2026-09-09, 21:49
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Alla i närmsta omgivningen som familj, släkt, vänner, bekanta, kollegor, grannar osv lär få redan på det blixtsnabbt och fördömer. Sedan tror jag att det beror på hur stor stad man bor i. I stockholm kanske det inte får sådant genomslag men i Kneäckebohult lär alla känna till det rätt omgående. Men oavsett så kan gäddan aldrig känna sig trygg mer, de kan springa men inte gömma sig, vart de än tar vägen så finns alltid risken för avslöjande.
Beror ju säkerligen också på hur chattarna varit, för där är det extremt spridda skurar. Även om du av någon outgrundlig anledning inte håller med.

Men det primära är trots allt hur vi människor fungerar, även om dumpen och sekten tror att gäddor är det enda alla går och tänker på 24/7 så är det inte så. Folk bryr sig väldigt lite generellt.

Finns oändligt mycket mer relevanta saker för gemene man, även om du kanske går och tänker på gäddor dygnet runt - då är det bara beklaga.
Citera
2026-09-09, 21:50
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vad är det för arbetsplats där han ostört kan tvätta hela arsenalen av sexleksaker utan att nån märker det? #827
Är inte helt ovanligt att man har tillgång till ett låsbart skåp för exempelvis laptop och annat. Har det själv även om jag inte använder låsfunktionen då jag inte har något hemligt.

Hanterar du vissa typer av papper och patent kan det tom vara ett krav. Han var någon form av chef varför det lär krävas.

Utöver det är det inte ovanligt med låsbara omklädningsrum etc. på arbetsplatser. Hade inte varit några problem för mig att gömma droger på jobbet om jag hade velat. Men såklart korkat då det är avsked direkt om det avslöjas, annars är man nog hemskickad med lön tills dom fallit eller tom utköpt om man tekniskt blir firad men uppenbart är skyldig. Men den här snubben verkar ju ha åkt ut snabbt.
Citera
2026-09-09, 22:12
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Beror ju säkerligen också på hur chattarna varit, för där är det extremt spridda skurar. Även om du av någon outgrundlig anledning inte håller med.

Men det primära är trots allt hur vi människor fungerar, även om dumpen och sekten tror att gäddor är det enda alla går och tänker på 24/7 så är det inte så. Folk bryr sig väldigt lite generellt.

Finns oändligt mycket mer relevanta saker för gemene man, även om du kanske går och tänker på gäddor dygnet runt - då är det bara beklaga.
Om det i chatten framkommit att personen vill sätta på ett barn, spelar det ingen roll hur chatten varit, en barnaknullare är en barnaknullare, även om du av någon outgrundlig anledning anser att det finns gradskillnader i helvetet när det kommer till att sätta på ett barn. Generellt funderar nog folk inte så mycket på Dumpen, mer än de som är i absolut närhet till händelsen. Och vi som har detta som ett litet fritidsintresse i jakten på att försöka förstå mekanismerna bakom.
Var inte så jävla korkad bara att du pekar finger till mig igen, det är liksom inte jag som är den av oss som funderar på Dumpen dygnet runt, vilket din posthistorik skriver under på.
Citera
2026-09-10, 00:25
Medlem
Nelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, det gjorde han. Och som Sara påpekade är det ju en ren förolämpning mot dom som har Asperger att urskulda sej med det. #713
Litet som att ADHD skulle vara en ursäkt. "Jag har dålig impulskontroll." Har väl jag med, men jag har inga impulser att våldta barn (eller någon annan heller för den delen) som jag kan ha dålig kontroll över. Har man såna impulser får man se till att göra något åt det. #713
Citera
2026-09-10, 02:07
Medlem
#827 bor inte i Hofterup utan i Löddeköpinge. Är sambo o har inga barn. YouTube videon stämmer. Det är han till vänster och han är en av grundarna. Han är uppväxt i Eslöv och startade ett framgångsrikt företag inom ljud/ljusanläggning. Flyttade företaget till Mmö i Slagthuset kvarteren och sålde sen det eller blev det uppköpt. Träffat honom många gånger i olika sammanhang eftersom han var en relativt känd person i Eslöv. En mycket trevlig man …. trodde jag. Är chockad av att det kan vara den man minst anar dom dyker upp på Dumpen
Citera
2026-09-10, 02:53
Medlem
SDUs avatar
Mitt andra inlägg om tragiska #831

