2026-09-12, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Då borde du veta att ozempic inte används för viktnedgång. Mounjaro som används har utvecklats för att användas vid fetma och har inte samma sammansättning. Den är inte farlig bara för att en liten procent får biverkningar. Isåfall är även Alvedon farligt. För att inte tala om Ipren som kan vara extremt farligt för vissa.

Det är samma sak. Tirzepatid och semaglutid är samma typ av triggare men utgår från olika håll. Vad fan är det du läser för skit. Och ja Alvedon är farligt vid fel brukande. En sak är säker, du jobbar då inte yrkesmässigt med detta. Om så är du livsfarlig.
Citera
2026-09-12, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Nej dom är inte vanliga. Bara för att några har blivit drabbade betyder inte det att det är vanliga biverkningar. Det är miljontals som tar denna medicin. Hade det varit vanliga biverkningar hade dom stoppats. Sluta fara med lögner.

Jasså? Vad är vanligt för dig då 20%. 10% eller 5%. Skulle du flyga om det vore 20% risk att flyga eller 5%? Tänk till lite nu.
Citera
2026-09-12, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Jo, om de inte båda är hjärt- eller njursjuka och samlar på sig vatten.
Man behöver inte samla på sig vätska med dessa sjukdomar. Jag har hjärt och njursvikt och svullnar inte upp
Citera
2026-09-12, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickelina55
Man behöver inte samla på sig vätska med dessa sjukdomar. Jag har hjärt och njursvikt och svullnar inte upp
Nä du är då väl medicinerad. Har man hjärtsvikt blir ofta njursvikt en konsekvens av det. Men de två vi pratar är ju INTE hjärtsjuka enligt tråden utan bara feta. Det är min poäng..
Citera
2026-09-12, 10:59
Avslutad
Citat:
Det är samma sak. Tirzepatid och semaglutid är samma typ av triggare men utgår från olika håll. Vad fan är det du läser för skit. Och ja Alvedon är farligt vid fel brukande. En sak är säker, du jobbar då inte yrkesmässigt med detta. Om så är du livsfarlig.
Jo jag jobbar på akutavdelning. Alvedon är ett vanligt läkemedel man använder för att begå suicid. Därför man inte säljer tabletterna på Coop eller bensinmackar osv. Ipren kan skada mage. Kan göra att man blöder mer och öka risken för hjärtinfarkt och stroke. Mounjaro innehåller glp1 men även andra mekanismer som är utvecklad just för viktminskning. Ta av dig din foliehatt och diskutera inte saker du har nån susning om. Hejdå ✋
Citera
2026-09-12, 11:05
Avslutad
Citat:
Jasså? Vad är vanligt för dig då 20%. 10% eller 5%. Skulle du flyga om det vore 20% risk att flyga eller 5%? Tänk till lite nu.
Risken att dö av mounjaro är nog lägre än att dö i en flygkrasch. Bara i USA är det 11 miljoner som använder det. Biverkningar får man som sagt räkna med. Men hur många av dessa 11 miljoner i USA har dött? Det kan ju du svara på. Du som verkar veta bäst.
Citera
2026-09-12, 11:09
Avslutad
Citat:
Nä du är då väl medicinerad. Har man hjärtsvikt blir ofta njursvikt en konsekvens av det. Men de två vi pratar är ju INTE hjärtsjuka enligt tråden utan bara feta. Det är min poäng..
Snälla. Kan du inte skriva så man förstår? Din svenska är nästan oläsbar.
Citera
2026-09-12, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Hon har själv barn som är tillräckligt gamla att registrera ett konto och gå in och titta på hennes bilder. Bilder där hon lever ut och leker little & daddy/dom. De män som har dessa böjelser där man spelar småflicka är inte riktigt friska i huvudet. Hade du velat hitta din egen morsa utklädd till 7åring med napp i munnen, nappflaska och böja. Där hon får kuken nertryck i halsen? Nej, trodde inte det. Ska du fortsätta hävda att little daddy/dom lekar är friskt?
Otroligt äckligt. Stackars hennes barn.
Citera
2026-09-12, 19:58
Medlem
Idagens vlogg sitter hon och skryter om att hon ska skänka till en behövande. Varför lixom, varför behöver man lägga upp det. Människor som bara kan ge när andra ser är falska jävlar.

Gör en god gärning utan att det ska handla om ditt eget ego Ellie!
Citera
2026-09-12, 20:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Idagens vlogg sitter hon och skryter om att hon ska skänka till en behövande. Varför lixom, varför behöver man lägga upp det. Människor som bara kan ge när andra ser är falska jävlar.

Gör en god gärning utan att det ska handla om ditt eget ego Ellie!
Precis! Jag gör inte ett inlägg när jag skänker till olika saker som jag gör varje månad. Att ge utan att få beröm eller förvänta sig nåt tillbaka är väl det man ska eftersträva.
Citera
2026-09-12, 20:40
Medlem
Citat:
Skitsnack. Nu pratar du med en individ som har gått ner 130 KG i vuxen ålder på ren vilja. Alla kan med struktur. Det var det jag och de jag gjorde det med saknade. Den förklaringsmodell du rapar upp är grundat i två saker, läkemedelsindustrins önskan att sälja farliga skitprodukter och fetknoppars ovilja att jobba. Att gå ner i vikt är skitjobbigt men alla kan. Så enkelt är det.
👍👍👍
Citera
2026-09-12, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Hon har själv barn som är tillräckligt gamla att registrera ett konto och gå in och titta på hennes bilder. Bilder där hon lever ut och leker little & daddy/dom. De män som har dessa böjelser där man spelar småflicka är inte riktigt friska i huvudet. Hade du velat hitta din egen morsa utklädd till 7åring med napp i munnen, nappflaska och böja. Där hon får kuken nertryck i halsen? Nej, trodde inte det. Ska du fortsätta hävda att little daddy/dom lekar är friskt?
Håller med dig…. Äckliga jävla pedofiler är vad det är 🤮😡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in