….Drama drama drama och lögner !
Citera
2026-09-13, 19:00
Medlem
askungens avatar
Förra året när hon berättade om stalkern så pratade hon inte om det för att polisen sa att hon inte skulle göra det. Men nu tycker polisen att det är ok?

Så tackar hon sina följsre för allt stöd och pepp under den jobbiga perioden. Fast de var helt ovetande?

Sen sitter hon och fixar naglarna och har någon typ fejk-röst?! Låter så påklistrat...som det emellanåt låter i några av de senaste bloggarna.
Men hon mår säkert jättebra nu då...
Citera
2026-09-13, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Förra året när hon berättade om stalkern så pratade hon inte om det för att polisen sa att hon inte skulle göra det. Men nu tycker polisen att det är ok?

Så tackar hon sina följsre för allt stöd och pepp under den jobbiga perioden. Fast de var helt ovetande?

Sen sitter hon och fixar naglarna och har någon typ fejk-röst?! Låter så påklistrat...som det emellanåt låter i några av de senaste bloggarna.

Hon ljuger så mycket. Polisen säger att man inte ska ge såna personer nån uppmärksamhet.

Hon "glömmer" nämna att i såna här fall får man själv ta upp som enskilt åtal i tingsrätten. Hon glömmer även nämna att hon blev anmäld till soc för att hon var grovt suicid benägen i sommras. Hon la själv upp detta på Instagram så ja, socialen har koll på henne.
Citera
2026-09-13, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen

Lögner däremot på väg in i nytt skov ser det ut som. Helt jävla hajpad ju
Citera
2026-09-13, 19:10
Medlem
Hahaha nagellimmet är det bästa men naglarna lossnar för hon kliar sig mycket😂😂😂😂sa hon inte att baden tog bort klådan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in