2026-06-27, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Nu hänger den perversa byfånen ut sin pappa igen. Så jävla äcklig han är.

Ett tydligt bevis på att Rask har slut på "content" (saker att prata om). Låt oss göra en undersökning i tråden: hur många här, som har en sjuk (japp, alkoholism är en sjukdom) pappa, skulle hänga ut honom inför hundratusentals följare och publicera privata meddelanden mellan Er- enbart för att skamma Er pappa och samtidigt försöka göra pengar på det?

Det finns MINST EN här i tråden som skulle göra detta: den värdelösa smalkukade runkbaronen Carl Fredrik Alexander Rask.
Citera
2026-06-27, 07:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Allt som arkiveras för att enkelt förklara och dokumentera mongonas framfart på nätet är en banger.

Allt Gott,! ❤️
Långtråkig tittning kan aldrig vara bangers.
Citera
2026-06-27, 07:46
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Långtråkig tittning kan aldrig vara bangers.
Folk kan tycka olika. Jag är ledsen att du inte tycker som jag i detta fall.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-27, 08:01
Avslutad
Citat:
Folk kan tycka olika. Jag är ledsen att du inte tycker som jag i detta fall.

Allt Gott,! ❤️
Klart du är ledsen, du tycker ju en tjatig och trist video är bra.
Citera
2026-06-27, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Klart du är ledsen, du tycker ju en tjatig och trist video är bra.

Det är ju bra, äckelbaronen mal sönder sina egna följare med att vara bäst på att upprepa saker och vara allmänt sämst
Citera
2026-06-27, 11:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Det är ju bra, äckelbaronen mal sönder sina egna följare med att vara bäst på att upprepa saker och vara allmänt sämst
Ja det är ju verkligen betydelsen av en banger
Citera
2026-06-27, 16:29
Medlem
Kickassfarsans avatar
Hur går det för svinpälsen i värmen, går han hemma med en socka i ärschlet, klagar på värmen och lägger upp höstbilder på instagram?

Den bredhöftade Carl-Fredrik ska sitta ner, skämmas och hålla käften för han är en skam för hela människosläktet.
Citera
2026-06-27, 17:29
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur går det för svinpälsen i värmen, går han hemma med en socka i ärschlet, klagar på värmen och lägger upp höstbilder på instagram?

Den bredhöftade Carl-Fredrik ska sitta ner, skämmas och hålla käften för han är en skam för hela människosläktet.

Baronen har väl barrikaderat sig i sitt älskade runkbås med en svettig strumpa strategiskt fastkilad mellan skinkorna, och grubblar febrilt över hur han ska lyckas pressa ut ännu en video om Chrippa.

Snart kommer den obligatoriska öppningen:

"Hörrni... jag vill egentligen inte prata mer om Chrippa. Jag hade tänkt lämna det här dramat bakom mig. Men ni har bombarderat mig med frågor, ni fattar..."

Problemet är bara att ingen har bombarderat den perversa byfånen med någonting. Det är en lögn för att runkbögen ska kunna mjölka samma gamla förtal ännu en gång. Jävla äckliga Baronjävel, jag hatar honom.
Citera
2026-06-27, 18:10
Medlem
GreenBatterys avatar
Med den axelbredd han besitter kan han dra en socka över huvudet och axlarna. Nån av barnens såklart.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-27, 19:07
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Med den axelbredd han besitter kan han dra en socka över huvudet och axlarna. Nån av barnens såklart.

Allt Gott,! ❤️

Men BodybuildingBaronen har ju bredare axlar än Jacke Berg. Det har runkbögen själv sagt.
Citera
2026-06-27, 20:23
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Baronen har väl barrikaderat sig i sitt älskade runkbås med en svettig strumpa strategiskt fastkilad mellan skinkorna, och grubblar febrilt över hur han ska lyckas pressa ut ännu en video om Chrippa.

Snart kommer den obligatoriska öppningen:

"Hörrni... jag vill egentligen inte prata mer om Chrippa. Jag hade tänkt lämna det här dramat bakom mig. Men ni har bombarderat mig med frågor, ni fattar..."

Problemet är bara att ingen har bombarderat den perversa byfånen med någonting. Det är en lögn för att runkbögen ska kunna mjölka samma gamla förtal ännu en gång. Jävla äckliga Baronjävel, jag hatar honom.
Inte länge kvar tills muck nu och då kommer den sjuka jäveln börja att förfölja och trackassera den stackars familjen igen.

Men någon respekt kommer han aldrig få från barnen, det behöver man nämligen vara en pappa för, han är som högst en spermadonator från wish.
Citera
2026-06-27, 22:24
Medlem
Nazbols avatar
Ingen ny video på tre dar, vad fan sysslar strumpbaronen med? Hyran till trobo ska betalas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in