Igår, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Såvitt jag vet är hans frånfälle inte alls bekräftat. Det har enbart spekulerats här i tråden än så länge. Du snackar bara skit som vanligt. #835
Vet inte vilken bekräftelse du söker men står även på hans facebook. RIP gamle vän
Citera
Igår, 11:47
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Det väcker en fråga jag haft många år, som sannolikt aldrig får något svar. Varför? Av den anledningen att det finns än värre exempel (746 exempelvis), eller herrn som jobbade hos vapentillverkaren, men som lever vidare som ingenting hänt.

Finns ingen logik i vilka som väljer den utgången. Bevisligen verkar det inte bero på hur skev chatten varit.

Tankar?
Det enkla svaret är väl helt enkelt att människor är olika och hanterar upplevda livskriser därefter. Även om man hade önskat att ynkedomen #746 hade utraderat sej från jordens yta, så är han kvar med nytt namn och bostadsort. Andra blir rättshaverister à la #588. Vissa blir heltokiga som #785. En del tar livet av sej. Andra fortsätter med sitt gäddande. Det har vi sett flera exempel på. Vissa kanske tar tag i sina liv, men det är ju inte direkt så att dom återkommer och uppdaterar oss om det här i tråden. Och hur vet du för övrigt att #816 lever på som vanligt? Efter det som framkom i hans chatt hände det väl en hel del med hans liv som vi diskuterade här. Du kan söka i tråden, så hittar du info om honom. Han lever, men knappast som vanligt.
Senast redigerad av MisterClueless Igår kl. 11:55.
Citera
Igår, 11:49
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KriminelleMattsson
Det har börjat komma RIP på hans fb.

Ser inga sådana kommentarer på hans fb.
Citera
Igår, 11:51
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Vet inte vilken bekräftelse du söker men står även på hans facebook. RIP gamle vän
Fakta från offentliga register är väl en rätt bra källa, tycker jag. Det enda ditt inlägg bekräftar är att du är polare med gäddan #835.
Citera
Igår, 12:32
Medlem
Dallasiums avatar
Dubbelpost
Senast redigerad av Dallasium Igår kl. 12:35.
Citera
Igår, 12:33
Medlem
Dallasiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Fakta från offentliga register är väl en rätt bra källa, tycker jag. Det enda ditt inlägg bekräftar är att du är polare med gäddan #835.

Det är bekräftat, inte kommit på ratsit än dock. Står däremot på infotorg.
Citera
Igår, 12:44
Medlem
anortos avatar
Citat:
#835 bekräftar avliden. En gammal vän till mig och även arbetskollega. RIP

RIP= Rest in piss

Senast redigerad av anorto Igår kl. 12:46.
Citera
Igår, 12:52
Medlem
Dallasiums avatar
Citat:
Det väcker en fråga jag haft många år, som sannolikt aldrig får något svar. Varför? Av den anledningen att det finns än värre exempel (746 exempelvis), eller herrn som jobbade hos vapentillverkaren, men som lever vidare som ingenting hänt.

Finns ingen logik i vilka som väljer den utgången. Bevisligen verkar det inte bero på hur skev chatten varit.

Tankar?

Det finns ingen logik i vem som tar sig av daga och inte. Jag skulle dock hävda att det tyder på viss självinsikt när man som gädda avslutar sitt liv. Det kommer aldrig återgå, och det ska det såklart inte heller. Vad gäller just denna gädda förblir vi således ovetande. Vi kan däremot konstatera att han inte, till skillnad från tex rakemannen, är tillräckligt korkad för att vägra inse att livet är slut.
Citera
Igår, 13:58
Medlem
anortos avatar
Citat:
Japp, tyvärr. Barndomsvän osv

Pissdöd.

Fridens liljor

Nej, det kommer inte lysa ngn frid där. Så du har fel där också. Precis som vanligt.

Eftersom du varit ifrån tråden ett tag, så har du missat #746 ringsignaler. Önskar dig god lyssning.
Citera
Igår, 14:03
Medlem
Dallasiums avatar
Citat:
Självinsikt? Vi skulle ha tusentals fler suicid isåfall, för de är ingen brist på arslen som bör avsluta sina liv omgående om dom har insikt.

Hör och häpna, massor av människor saknar självinsikt. Praktexempel som raketmannen finns ju i denna tråd.
Citera
Igår, 14:04
Medlem
Dallasiums avatar
Citat:
Japp, tyvärr. Barndomsvän osv

Pissdöd.

Fridens liljor

Tycker du på riktigt att det är en tragedi när du läst vad han gjort mot ett barn?
Citera
Igår, 14:22
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dallasium
Tycker du på riktigt att det är en tragedi när du läst vad han gjort mot ett barn?
Är det bevisat så, eller bara något han skrivit?

Vad någon skriver dom har gjort är som läsa en saga, en annan sak om det bevisligen skett. Något som majoriteten har svårt att få in i huvet.

”Jag är miljonär”, fan va fint. Då ska ja köpa en ny bil imorgon. Har jag skrivit så, då är det så. Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in