2026-09-09, 03:12
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Ja, Baronens förhållande till Jockiboi har sedan länge passerat vanligt rövslickeri. Numera känns det som att den blonderade dvärgen har högre prioritet för Baronen än hans egna förståndshandikappade fru.

Sinnesslöa Tessan verkar mest ha blivit ett problem som Baronen måste hantera. Särskilt när den dumma kossan publicerar rasistiska kommentarer på Instagram som Baronen sedan får rycka ut och bortförklara med passivt aggressivt tonläge. Då kommer den sedvanliga föreläsningen där Baronen med sammanbitna käkar måste förklara att alla naturligtvis har "missförstått" hans stackars förståndshandikappade fru, som tydligen var ihop med en arab när hon var 8 år...

Jag tror att Tessan gör revolt. Hon har totalt lessnat ut på sin clown till man och gör nu allt för att få honom lite svettig.
Säkerligen har hon ramlat över något nytt otrohets-spektakel där mannen bjudit ännu en kvinna på sin oförglömliga snopp-show.
Att lägga ut massvis med hamsterbilder blandat med HBQT-förakt får henne att må bra, kanske hennes man till och mer ser henne för en sekund när han vrålar om dålig publicitet. Snyggar inte mannen till sig inom kort så lär vi få se Tessan bära fanan i nästa Nordisk Front demonstration.
Citera
2026-09-09, 19:20
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tror att Tessan gör revolt. Hon har totalt lessnat ut på sin clown till man och gör nu allt för att få honom lite svettig.
Säkerligen har hon ramlat över något nytt otrohets-spektakel där mannen bjudit ännu en kvinna på sin oförglömliga snopp-show.
Att lägga ut massvis med hamsterbilder blandat med HBQT-förakt får henne att må bra, kanske hennes man till och mer ser henne för en sekund när han vrålar om dålig publicitet. Snyggar inte mannen till sig inom kort så lär vi få se Tessan bära fanan i nästa Nordisk Front demonstration.

Hon drar med barnen och Benny en vacker dag. Så sitter rask där, med rökelse, en raggsock mellan sketan. Kliar sig i skrevet, för direkt grisa i sin äckliga grismun. Stirrar in i kameran och frågar vilken 3barns mamma gör så här!
Citera
2026-09-10, 15:04
Medlem
cinmiks avatar
Nu går Ras återigen klädd i t-shirten med "Jävla baronjävel". Har han personlighetsklyvning?

Och Therese vill att alla ska följa nazisten Christian Petersen.
Citera
2026-09-10, 19:45
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Nja, jag tror att du tillskriver förståndshandikappade Tessan lite väl avancerad tankeverksamhet om du tror att det handlar om något utstuderat hämndbeteende. Det krävs ju att man kan tänka ett par steg framåt och hantera mer komplicerade känslor än "dum" och "snäll".

Jag tror att Tessan mentalt befinner sig någonstans runt tolvårsåldern. Hamstrar är snälla och killar som pussar andra killar är dumma, precis som dumma Trobo. Att den intelligensbefriade kossan skulle sitta på sitt breda arsle och smida planer känns lika sannolikt som att hennes perversa make var bjuden till Jockibois bröllop.
Citera
2026-09-10, 21:04
Medlem
Enligt uslingens senaste så får man tydligen stämma vem man vill, "Gör man fel genom att använda lagliga medel när man tycker att man har blivit felaktigt behandlad", verbatim.

Men var inte stämningen mot dig ett skämt och ett hån mot rättsväsendet nyss?

Edit: Inget nytt poddavsnitt på 7 dagar, hur kan det vara så extremt svårt att upprätthålla ett poddavsnitt per dag och 2-3 youtube videor i veckan? Om du kan hålla den takten så kan du nog tjäna en bra summa varje månad.
Senast redigerad av gronaljuset 2026-09-10 kl. 21:08.
Citera
2026-09-10, 21:11
Medlem
Damien-s avatar
Nu är den perversa byfånen tillbaka med ännu en jävla drama-video. Det där högtidliga löftet om att "sluta med drama" hade tydligen samma hållbarhet som löftet om att betala sin förståndshandikappade frus skulder. Jävla lögnaktiga hycklare och flintskalliga runkbög!
Citera
2026-09-10, 21:29
Medlem
pickalulus avatar
#visainbjudan
Citera
2026-09-10, 21:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Nu är den perversa byfånen tillbaka med ännu en jävla drama-video. Det där högtidliga löftet om att "sluta med drama" hade tydligen samma hållbarhet som löftet om att betala sin förståndshandikappade frus skulder. Jävla lögnaktiga hycklare och flintskalliga runkbög!
Rasks lovord väger lika tungt som en påse hundskit.

