2026-09-09, 09:14
Medlem
Problemet är ju att hon har ju i princip garanterat legat med någon annan på första dejten även om hon inte skulle göra det med dig. Så jag skulle föredra om hon låg med mig också första dejten
Citera
2026-09-09, 11:14
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Allra mest har man lust att ge honom en spark på hans blue balls
Nej, män som gillar att man smörja deras ego är värdelösa partner.

Så såna har alltså funnits?
Citera
2026-09-09, 11:21
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon32
Men anser du dig vara ”ett okänt slusk” då? Hon kanske bara kände kemi med dig och vanligtvis inte gör det?

Det är ändå riskabelt. Många killar har en tendens att få avsmak för sånt som kommer för lätt till dem
Citera
2026-09-09, 11:25
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Om en man känner att han tappat respekt för en kvinna som ligger på första dejten bör han väl tappa samma mått av respekt för sig själv som också ligger på första dejten.

Ja.
Citera
2026-09-09, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Så såna har alltså funnits?

Du och din sarkasm

Så klart att det har funnits!
Senast redigerad av Kleiner 2026-09-09 kl. 11:55.
Citera
2026-09-09, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon32
Har kanske fastnat i någon märklig algoritm men får upp mycket videor där män menar att de tappar respekt för kvinnor som ligger med dem på första dejten. Vill försöka förstå hur utbredd den åsikten är och hur tungt den väger vid val av partner. Om er drömtjej skulle dyka upp och ni låg första gången ni sågs, hade ni avvisat henne som partner då? Sex är ju ändå en viktig del av en relation och ett sätt att lära känna varandra men behöver inte alltid vara så djupt heller.

Att ha sex på första dejten kan vara både positivt och negativt.

Om det är ett tecken på att hon är kåt på en är det positivt.

Om det är ett tecken på att hon är generellt kåt så kan det vara både negativt och positivt.

Många män uppskattar att ha en partner som är kåt.

Men det kan vara negativt om det tidigare i hennes liv har lett till problem som påverkats henne mentala hälsa eller om det gjort henne lite känslomässigt avskalad. Eller om hon har sex snabbt för att hon har problem med emotionell närhet.

Enkelt sagt så behövs mer information.
Citera
2026-09-09, 12:47
Medlem
KastlosaBerits avatar
Tänker man så ska man själv tacka nej till sex på första dejten. Jag tackar ja så länge som hon har bra andedräkt.
Citera
2026-09-09, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Män äcklas av kvinnor som har sex. De delar in kvinnor i madonnor och horor. Det är sen gammalt och inte på något sätt nytt.

En kvinna med värdighet har inte könsumgänge med män.

Låt dem sitta med fleshlights och fantisera om hur det skulle vara att ha sex istället.

Barn vill de ju ändå inte ha så då kan de vara utan sex också.

Hur blev du till då?
Citera
2026-09-09, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Hur blev du till då?

Bra fråga.
Citera
2026-09-10, 01:36
Medlem
Citat:
Men för att runda det där med att en ängslig snubbe kanske skulle tappa respekten för kvinnan om det gökas första kvällen så får väl ni kvinnor spela lite teater och smörja det manliga egot lite. Kommentarer som "ta det försiktigt, du är så stor och jag har inte haft så många killar" och "vad bra du är i sängen" samtidigt som du fejkar går väl alltid hem. Nej, gör mannen stolt och han kommer se mellan fingrarna angående första dejten knull.
Men din lille flashback-tönt, varför skulle en kvinna göra det? Förstår du inte hur det skulle avspegla sig på allt sexliv framöver? Ligga och gnida där på samma sätt i evigheter framöver.
Lika bra att vara ärlig på en gång.
Citera
2026-09-10, 07:05
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Men din lille flashback-tönt, varför skulle en kvinna göra det? Förstår du inte hur det skulle avspegla sig på allt sexliv framöver? Ligga och gnida där på samma sätt i evigheter framöver.
Lika bra att vara ärlig på en gång.

Men nu handlar ju tråden om snubbar som kanske tappar respekten om det sexas på första dejten, och då menar ju jag att om du träffar på en sån snubbe - och ändå vill sexa på första dejten - så gäller det nog att vara lite taktisk och spela fina flickan, det går liksom inte att släppa loss odjuret i dig och t.ex. kliva upp och typ tokrida så pattarna far omkring i hela rummet, för det kanske skrämmer bort honom. Förstår du nu hur jag tänker?
Senast redigerad av halaltarzan 2026-09-10 kl. 07:08.
Citera
2026-09-10, 07:19
Medlem
Citat:
Men nu handlar ju tråden om snubbar som kanske tappar respekten om det sexas på första dejten, och då menar ju jag att om du träffar på en sån snubbe - och ändå vill sexa på första dejten - så gäller det nog att vara lite taktisk, det går liksom inte att släppa loss odjuret i dig och t.ex. kliva upp och typ tokrida så pattarna far omkring i hela rummet, för det kanske skrämmer bort honom. Förstår du nu hur jag tänker?
Det förstod jag redan innan. Men att hålla på och fejka och hitta på.... Det kanske funkar för vissa människor men tycker ändå det är bättre att få honom att släppa prestigeångesten än att dra igång med sådana uppenbara lögner?
Nu har jag iofs inte knullat totalt intellektuellt nedsatta killar men väl lite blyga, men tom sådana lär genomskåda sådant skitsnack. Tycker man om någon vill man väl behandla honom med respekt och inte förutsätta att han är helt efterbliven?

Det du beskrev är helt okej om man arbetar som prostituerad, men kom igen, det är inte det som tråden handlar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in