Shit

shit shit shit

snubben är totalt desperat, han gör allt för att försöka rädda sitt jobb, man fattar hela tiden att han vet att det är kört, men han gör allt, det är så jobbigt för honom och prata, som om han anstränger sig men kan inte. Och sen kom det

BOOM ! Jobbar med barn och där gick febern upp till 43 grader
Citera
2026-09-10, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFit70
#827 bor inte i Hofterup utan i Löddeköpinge. Är sambo o har inga barn.

Är du verkligen helt säker på att han inte har några barn?
Om man tittar på små aktiebolag där han är aktiv ledamot i så kan man killgissa sig till något annat.
Nå. Ok. Inga minderåriga barn.
Citera
2026-09-10, 08:32
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDU
Mitt andra inlägg om tragiska #831

Shit

shit shit shit

snubben är totalt desperat, han gör allt för att försöka rädda sitt jobb, man fattar hela tiden att han vet att det är kört, men han gör allt, det är så jobbigt för honom och prata, som om han anstränger sig men kan inte. Och sen kom det

BOOM ! Jobbar med barn och där gick febern upp till 43 grader

Ja, hemskt om han arbetar med barn. Vaktmästare eller träslöjdslärare kanske. Eller tränare i någon typ av sport. Svårt att Identifiera honom fast han skickat mycket bilder. Men det kryper nog fram tids nog.
DomMan Halmstad #831
Citera
2026-09-10, 09:48
Medlem
Citat:
#827 bor inte i Hofterup utan i Löddeköpinge. Är sambo o har inga barn. YouTube videon stämmer. Det är han till vänster och han är en av grundarna. Han är uppväxt i Eslöv och startade ett framgångsrikt företag inom ljud/ljusanläggning. Flyttade företaget till Mmö i Slagthuset kvarteren och sålde sen det eller blev det uppköpt. Träffat honom många gånger i olika sammanhang eftersom han var en relativt känd person i Eslöv. En mycket trevlig man …. trodde jag. Är chockad av att det kan vara den man minst anar dom dyker upp på Dumpen

Han har väl slagit sönder sitt liv totalt. Droger och en hel väska med märkliga dildos och fittöppnare som han gömde på arbetsplatsen. Fångad av Dumpen. Tagen av polis och nu även misstänkt för innehav av narkotika.

I gäddans chattar framgår det att han vill slicka stjärt och att han önskar att ett barn kör in en dildo i hans röv.

Tänk att komma ut och dela sådant med 100.000-tals andra människor.

Väldigt hög fallhöjd när kuken styr.
Citera
2026-09-10, 10:04
Medlem
LarryKoopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Någon mer som spelar gäddbingo?

Jag väntar på "skåning för fan"-t-shirt eller gädda med epa/a-traktor

Har vi några roliga fordon?
Traktor med husvagn är ju en klassiker som redan nämnts.
Sen har vi ju nåt mongo i Permobil. Nån gubbe kom ju med färdtjänstbuss.
Citera
2026-09-10, 13:19
Avstängd
Citat:

Ingenting har förändrats, han är fortfarande trevlig. Sedan att han utsatts av ett kriminellt medborgargarde som kallar sig barnrättsrörelse utan att ha hjälpt ett enda barn förändrar inte den saken. Bjud genast hem honom på en kopp te och häng upp några discokulor tillsammans #827
Citera
2026-09-10, 13:38
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Ingenting har förändrats, han är fortfarande trevlig. Sedan att han utsatts av ett kriminellt medborgargarde som kallar sig barnrättsrörelse utan att ha hjälpt ett enda barn förändrar inte den saken. Bjud genast hem honom på en kopp te och häng upp några discokulor tillsammans #827
Menar du att du skulle kunna bjuda hem en knarkare till dig? #827
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in