Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Jag måste ha jättedålig läsförståelse eftersom jag för en tid sedan läste att kollegorna från bussen fortfarande spelar med honom. Så jag förstår inte alls varför han skulle repa med ett nytt band.
Kan du snälla förklara till en med dålig läsförståelse hur det hänger ihop? 🙏
Betyder detta att stackars MånsPetter har gjort sig skyldig till förtal i sin bok? Han & pr-teamet måste ha missat vad han skrev innan boksläppet. Går det att fixa till i efterhand, man kan kanske säga att det är Ciara som har smugit in det i boken för att sätta dit honom?
Ja, den är så dålig att jag misstänker att du försöker doktorera i ämnet.
• Det är konstigt att du inte förstått det eftersom du har läst att 'repa med ett nytt band' var alternativet han hade, för bara några få timmar sedan.
• Därefter har du frågat mig hur det känns att ha fel och jag har svarat sanningsenligt hur det kom sig. Också för bara något fåtal timmar sedan.
• Men trots att jag medgav mitt fel har du nu suttit och letat upp ett odaterat citat som ska visa på ett fel som redan är konstaterat?
Dessutom stämmer citatet så till vida att;
1) Ja, de spelade med honom. Du behöver bara byta ut "fortfarande" mot "igen".
2) Vilka "alla andra" är, är fortfarande svårt att identifiera. Att de "alla" tog åt sig på den nivån att de eventuellt kastade 20 års vänskap i sjön utan att (vad det verkar) ha någon förståelse för situationen får stå för dem. Jag tänker att stämmer detta, så var det verkligen ingen vänskap att bevara.
Om MZ gjort sig skyldig till förtal i sin bok så verkar det som han kanske inte hade något annat val.
Du frågade innan om vilket drev som menas?
Det vet du redan, så
otroligt, väl. Skulle MZ av någon anledning inte orka mer så är du så skyldig som man kan bli.