2026-09-01, 23:44
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Nu har jag sett eländet, och jag såg hela! Det här är lyteskomik på hög nivå! Han stammmmar, skelar, "är osäker" men skickar kukbilder till allt och alla han får kontakt med via sociala medier verkar det som. Han sitter på fullt allvar och bölar över hur synd det är om HONOM för att HAN sexchattar med allt som har en mobil, och bölar över hur många gånger han bedragit sin sambo. Fascinerad av Asien och det är en drömmmmm att åka dit. Jo tack, undrar varför? Han pryder hemmet med all things Asia- men vet inte vad något av det betyder. F och F släpar honom till buddhistiskt tempel, där han sitter och bölar en stund. I slutet av programmet har han varit otrogen igen. #558 är ett diaboliskt rövhål som förtjänar att lida för vad han gjort mot sin stackars familj!
Fyfan vilket jävla idiot, men tur att Dumpen fick tag på honom #558
Citera
2026-09-01, 23:47
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Fyfan vilket jävla idiot, men tur att Dumpen fick tag på honom #558

Ja nu är det slutsnuskat med barn för #558 och att han dessutom har barn själv... fy fan asså.
Citera
2026-09-01, 23:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hahaha, så #822 har dragit i skinnspiken till nakna tjejer som suttit grensle över kakor som de pruttat glasyren av, var bara tvungen att delge omvärlden detta ovettiga sätt att beskriva fenomenet på.

Jag tror han skojar.
Citera
2026-09-01, 23:50
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Nu har jag sett eländet, och jag såg hela! Det här är lyteskomik på hög nivå! Han stammmmar, skelar, "är osäker" men skickar kukbilder till allt och alla han får kontakt med via sociala medier verkar det som. Han sitter på fullt allvar och bölar över hur synd det är om HONOM för att HAN sexchattar med allt som har en mobil, och bölar över hur många gånger han bedragit sin sambo. Fascinerad av Asien och det är en drömmmmm att åka dit. Jo tack, undrar varför? Han pryder hemmet med all things Asia- men vet inte vad något av det betyder. F och F släpar honom till buddhistiskt tempel, där han sitter och bölar en stund. I slutet av programmet har han varit otrogen igen. #558 är ett diaboliskt rövhål som förtjänar att lida för vad han gjort mot sin stackars familj!
Tack för recensionen av avsnittet med #558. Du förtjänar faktiskt medalj för att ha orkat dej igenom hela programmet. Nu inser jag ännu mer varför jag inte klarade av att se längre än till där sambon läser sin egenproducerade sexnovell. Hur kan en människa som #558 ens gå vidare i livet??!
Citera
2026-09-01, 23:56
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ja nu är det slutsnuskat med barn för #558 och att han dessutom har barn själv... fy fan asså.
Det skulle inte förvåna mig om han har förgripit sig på dessa barn heller #558
Citera
2026-09-01, 23:59
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukterna
Jag tror han skojar.
Jag tror inte alls att #822 skojar. Han är snarare precis sådär jävla skruvad som han beskriver i meddelandet där han listar sina fetischer.
Citera
2026-09-02, 00:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag tror inte alls att #822 skojar. Han är snarare precis sådär jävla skruvad som han beskriver i meddelandet där han listar sina fetischer.

Ok, jag tror det är en lista med edgy grejer på skämt. Det märks på tonen. Sen att han kanske ändå glor på barnporr är besides the point.

Jag är rätt säker på att han tittat på tårtpruttar ett par gånger max, liksom. Jag gillar att skoja om tårtpruttsporr, och har bara sett ett klipp en kompis visade.
Citera
2026-09-02, 00:05
Avstängd
Citat:
Det skulle inte förvåna mig om han har förgripit sig på dessa barn heller #558

Det skulle inte förvåna mig om han inte har förgripit sig på sina egna barn.
Citera
2026-09-02, 00:06
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Det skulle inte förvåna mig om han inte har förgripit sig på sina egna barn.
Okej?
Citera
2026-09-02, 00:08
Avstängd
Citat:
Okej?

Ja, det är en lika relevant tanke som din. Okej?
Citera
2026-09-02, 00:13
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ok, jag tror det är en lista med edgy grejer på skämt. Det märks på tonen. Sen att han kanske ändå glor på barnporr är besides the point.

Jag är rätt säker på att han tittat på tårtpruttar ett par gånger max, liksom. Jag gillar att skoja om tårtpruttsporr, och har bara sett ett klipp en kompis visade.
OK, så för att du själv enbart har sett cake farts en enda gång, så kan du alltså uttala dej om vad #822 tycker och tänker? Är du tvärsäkerhetsansvarig i andra sammanhang också?
Citera
2026-09-02, 00:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
OK, så för att du själv enbart har sett cake farts en enda gång, så kan du alltså uttala dej om vad #822 tycker och tänker? Är du tvärsäkerhetsansvarig i andra sammanhang också?

Och du var ju inte alls tvärsäker åt andra hållet. Du är dessutom hyfsat enfaldig, så jag tycker vi kommer överens om att du hade fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in