2026-09-08, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Det verkar som om du har taskiga upplevelser av män överlag. Vad är det som gör att du drar till dig dessa män? För du vet, det finns män som tar hänsyn till kvinnans njutning och sätter den i första rummet.

Ja det gör säkert många men som kvinna kan jag uppnå en tillfredsställande orgasm på egen hand som en man aldrig kan ge mig.
Mannen får ge mig massage efteråt istället.

Det är även därför kvinnor inte heller söker sig till prostituerade för sexuell njutning. De vet att män inte kan tillfredsställa dem sexuellt.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-09-08 kl. 17:34.
Citera
2026-09-08, 19:26
Medlem
Hirvis avatar
Undermedvetet kanske, men jag har legat på första dejten med alla mina ex.
Citera
2026-09-08, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon32
Har kanske fastnat i någon märklig algoritm men får upp mycket videor där män menar att de tappar respekt för kvinnor som ligger med dem på första dejten. Vill försöka förstå hur utbredd den åsikten är och hur tungt den väger vid val av partner. Om er drömtjej skulle dyka upp och ni låg första gången ni sågs, hade ni avvisat henne som partner då? Sex är ju ändå en viktig del av en relation och ett sätt att lära känna varandra men behöver inte alltid vara så djupt heller.
Har knullat mängder av kvinnor så vem är jag att döma att en kvinna gör samma sak? Är vi båda erfarna så är inte själva sexet en big deal utan man kan snabbt börja ohämmat utforska varandra.
Citera
2026-09-08, 20:34
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Dricka te?

Börje, Börje, Börje, te dricker man när man har ont i halsen eller är hård i magen.

Du har inte varit ute så mycket i svängen? Inte följt med någon kvinna hem eller tagit med henne hem till dig?

Standard är ofta att man blir bjuden på te. Det är ibland man får frågan med nyckelmeningen: ”Följer du med hem på en kopp te?”.

Jag har aldrig fått frågan: ”Vill du följa med hem och knulla?”. Även om te-frågan ofta betyder detta. Få kvinnor pratar som berusade hamnarbetare eller bittra incels…

Nej, att träffa en trevlig och glad oskuldsfull familjeflicka var min dröm i min ungdom. Och den uppfylldes också. Vem vill vara buksvåger med halva byn och dessutom få frågor av kompisarna om hon lät dig också ta henne i två-an….
Citera
2026-09-08, 21:07
Moderator
pbos avatar
Nu får tjafsande och chattande upphöra i tråden. Har ni inget att tillföra i trådens ämne så måste ni inte skriva i den.

/mod
Citera
2026-09-08, 21:10
Avstängd
Bajsmoderatorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Så kan det förstås vara. Ger bara min syn på saken.

Edit: Ska förtydliga att jag inte tappar respekten för någon pga detta, men det är inte precis frumaterial som knullar vem som helst första gången de träffas.

Can't make a hoe a housewife
Citera
2026-09-08, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja det gör säkert många men som kvinna kan jag uppnå en tillfredsställande orgasm på egen hand som en man aldrig kan ge mig.
Mannen får ge mig massage efteråt istället.

Det är även därför kvinnor inte heller söker sig till prostituerade för sexuell njutning. De vet att män inte kan tillfredsställa dem sexuellt.

Fast det stämmer inte, kvinnor går till prostituerade, det sker ju helt öppet i Sverige. Du har tom kändisar som skrutit öppet om det.
Citera
2026-09-08, 21:24
Medlem
TS. Svaret verkar vara att du hamnat i en konstig algoritm, åtminstone att det skulle vara vanligt.

Sen kan det ju vara vanligt bland män som har sex på många första dejter iof. Det blir väl rutin och tråkigt till sist.
Citera
2026-09-09, 07:17
Medlem
Jag har en teori om att män som "tappar" respekten vid sex på första dejt, är män som innerst inne äcklas från sig själv. De lägger skulden på kvinnan för att slippa ta ansvar. Det är män som är promiskuösa och utan disciplin.

Jag kan bara undra hur en sådan man kommer vara som en partner? Om man inte ens kan ta ansvar vid första dejt, hur mycket mer kommer man skuldbelägga sin partner for ens misslyckandet?
Senast redigerad av Kleiner 2026-09-09 kl. 07:33.
Citera
2026-09-09, 07:41
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon32
Har kanske fastnat i någon märklig algoritm men får upp mycket videor där män menar att de tappar respekt för kvinnor som ligger med dem på första dejten. Vill försöka förstå hur utbredd den åsikten är och hur tungt den väger vid val av partner. Om er drömtjej skulle dyka upp och ni låg första gången ni sågs, hade ni avvisat henne som partner då? Sex är ju ändå en viktig del av en relation och ett sätt att lära känna varandra men behöver inte alltid vara så djupt heller.
Det är nog mest incels som aldrig får ligga som vill ha något att gnälla om. "Surt, sa räven om rönnbären", typ.
Citera
2026-09-09, 07:42
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Jag har en teori om att män som "tappar" respekten vid sex på första dejt, är män som innerst inne äcklas av sig själv. De lägger skulden på kvinnan för att slippa ta ansvar. Det är män som är promiskuösa och utan disciplin.

Jag kan bara undra hur en sådan man kommer vara som en partner? Om man inte ens kan ta ansvar vid första dejt, hur mycket mer kommer man skuldbelägga sin partner for ens misslyckandet?

Men för att runda det där med att en ängslig snubbe kanske skulle tappa respekten för kvinnan om det gökas första kvällen så får väl ni kvinnor spela lite teater och smörja det manliga egot lite. Kommentarer som "ta det försiktigt, du är så stor och jag har inte haft så många killar" och "vad bra du är i sängen" samtidigt som du fejkar går väl alltid hem. Nej, gör mannen stolt och han kommer se mellan fingrarna angående första dejten knull.
Citera
2026-09-09, 07:53
Medlem
Allra mest har man lust att ge honom en spark på hans blue balls
Nej, män som gillar att man smörja deras ego är värdelösa partner.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men för att runda det där med att en ängslig snubbe kanske skulle tappa respekten för kvinnan om det gökas första kvällen så får väl ni kvinnor spela lite teater och smörja det manliga egot lite. Kommentarer som "ta det försiktigt, du är så stor och jag har inte haft så många killar" och "vad bra du är i sängen" samtidigt som du fejkar går väl alltid hem. Nej, gör mannen stolt och han kommer se mellan fingrarna angående första dejten knull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in