Citat:
Ursprungligen postat av
icemachine
Jo, hon finns på Darkside. Eller fanns beroende på om hon tagit bort sitt konto eller inte. Notera att hon hade en My little pony t-shirt på sig här om dagen. Hon är väldigt mycket Little och Sub.
Off topic: Både hon och hennes snubbe är ju smällfeta. Har inget av dom någon karaktär eller självbehärskning när det gäller mat? Fattar inte hur man kan bli sådär fet. Båda går ju hemma hela dagarna och har all tid i världen att ta hand om sin hälsa.
Vad fan har det med saken att göra? Jag har en tröja med My Little Pony, har en annan tröja med Nasse från Nalle Puh och Nalle Puh-strumpor. Jag gillar figurerna, färgerna och berättelserna. Jag håller inte på med sådana böjelser.
Du behöver ju inte vara så trångsynt.
Det är bara Ellie som är hemma. Stefan jobbar på annan ort och är hemma när han är ledig, men han jobbar på ett vanligt jobb.
Ellie har haft ätstörningar hela livet och pendlat mellan att väga typ 140 kg och 50 kg. En sån person har alltid svårt med mat. Antingen äter man för lite eller för mycket, och mår man dåligt äter man ofta för mycket för det triggar må-bra-hormonerna.
Det är inte så lätt som att folk inte har självbehärskning. Alla vuxna vet att övervikt och fetma är farligt.
Edit: Sen är det väl inget fel att vara sub. Det är väl upp till henne och hennes partner, eller?
Varför köpte du unga prostituerade för? Hur kan du då döma vuxna människor som har samtyckt sex utan att köpa andras kroppar?