2026-09-13, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heliotrop
Så jävla läskigt val tbh

Hundratusentals muslimer som röstar V. Parallellsamhället tar över.
Hejdå demokrati, nice to know ya

Skulle inte förvåna mig att Nyans kommer in i år... dom fick ju enormt med uppmärksamhet på valkvällen förra valet. Invandrare känner stark rädsla och oro så flera kommer nog rösta idag.
2026-09-13, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkspenat
Blev SD till kommun och region, Örebropartiet till riksdagen trots att jag inte bor i länet. Hade röstat på SD till riksdagen som alla andra gånger sen 2010, men känner att de blivit ett M light-parti. Går man utanför dörren numera så är det tamigfan negrer och bombbältsaraber överallt. Vad fan har SD pysslat med senaste 4 år? Varför FORTSÄTTER man ta in massa svartskallar?

Tycker överlag att ÖP har vettigast politik just nu. Att se Allard veva mot alla horungar till politiker i riksdagen
hade varit guld. Min röst var en protest mer än något annat, skiter fullständigt i om den är "bortkastad", vilken jävla taliban som helst får ju rösta i våra val så vad spelar det för roll?

Hoppas att Allard nästa gång kan bilda ett parti som verkar över hela Sverige. Han är så klart bäst men har inget parti. Det gäller att få över Alexander Bard, ja det sista var ett skämt.
2026-09-13, 12:15
Medlem
RGB-belysnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Rätt historiskt ändå, det nya vetenskapliga underlaget för att förorten röstar 80% vänster pekar på att detta är sista högerregeringen i Sverige historia.
Hemsk tanke. Jag hoppas du har fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Skulle inte förvåna mig att Nyans kommer in i år... dom fick ju enormt med uppmärksamhet på valkvällen förra valet.

Nyans backar rejält i år. I skymundan har S och V fört en intensiv kampanj i förorterna för att ta tillbaka rösterna från Nyans.
Medlem
heliotrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Det är ju så dina kompisar har röstat. Vad är problemet 🤣

Va? De flesta av mina vänner har gått över till SD. De har kommit från moderaterna, sossarna och även Vänsterpartiet i ett par fall 🤷🏼‍♀️ SD är en folkrörelse
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Äsch, var inte ledsen - det är inte över förrän den feta babbetanten arab-joddlat.

Tack för att du uppmuntrar. Men gapet är för stort.
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Fel. De har en kristen värdegrund. Inget krav att vara troende.

Spelar ingen roll. De tror att en 950
år gammal gubbe samlade alla världens djur på en mindre Ålandsfärja. De är sjuka i huvet. Såna personer ska hållas så långt ifrån makt som möjligt.
2026-09-13, 12:16
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Jaha nu skickade TV4 fram två av sina absolut sämsta programledare. Då kan vi skippa TV4 de närmaste timmarna.
De närmaste hundra åren.
2026-09-13, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Nyans backar rejält i år. I skymundan har S och V fört en intensiv kampanj i förorterna för att ta tillbaka rösterna från Nyans.

Ja så kan det också vara dom hoppar dit..
2026-09-13, 12:17
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Oppositionen är väldigt kåta på att styra landet så om de lyckas få över kd så det blir någon mp,c,s och kd så kanske de har något. Men deras väg framåt blir väldigt märklig med två högerpartier och mp på kanten. Om det blir så kommer antingen kd eller c försvinna för de kämpar om samma väljare bland arbetande tanter i storstaden

MP är inte svåra att förhandla med. De går med på vad fan som helst så länge invandringen är hög.
Detta var exakt det man gjorde 2010 när man släppte fram Reinfeldts regering.
För Miljöpartiet är egentligen miljön sekundärt. Invandring uber alles.
2026-09-13, 12:17
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Spelar ingen roll. De tror att en 950
år gammal gubbe samlade alla världens djur på en mindre Ålandsfärja. De är sjuka i huvet. Såna personer ska hållas så långt ifrån makt som möjligt.

Tyvärr måste jag meddela dig att att de flesta elitpolitiker är mer eller mindre sjuka i huvudet, oavsett parti.
2026-09-13, 12:18
Medlem
WakeUpScreamings avatar
Nej nu sätter jag på mig kavajen och gabardinbrallorna och går och röstar.

-Hårt arbetande människor
-Mer pengar i plånboken
-Ordning och reda
-Ta tillbaka kommandot
-Göra rätt för sig

.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in