Citat:
Ursprungligen postat av
Mrkubler
Är en utan tolerans eller mycket erfarenhet. Sist jag testade var jag besviken när jag tog 10mg, sedan 1 timme senare 15mg. Upplevde ingen eufori eller värme eller något trevligt som många beskriver, brukar nybörjare ta 20-30mg direkt? Och isåfall, är det risk för andningsdeppression på såna mängder? Fattar inte varför det inte blev en trevlig upplevelse sist.
Första gången jag provade oxy så tog jag 35mg intravenöst. Då hade jag iof opiatvana men ingen tolerans för tidpunkten.
Det funkade på men var inte wow.
Har även provat att svälja 15mg en gång utan tolerans och kände absolut ingenting.
Nu är ju alla olika men upp till 30mg skulle jag säga är riskfritt för en vuxen man utan tolerans, speciellt om man käkar dom.
Sen ang. din upplevelse så vettifan om det är så många som känner den där värmen av välbehag skölja över en som man hört talas om.
Det är inte som på film.
För mig ligger det goa i att gå från sjuk till frisk på ett ögonblick när man råkat bli nån dag ofrivilligt utan något.
Antar att det är därför man tar överdoser, man jagar något man aldrig kommer uppnå.
För mig har det varit så iallafall.