Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Din misogyna lilla skit, du skriver rena lögner om Ciara för att försvara din idol. Han skriver en bok där han erkänner sina lögner, drogandet och att han varit otrogen….och du påstår att han inte orkar på grund av mig. Du är en patetisk liten nolla som förtalar en kvinna som har lyckats bli fri från en lögnare, knarkare och horkarl, och du har mage att sätta dig själv på en piedestal som om du vore en moralens väktare.
Hade absolut inte tänkt svara dig på detta skitinlägget. Men så kom jag på vad som skavde.
Du ställde dig frågande angående vilket drev som bedrevs mot MZ och jag svarade att händer det något så är du så skyldig som man kan bli.
I april är MZ gäst hos en känd podd. Han ska skilja sig, har precis förlorat Mello och säger att han dessutom olyckligtvis råkat läsa sin FB-tråd. Ett litet bevis på att han, och säkerligen de flesta kändisar, läser här.
Två veckor senare berättar han om sitt kokainbruk i GP och ytterligare två veckor därefter får vi veta att sommarturnén är inställd.
MYCKET av det som skrivs om på FB vid tiden däremellan handlar om hur han har "kastat bandet under bussen".
Inte att han svikit dem. Inte att han tjallat på dem. Inte att han dragit alla över en kam eller sålt ut dem för att rädda sitt eget skinn eller tusen andra, vanligare, omskrivningar.
Utan just att han "kastat dem under bussen".
Idag vet vi att hans turné blivit inställd pga hans bandmedlemmarna tyckt att han "kastat dem under bussen".
Att de tagit intryck och uttryck härifrån känns ganska självklart.
Att de sedan inte kunnat skaka av sig vad de läst utan har gjort skitsnack härifrån till sin egen sanning får naturligtvis stå för dem.
MEN. Jag håller fast vid att du är skyldig om något händer. Man kan inte med gott samvete säga saker på det vis som du, och andra, här gör. Det smittar av sig och förgiftar omvärlden.