2026-09-10, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du känner mig. Men det finns bibliotek och jag är beredd att lyssna även på en knarkande lögnare.
Det finns många du skulle kunna kalla för knarkare i kändiseliten.
Men dem ser du upp till istället. Knarkaren/alkisen Körberg tex.
Så du har tydligen utvalt MZ till din speciella strykpojke.
Jag ser inte ned på NÅGON som haft narkotika eller alkohol problem.
Men jag beundrar dem som tagit sig ur det.
Och vilken lögn har du beslagit Måns med?
Citera
2026-09-10, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Nej, du har rätt. Om du inte ställer saker som du påstår i perspektiv på ett sakligt sätt så går det inte att förstå vad du menar.
Om du är intresserad av hur det förhåller sig i sak kan du ju inte bara lyssna enögd på ena siden.
Citera
2026-09-10, 21:46
Medlem
Citat:
Du ältar. Släpp och gå vidare, bli inte bitter och mörk som MånsPetter.
Jag återger fakta. Väldigt typiskt av dig att ta till med något personligt när du ställs inför något du kanske inte har förstått tidigare.

Påståendet var att han inget hade på fötterna. Jag säger att han definitivt hade det. Och då talade jag om fakta inte "man hör på hans röst att han är narcissist" och annat skitsnack som inte hör hemma någonstans.

Mörk är jag.
Citera
2026-09-10, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Oj, nu tog du i från tårna! Utvisning? Allvarligt talat. Du förstår ju inte alls vad det handlar om. Men från din sjuka sida så är det väl klart att Måns drabbas av något som Sverige aldrig gjort förut bara för att det är han, precis som allt annat som "drabbar" honom.
Men berätta då. Vad handlar det om?
Citera
2026-09-10, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Det handlar väl om att CJ tilldömdes vårdnaden om pojkarna.
Eftersom hon ljög fräckt att hon hade en årsinkomst på en miljon.
Mkt märkligt om hon inte behövde visa dokument på inkomster?
Vet inte vad jag ska tro om detta?
Citera
2026-09-10, 22:09
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:

Ska jag behöva förklara för dig varför barnen hemvist är där den är? Nej tack. Har du inte förstått det nu så kommer du aldrig att göra det.
Citera
2026-09-10, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det finns många du skulle kunna kalla för knarkare i kändiseliten.
Men dem ser du upp till istället. Knarkaren/alkisen Körberg tex.
Så du har tydligen utvalt MZ till din speciella strykpojke.
Jag ser inte ned på NÅGON som haft narkotika eller alkohol problem.
Men jag beundrar dem som tagit sig ur det.
Och vilken lögn har du beslagit Måns med?
MånsPetter skriver själv om sina lögner i boken. Tror du inte på det som media rapporterar om boken så får du vänta tills du kan läsa de själv. Men han erkänner alltihop, lögner otrohet och missbruk. Så det är beslaget. Vill du diskutera Körberg tex. så finns det säkert en skvallertråd även om honom. Men där får du härja utan mig. Jag stannar här och bemöter dyngan ni sprider om Ciara för att försöka rentvå MånsPetter.
Citera
2026-09-10, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det handlar väl om att CJ tilldömdes vårdnaden om pojkarna.
Eftersom hon ljög fräckt att hon hade en årsinkomst på en miljon.
Mkt märkligt om hon inte behövde visa dokument på inkomster?
Vet inte vad jag ska tro om detta?
Nej, hon har inte vårdnaden om sönerna.
Rättegången handlade om deras hemvist. Och den bedömdes vara i England trots att de var svenska medborgare, skrivna i Sverige med godtycke av bägge föräldrarna. Boken kommer förhoppningsvis förklara.
Vad gäller hennes pengar kan man undra. I rätten uppgav hon en större årsinkomst, medans alla hennes feministiska svenska väninnor uppgett att hon istället var på bar backe.
Citera
2026-09-10, 22:21
Medlem
Citat:
Jag återger fakta. Väldigt typiskt av dig att ta till med något personligt när du ställs inför något du kanske inte har förstått tidigare.

Påståendet var att han inget hade på fötterna. Jag säger att han definitivt hade det. Och då talade jag om fakta inte "man hör på hans röst att han är narcissist" och annat skitsnack som inte hör hemma någonstans.

Mörk är jag.
Du ältar och upprepar dig. MånsPetters fötter är lika bara som Ernsts men utan charmen eller självdistansen. Jag förstår att du måste vara mörk.
Citera
2026-09-10, 22:31
Medlem
Citat:
Du ältar och upprepar dig. MånsPetters fötter är lika bara som Ernsts men utan charmen eller självdistansen. Jag förstår att du måste vara mörk.
Gud, vad du måste njuta nu! Sitta och skriva skit och förhoppningsvis reta upp någon, utan att behöva skriva ett enda vettigt ord själv.
Du vet att vi nappar, för vi vill så gjärna att det blir rätt.
Du vet - alla vet att det inte existerar någon hatbok.

Förresten, varför har ingen länkat till bokrecensionen i Sydsvenskan idag?
Citera
2026-09-10, 22:36
Medlem
Citat:
Gud, vad du måste njuta nu! Sitta och skriva skit och förhoppningsvis reta upp någon, utan att behöva skriva ett enda vettigt ord själv.
Du vet att vi nappar, för vi vill så gjärna att det blir rätt.
Du vet - alla vet att det inte existerar någon hatbok.

Förresten, varför har ingen länkat till bokrecensionen i Sydsvenskan idag?
Han har skrivit en hatbok till Ciara personligen. Han adresserar henne ”du” i boken så den är skriven till henne. Han säger dessutom att den är hans dagbok. Vem tusan publicerar en dagbok som är skriven till en specifik person? Mycket märklig människa den där MånsPetter.
Citera
2026-09-10, 22:38
Medlem
Citat:
Han har skrivit en hatbok till Ciara personligen. Han adresserar henne ”du” i boken så den är skriven till henne. Han säger dessutom att den är hans dagbok. Vem tusan publicerar en dagbok som är skriven till en specifik person? Mycket märklig människa den där MånsPetter.

En kvinnomisshandlande narcissist. Boken är våld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in