2026-09-08, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Oj! Haha! Jag hade verkligen väntat mig något annat! Men tack för att du hjälper de som inte vill betala.

Jag är mycket väl medveten om att man inte får citera "allt" - och just därför jag bad om "något".

Då jag vet att du valt ut det värsta stycket du kunde hitta måste jag nog hålla fast vi min ståndpunkt - recensenterna är faktiskt mer ambivalenta, än något annat. Varenda rubrik hon letat upp har sin förklaring - om inte flera?

Frågan kvarstår dock varför Vipan inte kan svara på några enkla frågor helt själv. Du är inte ens nummer ett att rycka ut med ett (för-)svar idag.
Jag orkar inte sitta och prenta ner vad hon skrev för recension på min mobil. Köp en prenumeration själv på SvD så ka du läsa hela. Alla jag läst i media var negativa och inte till hans fördel. Det är plottrigt nog ändå att citera i en telefon.
Citera
2026-09-08, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Låt mig upprepa... Jag glömmer alltid att vissa människor här har låg intelligens... Varför accepterade inte CJ slutet på förhållandet våren 2024?
För att paret ville prova att leva tillsammans på nytt, och för MånsPetter lovade att låta bli droger och att vara otrogen. Vill du att jag försöker skriva det på ännu mer lättläst svenska, kanske på babyspråk så du förstår?
Citera
2026-09-08, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Oj! Haha! Jag hade verkligen väntat mig något annat! Men tack för att du hjälper de som inte vill betala.

Jag är mycket väl medveten om att man inte får citera "allt" - och just därför jag bad om "något".

Då jag vet att du valt ut det värsta stycket du kunde hitta måste jag nog hålla fast vi min ståndpunkt - recensenterna är faktiskt mer ambivalenta, än något annat. Varenda rubrik hon letat upp har sin förklaring - om inte flera?

Frågan kvarstår dock varför Vipan inte kan svara på några enkla frågor helt själv. Du är inte ens nummer ett att rycka ut med ett (för-)svar idag.
Jag valde faktiskt inte det värsta stycket, jag valde det som fick mig att skratta. Jag såg framför mig hur han lade sig på Albaniens flagga och hur upprörda de måste ha blivit.
topplocket gick för ordföranden i den albanska föreningen i Landskrona: ”Han borde visa mer respekt.”
Det måste vara trådens roligaste citat! 😂
Citera
2026-09-08, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
För att paret ville prova att leva tillsammans på nytt, och för MånsPetter lovade att låta bli droger och att vara otrogen. Vill du att jag försöker skriva det på ännu mer lättläst svenska, kanske på babyspråk så du förstår?
Och vad lovade CJ Måns då? De var väl två i förhållandet som ville försöka bättra sig båda två, kan jag tro.
Citera
2026-09-08, 23:00
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Om CJ led så mycket i förhållandet, varför kom hon till Sverige för att MZ våren 2024? Har CJ några problem med att acceptera slutet på förhållandet? Varför skilde sig inte CJ då?

Har du någonsin haft en familj? När man har en familj så är hoppet om att det kan bli bra det sista man lever på i den situationen.
Citera
2026-09-08, 23:01
Medlem
Citat:
Jag valde faktiskt inte det värsta stycket, jag valde det som fick mig att skratta. Jag såg framför mig hur han lade sig på Albaniens flagga och hur upprörda de måste ha blivit.
topplocket gick för ordföranden i den albanska föreningen i Landskrona: ”Han borde visa mer respekt.”
Det måste vara trådens roligaste citat! 😂
Ja, han la sig ned i soffan på något som råkade vara albanska flaggan.
Ganska gullig historia. Med albanska folkets patriotism.
Att bli så upprörda över ett klumpigt misstag.
Citera
2026-09-08, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Och vad lovade CJ Måns då? De var väl två i förhållandet som ville försöka bättra sig båda två, kan jag tro.
Du förväntar dig väl inte att jag ska svara på din hypotetiska fråga? Har du sett något i den vägen, som du kan ge oss en källa till, så kan vi diskutera frågan. Men så länge det bara är din tro, så finns inte så mycket att säga faktiskt.
Citera
2026-09-08, 23:04
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ja men det fanns väl en del hon kunde gjort. Talat med sin svärmor om kokainbruket och tillsammans försökt få MZ till rehab. Eftersom föräldrarna inte kände till det kan hon ju inte talat med dem som jag förstår det.
PS. "Alla säger att Jeppe på berget super. Ingen frågar varför". EDIT: Om en pjäsfigur; Jeppe på berget.
Du vet ju inte hur MZ hade det hemma med CJ. Måns har ju inte velat uttala sig om det.

Inget av det du skriver spelar någon som helst roll med tanke på vad han faktiskt utsatt sin familj för och hon satte ju bevisligen förutsättningarna för vad som gällde för att satsa på förhållandet trots allt och han sket bevisligen i dem.
Senast redigerad av cyberhawk 2026-09-08 kl. 23:12.
Citera
2026-09-08, 23:04
Medlem
Citat:
Ja, han la sig ned i soffan på något som råkade vara albanska flaggan.
Ganska gullig historia. Med albanska folkets patriotism.
Att bli så upprörda över ett klumpigt misstag.
Vi har sett dina inlägg ikväll om alla MåsnPetters misstag. Han måste vara jordklotets mest misstagsdrabbade människa. Det ena misstaget efter det andra och plötsligt är både bandet och hela Albaniens befolkning arga och upprörda.
Citera
2026-09-08, 23:15
Medlem
Citat:
Du förväntar dig väl inte att jag ska svara på din hypotetiska fråga? Har du sett något i den vägen, som du kan ge oss en källa till, så kan vi diskutera frågan. Men så länge det bara är din tro, så finns inte så mycket att säga faktiskt.
Du kan ju börja med att läsa Måns bok. Han har ju inte tidigare velat uttala sig om sina barns mor.
Förrän nu. Du tror väl inte heller på att det bara är ens fel att två träter?
Citera
2026-09-08, 23:15
Medlem
Citat:

Jag vet att du inte förstår... låt oss börja från början... varför kom CJ till Sverige för att träffa MZ våren 2024? MZ återvände hem och började ett liv utan henne... varför accepterade inte CJ skilsmässan då? Låt mig måla upp en bild för dig: våren 2024: CJ är i London, glad över att vara fri från den där "hemska psykopaten". MZ är i Båstad. Äktenskapet är redan över. CJ kommer till Båstad för att komma till MZ för att be honom ta tillbaka henne. Varför? Svara på en enkel fråga.
Citera
2026-09-08, 23:17
Medlem
Citat:
Vi har sett dina inlägg ikväll om alla MåsnPetters misstag. Han måste vara jordklotets mest misstagsdrabbade människa. Det ena misstaget efter det andra och plötsligt är både bandet och hela Albaniens befolkning arga och upprörda.
Vad du är barnslig och omogen. Jag höll ju med dig om att det var en gullig historia.
Du tyckte den var jätterolig ju. Att Måns råkade lägga sig på en flagga i soffan
EDIT: Du glömde nämna Stockholms befolkning. De var rasande på att han vann och alla miljoner det skulle kosta dem!
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-08 kl. 23:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in