2026-09-08, 13:02
Medlem
Hur serriös en kvinna är med en relation beror på hur länge hon väntar med att ha sex.

Jag har knullat många kvinnor på första dejten och alla har såklart varit riktiga luder man aldrig skulle vilja ha något serriöst med.

Dels är det jävligt äckligt med en kvinna som knullat många men också är det så att dessa kvinnor har riktigt taskiga personligheter som inte lämpar sig för ett förhållande.

Att vara lös som man är biologiskt, det beror på testosteron och man vill bara tömma sig i nån.
Kvinnor funkar inte så när det gäller sex och de kvinnor som legat med flera olika män eller r lätt att få i säng har inte den där mentala spärren som en riktig kvinna har när det gäller sex.
Tänk dog själv, skulle du vilja bli påsatt av en man du knappt kände och riskera bli gravid?

Sen får ni ju fundera på om det är första gången hon knullar på första dejten när du träffar hon, mest troligt inte.
Citera
2026-09-08, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Jag håller med. En respektabel kvinna håller på sig och släpper inte till för vilken okänd slusk som helst. Det kallas integritet.

Det gör hon ju inte heller, även om hon valde att ligga med dig den gången.

Det låter som att du har blivit matad med horan och madonnan sen barnsben.
Citera
2026-09-08, 15:18
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Män tappar intresset för en kvinna efter att han haft sex med henne.

Fast det där beror väl på om bruden håller måttet eller inte. Fanns ju liksom inte på kartan att man släppte iväg någon liten sötnos som man tillbringat natten ihop med utan att ta telefonnumret. Nej, där ville man ju ha mera, kanske t.o.m. ett förhållande.
Citera
2026-09-08, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast det där beror väl på om bruden håller måttet eller inte. Fanns ju liksom inte på kartan att man släppte iväg någon liten sötnos som man tillbringat natten ihop med utan att ta telefonnumret. Nej, där ville man ju ha mera, kanske t.o.m. ett förhållande.

Du hade tillslut tröttnat på henne. Om inte efter första knullet så efter tre års förhållande. Räcker oftast att du ser någon snyggare eller sötare. Eller att hon passerar 30. Whatever comes first.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2026-09-08 kl. 15:30.
Citera
2026-09-08, 15:35
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Du hade tillslut tröttnat på henne. Om inte efter första knullet så efter tre års förhållande. Räcker oftast att du ser någon snyggare eller sötare. Eller att hon passerar 30.

Fast för de snubbarna som har dragningskraft hos kvinnorna och till vilka kvinnorna gärna bjuder ut sig så är väl ändå tre år ett skapligt långt förhållande kan jag tycka. Du vet lillstumpan ombyte förnöjer.
Citera
2026-09-08, 15:46
Medlem
proconsuls avatar
Det krävs två för att knulla eller va. En del män är ju kriminellt dumma i huvudet. Det är alltså fel på kvinnan men inte på dem själva? Eller avstår de från att knulla?
Citera
2026-09-08, 15:48
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Män tappar intresset för en kvinna efter att han haft sex med henne.

Bara om sexet är dåligt.
Citera
2026-09-08, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon32
män menar att de tappar respekt för kvinnor som ligger med dem på första dejten.
Det krävs två för ett samlag. Om karl ser ner på sex vid första dejten, så kan han gott vara man nog att tacka nej.
Citera
2026-09-08, 16:21
Moderator
pbos avatar
Rubrik justerad.

/mod
Citera
2026-09-08, 16:23
Avslutad
Har aldrig varit i en situation där jag velat eller fått till sex på första dejten. Men om det skulle hända så skulle jag inte på nått sätt se ner på en kvinna.
Citera
2026-09-08, 16:28
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallon32
Har kanske fastnat i någon märklig algoritm men får upp mycket videor där män menar att de tappar respekt för kvinnor som ligger med dem på första dejten. Vill försöka förstå hur utbredd den åsikten är och hur tungt den väger vid val av partner. Om er drömtjej skulle dyka upp och ni låg första gången ni sågs, hade ni avvisat henne som partner då? Sex är ju ändå en viktig del av en relation och ett sätt att lära känna varandra men behöver inte alltid vara så djupt heller.

Nja klickar allt annat så skulle den tanken inte slå mig
Citera
2026-09-08, 17:17
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Allt hade varit enklare om alla talade i klartext med varandra på tinder, för 90% av dom jag knullade på första dejten hade "söker endast seriöst" skrivet i profilen.
Det var ju uppenbart en lögn så jag förstår inte varför dom ska hymla med det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in