2026-09-09, 18:42
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
En fråga du inte har svarat på är hur ska man kunna bevisa att man har fått samtycke? Är det så att den åtalade ska behöva kunna bevisa detta? (Omvänd bevisbörda).
Alla mänskliga interaktioner innebär en risk.

Fråga alla som våldtagits och inte orkat göra en anmälan.

Hur många sitter oskyldigt dömda?

Hur många procent av alla samlag i Sverige leder till oskyldigt dömda?
Citera
2026-09-09, 18:44
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Läs själv Visbyfallet och se hur tjejen uttrycker sig.

Vi har ju konstaterat att det är det näst värsta en person kan bli utsatt för.

Vad är din förklaring till att en person kan bli våldtagen utan att ha sagt nej, utan att fysiskt tydligt ha visat att den inte vill? (Vi talar fortfarande om situationer där inget våld, hot eller utsatt situation förekommit).

Förstår du koncept som ömsesidighet?

Lyhördhet?
Citera
2026-09-09, 18:46
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Läs själv Visbyfallet och se hur tjejen uttrycker sig.

Vi har ju konstaterat att det är det näst värsta en person kan bli utsatt för.

Vad är din förklaring till att en person kan bli våldtagen utan att ha sagt nej, utan att fysiskt tydligt ha visat att den inte vill? (Vi talar fortfarande om situationer där inget våld, hot eller utsatt situation förekommit).
Den unga flickan lät sig inte våldtas.

Du är sjuk om du beskyller offret.
Citera
2026-09-09, 18:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik

Det är vanligare än du tror. Borderlinetjejer beter sig inte logiskt.
Citera
2026-09-09, 18:49
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är ofta borderline beror på sexuella övergrepp .
Citera
2026-09-09, 18:51
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Lär du dina söner att inhämta samtycke eller att det är okej att "råka" våldta?
Citera
2026-09-09, 18:57
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Lär du dina söner att inhämta samtycke eller att det är okej att "råka" våldta?

Både min dotter och mina söner är väldigt väluppfostrade. Jag har informerat dem noga både om den bristande rättssäkerheten för män, och den mansdiskriminering som råder i Sverige. Eftersom alla tre har strålande karriärer framför sig så rekommenderar jag utlandsflytt. Det finns inte någon som helst anledning att bidra med sina kunskaper och sina skattepengar till dagens dårar till mediefolk, politiker och medborgare. De har bitit den hand som föder dem. Sverige går en nattsvart framtid till mötes.
Citera
2026-09-09, 19:03
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det är ofta borderline beror på sexuella övergrepp .

Nej, det är en medfödd personlighetsstörning i kluster B, och debuterar ofta eller förstärks i puberteten. Du vet inte vad du snackar om. De påstådda sexuella övergreppen är ett resultat av spänningssökande, självskadebeteende, manipulativ förmåga, och sexuell gränslöshet. De här tjejerna figurerar väldigt ofta i falska anmälningar. Killar och män måste ha ett rättsligt skydd mot dessa vandrande landminor.
Senast redigerad av WordWarrior 2026-09-09 kl. 19:08.
Citera
2026-09-09, 19:19
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Hon säger själv i förhör att hon lät det hända. Och enligt dig och andra och henne så blev hon våldtagen. Och enligt henne och andra här i tråden så förstod hon anledningen till att gå in på toaletten innan de gick in där.
Hur skulle du då själv uttrycka dig kring det som sedan händer när de går in på toaletten?
Hon säger inte nej, hon gör inget motstånd över huvud taget. Inte ens innan de går in fastän hon vet varför de ska gå in på toaletten.
Hur förklarar du hennes beteende? Har inte förekommit våld mellan dem och inget i förhör säger att han varit hotfull.
Citera
2026-09-09, 19:25
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Både min dotter och mina söner är väldigt väluppfostrade. Jag har informerat dem noga både om den bristande rättssäkerheten för män, och den mansdiskriminering som råder i Sverige. Eftersom alla tre har strålande karriärer framför sig så rekommenderar jag utlandsflytt. Det finns inte någon som helst anledning att bidra med sina kunskaper och sina skattepengar till dagens dårar till mediefolk, politiker och medborgare. De har bitit den hand som föder dem. Sverige går en nattsvart framtid till mötes.

Det är bra att de fostrats till att inhämta samtycke eftersom det är en bra försäkring mot att "råka" våldta någon.
Citera
2026-09-09, 19:26
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Nej, det är en medfödd personlighetsstörning i kluster B, och debuterar ofta eller förstärks i puberteten. Du vet inte vad du snackar om. De påstådda sexuella övergreppen är ett resultat av spänningssökande, självskadebeteende, manipulativ förmåga, och sexuell gränslöshet. De här tjejerna figurerar väldigt ofta i falska anmälningar. Killar och män måste ha ett rättsligt skydd mot dessa vandrande landminor.
Jag möter många i jobbet.
Citera
2026-09-09, 19:28
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Hon säger själv i förhör att hon lät det hända. Och enligt dig och andra och henne så blev hon våldtagen. Och enligt henne och andra här i tråden så förstod hon anledningen till att gå in på toaletten innan de gick in där.
Hur skulle du då själv uttrycka dig kring det som sedan händer när de går in på toaletten?
Hon säger inte nej, hon gör inget motstånd över huvud taget. Inte ens innan de går in fastän hon vet varför de ska gå in på toaletten.
Hur förklarar du hennes beteende? Har inte förekommit våld mellan dem och inget i förhör säger att han varit hotfull.
Om jag går in på toaletten tillsammans med någon så har jag inte samtyckt till att bli torrknullad och sprutad i ögat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in