2026-09-10, 13:44
Medlem
Gädda 827 jobbar (eller kanske jobbade) på ett företag som har ett av södra Sveriges häftigaste huvudkontor.

Byggnaden har vunnit många priser för sin design och häftiga lösningar.

Alla anställda har tillgång till en tjänstecykel. Naturligtvis med varmgarage för cykelparkering. Det finns dusch och låsbara skåp där personal kan förvara dildos och knark.

Finns mer skvaller om gädda 827?

Sitter han på psyk? Hur går det för advokaten som hotade Dumpen med åtgärder om snuskgäddan publicerades? Blir det rättegång om innehav av droger? Visst tog polisen honom efter Dumpen?
Citera
2026-09-10, 14:57
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Jag ska till Halmstad i helgen(inbokat sedan tidigare), vill veta hans adress, vill fota hans port och informera grannarna. Det är min plikt!

Han lär väl bo i lägenhet?

Om det inte har löst sig tills dess, kan du säkert få fram ID om du frågar runt på största kiosk/pizzeria. Men han borde ju synas på Mr.Koll's topplista i Halmstad innan helgen. Hoppas det. Gädda 831
Citera
2026-09-10, 15:32
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Ja men du Jesus ta och skärp dig nu, vi vet alla hur det slutar, du fotar fel dörr som vanligt och någon from får sätta livhanken till. Du ska inte hålla på med vanföreställningar och leka polis har vi ju pratat om många gånger. Seså iväg till St göran med dig nu och ät din medicin som en redig gosse istället.
LOL, den som har vanföreställningar är ju #588
Citera
2026-09-10, 16:04
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFit70
#827 bor inte i Hofterup utan i Löddeköpinge. Är sambo o har inga barn. YouTube videon stämmer. Det är han till vänster och han är en av grundarna.
#827 är inte en av grundarna av företaget han jobbar (jobbade?) på nu utan det är killen till höger som har varit med och grundat företaget på 80-talet och som nu nog ångrar att han hade med lallaren #827 i företaget och i filmen.

Säkert det du menade men inte helt klart från det du skrev
Citera
2026-09-10, 17:08
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Ingenting har förändrats, han är fortfarande trevlig. Sedan att han utsatts av ett kriminellt medborgargarde som kallar sig barnrättsrörelse utan att ha hjälpt ett enda barn förändrar inte den saken. Bjud genast hem honom på en kopp te och häng upp några discokulor tillsammans #827

588 kan du bjuda hem. Han är säkert jättetrevlig. Skriver så trevliga inlägg på sin insta "Dumpadumpen". 588

Skrivborsriddare som du. När man ser han ute på stan, så drar han ner kepsen så den liknar mer en burka.
Citera
2026-09-10, 17:17
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
588 kan du bjuda hem. Han är säkert jättetrevlig. Skriver så trevliga inlägg på sin insta "Dumpadumpen". 588

Skrivborsriddare som du. När man ser han ute på stan, så drar han ner kepsen så den liknar mer en burka.
Så han försöker hårt med att få rätt över att han har blivit lurad via sitt Instagram konto, men samtidigt så gömmer han sig offentligt? Hur går det ihop? Skäms han över att han har hamnat på Dumpen och vet att han har gjort fel, men vill försöka göra så att Dumpen försvinner så att han själv kan tas bort från deras hemsida? Jag fattar inte logiken isåfall, men jag skriver såhär. Vill man inte bli publicerad på Dumpen så får man ge fan i barnen #588
Citera
2026-09-10, 17:59
Medlem
Topshis avatar
Någon som har namnet på gädda #831 ?
Citera
2026-09-10, 18:34
Avstängd
ERKKANMs avatar
Ny gädda https://dumpen.se/2026/09/10/gadda-soker-prinsessa-stockholm-832/
Citera
2026-09-10, 19:17
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Ny gädda https://dumpen.se/2026/09/10/gadda-soker-prinsessa-stockholm-832/
Vidrig gädda!
Tvekar inte en sekund att träffa henne fast hon berättar att hon bara är 13 år.
(Fiskarna skriver väldigt trovärdigt så jag förstår att gäddorna går på det.)
Citera
2026-09-10, 19:23
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vidrig gädda!
Har suttit inne i 4 år men är ute och letar efter barn igen, exakt samma som Robinsongäddan #811
Citera
2026-09-10, 19:23
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vidrig gädda!

Han var väl sugen på att återigen få våldta och ta stryptag på en 13-åring tills hon svimmar av. 4 år i fängelset har tydligen inte förändrat honom särskilt mycket.

Och till alla pedofilvurmare som svärmar här - är detta också en "hitte-på-pedofil" enligt er?
Citera
2026-09-10, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFit70
#827 bor inte i Hofterup utan i Löddeköpinge. Är sambo o har inga barn. YouTube videon stämmer. Det är han till vänster och han är en av grundarna. Han är uppväxt i Eslöv och startade ett framgångsrikt företag inom ljud/ljusanläggning. Flyttade företaget till Mmö i Slagthuset kvarteren och sålde sen det eller blev det uppköpt. Träffat honom många gånger i olika sammanhang eftersom han var en relativt känd person i Eslöv. En mycket trevlig man …. trodde jag. Är chockad av att det kan vara den man minst anar dom dyker upp på Dumpen

Sambo med en man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in