Citat:
Ursprungligen postat av
gronaljuset
Inget nytt poddavsnitt på 7 dagar, hur kan det vara så extremt svårt att upprätthålla ett poddavsnitt per dag och 2-3 youtube videor i veckan? Om du kan hålla den takten så kan du nog tjäna en bra summa varje månad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Damien-
Nu är den perversa byfånen tillbaka med ännu en jävla drama-video. Det där högtidliga löftet om att "sluta med drama" hade tydligen samma hållbarhet som löftet om att betala sin förståndshandikappade frus skulder. Jävla lögnaktiga hycklare och flintskalliga runkbög!
Jag hade haft ett litet uns av respekt för honom om han bara sa, "Hörni, det var en dum idé att gå den här sexologutbildning, det kommer inte leda någonvart och det är pengar kastade i sjön. Inte heller går min Podcast bra, jag tjänar inga pengar. Med det sagt så får ni vad ni vill ha för att jag så få visningar och klick: Drama. Jag måste tjäna pengar."
Tänk vad enkelt det är att vara ärlig istället för att sitta och ljuga om att ens DMs svämmar över med folk som vill att man ska reagera på saker och ting.
Här är en sammanfattning av senaste haveriet. Eftersom han fortfarande förtalar skilleras genom att påstå att han har mordhotat honom tog jag med fyra gamla videos där han aldrig säger "Jag upplever detta uttalande som att.." Utan uttryckligen säger, "han mordhotar mig". Detta bland annat genom en videotitel som ÄN IDAG ligger uppe. Jävla ärkenöt.
Länken dör om tre dagar.
https://limewire.com/d/95Ko6#2sMgFiHMK4