2026-09-11, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Vi kan ju bara spekulera. Hon kan ju ha sålt allt, men sist jag såg hade hon runt 50 annonser ute. Det var många skitplagg enligt mig och jag skulle verkligen vara förvånad om hon sålt allt!
Men det kanske finns galna följare som vill köpa. Men isåfall kommer fler omdömen...
Såg hon hade 46 annonser ute för 2 dagar sen
Citera
2026-09-11, 15:56
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Såg hon hade 46 annonser ute för 2 dagar sen
Ja, men nu är dom borta
Citera
2026-09-11, 15:57
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Hallen är den som avgör hela energin när man kliver in i ett hus. Jag hade tagit bort det där matförrådet. Gjort en smart klädförvaring för alla ytterkläder och skor. Tagit bort den fula byrån och hatthyllan. Satt upp en fin tapet. Haft en låg sittbänk med förvaring där byrån står. Investerat i en snygg matta i sisal material. Köpt en lsnygg lampa. Målat dom fula dörrarna.
Håller så med 100%
Citera
2026-09-11, 17:38
Medlem
Hon är så otroligt omogen. Som ett barn.

Nu provocerar hon på Instagram stories med en bild på henne och Lina påväg till ”erotikmässan”. De gör någon min och Ellie skriver ”mor och dotter”
Citera
2026-09-11, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam

Nu provocerar hon på Instagram stories med en bild på henne och Lina påväg till ”erotikmässan”. De gör någon min och Ellie skriver ”mor och dotter”

Jaha och nu har lösfransarna åkt på igen…med lim och skit som inte är så bra för hud och ögon, speciellt inte för hennes ögon! 😏
Citera
2026-09-11, 18:19
Medlem
askungens avatar
Ok så nu påstår hon att hon hela tiden haft klåda men den börjar försvinna med baden
Och hela tiden detta: läkaren kunde inte förstå att ingen gjort hudbiopsi ännu
Alltid ska det smutskastats
Men att hon själv skrev ut sig från kliniken kan inte ha med det att göra?
Hon har verkligen ett vidrigt sätt att vara på. Matchar hennes utsida just nu faktiskt...
Citera
2026-09-11, 18:31
Medlem
askungens avatar
Hör och häpna! Hon har lämnat kläderna på Norrsundets loppis!
Varsågod Ellie för att vi hjälpt dig tänka klart och lämna bort allt
Citera
2026-09-11, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam

Vem försöker hon provocera? Sina trogna följare? Hon kan väl inte tro att någon HÄR INNE bryr sig om hon går på erotikmässan.
Det stärker bara min tro att inlägget om darknet faktiskt är sant.
De som lider mest av hennes försök till att provocera är ju hennes stora barn. Kan inte vara kul att alla deras kompisar kan se hur skev mamma de har.
Det räcker med att en bråkdel av allt som skrivs här inne är sant, så blir det enormt pinsamt för barnen.
Gå gärna på eritikmässan, men skylta inte med det inför barnen.
Citera
2026-09-11, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Vem försöker hon provocera? Sina trogna följare? Hon kan väl inte tro att någon HÄR INNE bryr sig om hon går på erotikmässan.
De som lider mest av hennes försök till att provocera är ju hennes stora barn. Kan inte vara kul att alla deras kompisar kan se hur skev mamma de har.
Det räcker med att en bråkdel av allt som skrivs här inne är sant, så blir det enormt pinsamt för barnen.

Som barn tycker man ju ofta att ens föräldrar är pinsamma vad som än gör, fördelen för de flesta av oss är att pinsamheterna inte visas upp offentligt. Skulle dött om hon var min morsa.

Förstår mig inte riktigt på den min hon försöker sig på att göra....
Citera
2026-09-11, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ok så nu påstår hon att hon hela tiden haft klåda men den börjar försvinna med baden
Och hela tiden detta: läkaren kunde inte förstå att ingen gjort hudbiopsi ännu
Alltid ska det smutskastats
Men att hon själv skrev ut sig från kliniken kan inte ha med det att göra?
Hon har verkligen ett vidrigt sätt att vara på. Matchar hennes utsida just nu faktiskt...
Benämningen på henne hos husmottagningen är säkert speciell. I sjukvården är ordet speciell alltid negativt.
Citera
2026-09-11, 19:49
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Benämningen på henne hos husmottagningen är säkert speciell. I sjukvården är ordet speciell alltid negativt.
Minst sagt

Undrar om den äldre läkaren var svensk eller utlandsfödd. Ellie tycker ju inte att de svenska läkarna är bra 😆
Citera
2026-09-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara

Jo, hon finns på Darkside. Eller fanns beroende på om hon tagit bort sitt konto eller inte. Notera att hon hade en My little pony t-shirt på sig här om dagen. Hon är väldigt mycket Little och Sub.

Off topic: Både hon och hennes snubbe är ju smällfeta. Har inget av dom någon karaktär eller självbehärskning när det gäller mat? Fattar inte hur man kan bli sådär fet. Båda går ju hemma hela dagarna och har all tid i världen att ta hand om sin hälsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in