Man mår inte bra av att ljuga som han gör jämt och ständigt, det är på bekostnad av självkänslan och det är även bevisat att det skapar stress och ångest, han är lite som Pinoccio fast istället för att näsan växte så tappade han hår varje gång han ljög. Finns ett starkt samband mellan onda människor och skallighet.

Att sedan barnen har tappat allt förtroende för sin loserfarsa är bara så hemskt man känner verkligen med dom.

Någon som ids transkribera? Blir bara på dåligt humör av att lyssna på den dagdrivande runkbögens skitsnack.
Senast redigerad av knark-kungen 2026-09-10 kl. 21:44.
Citera
2026-09-10, 22:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Rasks lovord väger lika tungt som en påse hundskit.

Man mår inte bra av att ljuga som han gör jämt och ständigt, det är på bekostnad av självkänslan och det är även bevisat att det skapar stress och ångest, han är lite som Pinoccio fast istället för att näsan växte så tappade han hår varje gång han ljög. Finns ett starkt samband mellan onda människor och skallighet.

Att sedan barnen har tappat allt förtroende för sin loserfarsa är bara så hemskt man känner verkligen med dom.

Någon som ids transkribera? Blir bara på dåligt humör av att lyssna på den dagdrivande runkbögens skitsnack.

Fast han gjorde det där roliga där han går upp i röstton (ljusare, snabbare, högre) som han alltid gör när han blir upprörd. Cissi är lite så där inkonsekvent och självmotsägande som hon kan vara, och det driver baronen till vansinne. Jag tycker nästan alltid det är roligt.

Men du, det finns en Show Transcript-knapp (klicka på "...more" först). När du har klickat på den kan du scrolla igenom transkriptionen, man kan ha videon på paus så du slipper hans babbel.
Senast redigerad av frukostpizza 2026-09-10 kl. 22:09.
Citera
2026-09-10, 22:38
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Inget nytt poddavsnitt på 7 dagar, hur kan det vara så extremt svårt att upprätthålla ett poddavsnitt per dag och 2-3 youtube videor i veckan? Om du kan hålla den takten så kan du nog tjäna en bra summa varje månad.

Citat:

Jag hade haft ett litet uns av respekt för honom om han bara sa, "Hörni, det var en dum idé att gå den här sexologutbildning, det kommer inte leda någonvart och det är pengar kastade i sjön. Inte heller går min Podcast bra, jag tjänar inga pengar. Med det sagt så får ni vad ni vill ha för att jag så få visningar och klick: Drama. Jag måste tjäna pengar."

Tänk vad enkelt det är att vara ärlig istället för att sitta och ljuga om att ens DMs svämmar över med folk som vill att man ska reagera på saker och ting.

Här är en sammanfattning av senaste haveriet. Eftersom han fortfarande förtalar skilleras genom att påstå att han har mordhotat honom tog jag med fyra gamla videos där han aldrig säger "Jag upplever detta uttalande som att.." Utan uttryckligen säger, "han mordhotar mig". Detta bland annat genom en videotitel som ÄN IDAG ligger uppe. Jävla ärkenöt.

Länken dör om tre dagar.
https://limewire.com/d/95Ko6#2sMgFiHMK4
Citera
2026-09-10, 23:08
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Enligt uslingens senaste så får man tydligen stämma vem man vill, "Gör man fel genom att använda lagliga medel när man tycker att man har blivit felaktigt behandlad", verbatim.

Men var inte stämningen mot dig ett skämt och ett hån mot rättsväsendet nyss?

Edit: Inget nytt poddavsnitt på 7 dagar, hur kan det vara så extremt svårt att upprätthålla ett poddavsnitt per dag och 2-3 youtube videor i veckan? Om du kan hålla den takten så kan du nog tjäna en bra summa varje månad.

"kommer släppa minst 2 avsnitt i veckan, oftast fler"
Citat av Rask för 3 veckor sen.
Citera
2026-09-10, 23:16
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
"kommer släppa minst 2 avsnitt i veckan, oftast fler"
Citat av Rask för 3 veckor sen.

Så jävla sämst. "Det är så skönt att slippa drama, jag vill inte ens göra Youtube, podden är det jag brinner för, den går som tåget".

Nej. Nej, det enda du kan tjäna pengar på är orera, ljuga och förtala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in