Då har jag äntligen satt mig tillrätta framför tvn, med paddan i högsta hugg för att följa valvakan med er på flashback. Får se hur länge jag orkar vara uppe, plikten kallar kl 07.00 imorgon trots allt.
Läste att det varit enorma köer till vissa vallokaler, jag hade tur och behövde inte vänta vilket var skönt.
Hur har det sett ut för er som också varit iväg och röstat idag?
Allt gott
Jag bor ute på landet så det var väldigt lugnt i gympasalen. Ingen kö alls, men jag gick 9 på morgonen också.
Verkar vara väldigt olika hur det ser ut i vallokalerna. På nyheterna visar de folk som får köa i timmar. Själv gick jag rakt in i en tom lokal och la min röst. Till och med så jag tyckte det var lite tråkigt. Röstdagen är en speciell dag, och man vill att det ska vara i.a.f lagom mycket uppståndelse kring det.
Då har jag äntligen satt mig tillrätta framför tvn, med paddan i högsta hugg för att följa valvakan med er på flashback. Får se hur länge jag orkar vara uppe, plikten kallar kl 07.00 imorgon trots allt.
Läste att det varit enorma köer till vissa vallokaler, jag hade tur och behövde inte vänta vilket var skönt.
Hur har det sett ut för er som också varit iväg och röstat idag?
Allt gott
Jag hade förtidsröstat men gick imorse och ångerröstade till riksdagsvalet.
Allard → Mohamsson.
Ingenting men svensken är rädd för förändring så L måste räddas till varje pris.
Framför allt är vardags-Svensken rädd för att vara pionjär och för att sticka ut. Det är därför starka ledargestalter behövs, för att skapa trygghet och massrörelser för Sverige.
Är du helt oinvigd i hur läget ser ut? Vi har två block, där L ingår i det ena. L har så stort stöd att det blir omöjligt för tidö att vinna om L åker ut. Därför stödröstar vissa på dessa.