2026-08-31, 13:32
Medlem
Testade det nu igen efter att ha haft det i frysen sedan i morse. Det var lite hårdare, men oljigt non stop så hacka upp och snorta gick inte, det bara fastnade överallt. Så jag gned in så gott jag kunde med fingrarna och åt/slickade upp resten av det jag la upp. Inte ens matolja är så oljlig. Allt täcks av en hinna där tjoet varit, hinnan smakar starkt av tjo med. Och näsan bränner och svider nåt kopiöst och vill inte släppa. Vad katten är det tro? Det slår som en kanonkula och sitter i bra länge och är nog det bästa jag haft hittills ändå. Men vad är det oljiga tro?
Citera
2026-09-01, 07:00
Medlem
Vafan är det för fel på tjacket jag jag köper?

När jag ska mosa/hacka det så är där alltid små genomskinliga kristaller/stenar i typ, plus blir typ aldrig helt manisk ut mer bara påtänd.
Köpte nyss o skulle dra en lina men vill inte dra i mig något efter att kollat upp vafan stenarna kan va, de är kristall liknande som inte går att mosa.
Citera
2026-09-01, 21:00
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmackk
Hur många klarar egentligen ansvarsfullt bruk av amfetamin utan att bli beroende på lång sikt? 10-15 år?

För alkohol klarar de flesta ett långvarigt kontrollerat bruk även om rätt många utvecklar ett beroende där också, 10-15% ungefär.

Jag har varit beroende av opiater men aldrig amfetamin. Är 15år sen jag provade ta första gången och har inte fastnat hitintills med amfetamin. Sluta med tjack efter man kört på hårt några dagar eller en vecka har aldrig varit ett problem med tanke på att man inte får en avtändning som tex heroin. Kanske lite låg energi en dag eller två men inte mer än så för mig åtminstone.

Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Jag kan absolut inte ta amfetamin eller liknande substanser utan någon downer samtidigt och under tiden, helst benzo dårå

Samma här. I början så tog jag bara amfetamin när jag skulle festa så drack jag tillräckligt med alkohol så kunde jag nästan alltid somna när man kom hem. Idag löser jag aldrig utan att ha åtminstone 10-15st blå.

Hämtat både dos och blå idag så blir 2-3 trevliga dagar.
Citera
2026-09-04, 16:47
Medlem
amfetamin sluta funka
hej jag skriver å undrar vi är 3 killar på ett stödboende som tagit tjack fast bara i 3 veckor å alla 3 slutar känna nästan helt vi gav en som inte vart med sen start å dem gillade det vi har köpt 2 olika sorter irad som inte gör nått å lukten å hur mycket de bränner vet jag att jag borde få mer efekt har provat allt föurom iv vad e
Citera
2026-09-07, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballen12
Hej!
Får ett läkemedel som fungerar som en selektiv antagonist (blockerare) på specifika receptorer i det centrala nervsystemet, främst dopamin och serotonin…

Pga detta blir ju tjacket helt jävla värdelöst..
Finns det något man kan ta för att det ska fungera igen (läkemedel, mat, knark) eller är det helkört?

Kan det vara baklofen du får? Jag såg att någon tidigare frågade om det var voxra men hittade inget svar, men kanske inte kollade ordentligt. Och isåfall, berätta gärna hur pass stor skillnad de blir blir iv kicken mindre? Trots höjd dos?

Ska nämligen kanske börja med den istället för naltrexon som jag äter nu.
Citera
2026-09-08, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangoloco
Tror problemet var att jag tog för mycket. Dunkat in säkert 3 gram i snoken på 24 timmar.

Har ont i vaderna, känner mig sväld i halsen, huden snustorr, mår piss. Ångrar att jag någonsin tog ett återfall.

Men aja, har ingen mat hemma, ingen benso, ingen vitamin c så får väl brösta denna AT utan hjälpmedel.

jävla piss

Hur gick det för dig egentligen?
Lät ju inte som det roligaste återfallet…
Citera
2026-09-08, 13:58
Medlem
Synd att de som tillverkar doset i Sverige inte gör det bättre. Vill ju inte bara bli påtänd vill må bra också.
Citera
2026-09-08, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
Synd att de som tillverkar doset i Sverige inte gör det bättre. Vill ju inte bara bli påtänd vill må bra också.

Vad tror du saknas i det svenska amfetaminet för att man ska må bra på det?
Citera
2026-09-08, 19:17
Medlem
Vad är det för skit jag fått egentligen - skulle vara Amfetamin men det är det verkligen inte. Luktar som Kokain, svårt att bedöma då jag aldrig får effekt nasalt av Amfetamin längre därför bombar jag det(det vet jag är slöseri med Kokain). Varför skulle kranen sålt Kokain istället för Amfetamin? Tänkte att det blivit nåt fel eller liknande(langare på gatan) för tabletterna jag fick var det inget fel på som vanligt. Tiden det "sitter i"(något gör det iaf) är mer likt Kokain än Amfetamin, men jag är mer orolig att det är något mindre bra som tvättmedel eller liknande funderar på att spola ner det(ärligt denna gång annars brukar det vara en lögn) men vettefan längre.

Är det kola jag fått?? Jag provade lägga lite på tungan och kände ingen tjacksmak utan avdomnad lite lätt.
Citera
2026-09-08, 20:32
Medlem
Amfetamin en hatkärlek
Mycket kraftfullt och mycket noija och skit.
Citera
2026-09-09, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Vad tror du saknas i det svenska amfetaminet för att man ska må bra på det?

Troligen saknas det råvaror av god kvalitet. Sedan gäller ju att kocken vet vad han gör.

Stått mycket om att det importeras amfetamin olja och när man väl har det ska det inte vara svårt att få till tjack man blir påtänd av = pengar.

Har de senaste veckorna köpt 3 olika sorter från olika håll och det har varit samma vita småfuktiga tjack. Det löser sig hyfsat i vatten och kickar men allt fina med tjacket saknas. Långt ifrån oldschool tjack men det mesta som finns nu och prisvärt är det iaf
Citera
2026-09-10, 06:03
Medlem
När ja snortar så håller sig effekten ca 2-3 timmar sen blir ja så sjukt uttråkad o ba skrollar på massa nonsens o inget vettigt blir gjort, va har ni gör tips på doseringssekvens samt hur mke om man nu ska snorta? Samt att ja it jar ngn våg så vet ej hur mke ja får i mej men antar att d blivit för mke för har it kunnat sova fast ja kört massa benzo tillsammans....e rookie när d kmr t dehär, vill använda tjoet för att va produktiv vilket jag är i början dårå men efter ett par timmar den sista lina så blir ja så oproduktiv o får sån trisstess känsla o allt man tänker på e nästa lina lixåm?...
Har hört att ca 0.2g för en lina borde va övrespannet för en nybörjare, dock har ja ingen våg så har ni ngt tips på hur man nu ska kunna ögonmåtta en sån dosering....?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in